Haunted-Mansion Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 *Asgarv* F-n vad fiskigt det blev 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Something fishy is going on in here! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 (redigerat) Det här kallar jag iaf riktiga torskar! 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 maj 2005 av Haunted-Mansion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Ni började förut med att lägga stämmorna och diverse trum och perc-ljud. Här kommer iallafall leadsångstämman: Beeeebapppliluuuba shiiiii´s majjj baeiiijjby. beeeebappliuuuuba ajjj dånnnt miiin mejjjjbby /H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 grr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Prille pralle prålle, prille pralle prålle, prille pralle prålle prall.... *sjunger upp mig* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 grr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Hej! Jag har ett namnförslag till barnet: Studio. Sådär lagom könsneutralt. Apropå kött, fågel, fisk och grönsaker. Nån sa att det var farligt att äta kött p.g.a. galna ko-sjukan och steroider. Sedan var det farligt att ät fågel, med tanke på att man tvättar kycklingen i klorin för att få den vit. Sedan informerades vi om de ständigt stigande bequerellvärdena i fisken och kvicksilverhalterna. Men det allra senaste är nog ändå att de gifter som altstras i redan bara något gamla grönsaker är farligare än gammalt kött t.ex. Bara oblater blir man inte mätt på. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Ja har köpt en ny förstärkare idag. 😆 En JJlabs 300W (RMS). 🙂 Nu kommer grannarna älska mig mer. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Ja har köpt en ny förstärkare idag. 🙂 En JJlabs 300W (RMS). 🙂 Nu kommer grannarna älska mig mer. 😄 Det där handlar ju om musik. Vi måste genast flytta inlägget till nån On-Topic tråd! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 grr Värmer du upp inför vårt möte ikväll, gubben? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 grr Värmer du upp inför vårt möte ikväll, gubben? 😛 Ja, just det ja...Du ska slåss med Shadow och hans morsa ikväll klockan 19.00....Meddela mig hur det gick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Jaha, har virit borta sedan siadn 76 och har nu penetrerat diverse fiskinlägg och vacker (?) sång. Kan vi inte ta en till: Ett för pengarna Två för skådespelet Tre för att bli färdig nu går vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Varför vill ingen sjunga med mig (förutom för att jag låtyer som en skadskjuten kråka då)? 🙂🙂😄🙂🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Kom igen nu, tråden är sjuk, den kan dö... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Åh, jag går och drar ett solo istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Peta in en pinne brasan, tack för kaffet, blev det kvar till mig? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Grym låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Peta in en pinne brasan,tack för kaffet, blev det kvar till mig? 😄 Undrar om jag inte har kvar den på en kassett från 80-talet? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 (redigerat) Men att de skulle vara brända redan innan man tillagar dem begriper jag inte.. hur fasiken gör man då sushi? Hur man gör sushi? Man gör något speciellt med riset så att det kan kallas sushi... Redigerat 10 maj 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 förresten, jag är tillbaka!!!!! JIPPII!!!!!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 (redigerat) Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? Redigerat 10 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? för att man ska se hur långt det är mellan caps och a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? för att man ska se hur långt det är mellan caps och a Jaha...so? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? för att man ska se hur långt det är mellan caps och a Jaha...so? vet inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? för att man ska se hur långt det är mellan caps och a Jaha...so? vet inte Jo för att det är nära att trycka på capslock om man skriver ett A... Aha, nu är jag med 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Men att de skulle vara brända redan innan man tillagar dem begriper jag inte.. hur fasiken gör man då sushi? Hur man gör sushi? Man gör något speciellt med riset så att det kan kallas sushi... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 (redigerat) Har en känsla av att den här bilden kan vara praktiskt ibland Jag förstår inte....varför måttangivelsana? för att man ska se hur långt det är mellan caps och a Jaha...so? vet inte Jo för att det är nära att trycka på capslock om man skriver ett A... Aha, nu är jag med 😄 Om man är dålig ja 🙂 Redigerat 10 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts