Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

😮

🥰

😄

😱

😐

😄

😆

😎

😕

I.v.f.s.h! ...3 st månar och inte som nu 4 st? Ja, vackra är dom allt ändå - tänkte Grahn och gav... sig av mot nya äventyr inkluderades ett smileys-maraton och diverse andra underligheter!

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Och så var sagan slut!

THE ÄND!!

suck! ledsen jag blir...

fotboll eller öl iväll?

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

dumma knapp...

Redigerat av MarcusRombo
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Där är vi bara olika helt enkelt. Jag tycker absolut inte att det homosexuella har för sig i sängen eller någon annanstans är äckligt, tvärtom.

Nej, du kunde inte lika gärna varit homosexuell om du tyckte som jag, det handlar om mer än samlag.

Det där får du gärna utveckla. Självfallet så tycker jag att ett förhållande handlar om mer än sexualitet. Just homo och heterosexualitet däremot - den frågan handlar ju enbart om sexualitet (därav namnet homo/heteroSEXUALITET 😛 ).

Håller nog fast vid mitt förra argument ändå. Ifall jag inte tyckt det varit det minsta äckligt så hade jag ju lika gärna kunnat vara intim med en kille eller?

Det här ämnet är ganska intressant ändå 😛 Ska bli intressant att höra ditt svar.

Redigerat av Shadows
Dela på andra sajter

Fan, jag försökte lägga in mängder av smileys, men :

FÖLJANDE FEL HITTADES

Du har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg.

😛😛😄😠😠

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fan, ny sida igen. Fan vad duktig jag ärhyper.gif

edit: stavfel som vanligt, skall börja rätta dom nu

Redigerat av Per_a_55
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Har fått hoppa in och hjälpa en halvstort elektronik företag som har stora problem med försenade leveranser och så här lät det när dom skulle presentera mig.

"Och idag, alla som är uppsagda har ett möte 10:30 så har vi tagit in en konsult som ska hjälpa oss......"

hur kul var det på en skala från 1 till 10

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)
Jag fick en ny chef i veckan

Vi kallade min förra chef för "det lilla äcklet" för att han var lite och tvingade oss att jobba på fredagar när man hade jobba 50tim+ mellan måndag och torsdag

Dela på andra sajter

Min börjar inte förrän i juni, så vi får se vad det blir. Tills dess kan man ju ha det skönt i varje fall 😉

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.