VacUm Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Hur många är det som på fullaste allvar kör med den där blåa startmenyn? Hade jag varit president hade det blivit husrannsakan i landets samtliga windows XP-innehållande hem, och varje hushålls familjemedlemmar med just det skrivbordsutséendet hade fått sitta i stocken tre dagar utan mat eller vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 🙁 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😎 Vilket rekord har vi slagit?? Håkan Det primära var ju från början att skapa forumets längsta tråd 😄 Det har vi ju gjort! Jo, iofs, men jag trodde att det primära var att slå det andra forumets tråd i antal sidor eller nått sånt. Men som sagt detta forumets längsta tråd har vi ju åstadkommit! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Hur många är det som på fullaste allvar kör med den där blåa startmenyn? Hade jag varit president hade det blivit husrannsakan i landets samtliga windows XP-innehållande hem, och varje hushålls familjemedlemmar med just det skrivbordsutséendet hade fått sitta i stocken tre dagar utan mat eller vatten. Haha, jag tvångsinstallerade Aero-utseendet på farsans burk 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton... Laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 😄 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 🙁 Vilket rekord har vi slagit?? Håkan Det primära var ju från början att skapa forumets längsta tråd 🙁 Det har vi ju gjort! Jo, iofs, men jag trodde att det primära var att slå det andra forumets tråd i antal sidor eller nått sånt. Men som sagt detta forumets längsta tråd har vi ju åstadkommit! Håkan Ja, det primära för mig nu är ju 1000 sidor! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton... Laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Okej. Jag tar andra stämman. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tar en helt annan stämma. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton... Laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Okej. Jag tar andra stämman. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tar en helt annan stämma. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😎 Ok, då försöker vi igen. Och Neko, försök att välja RÄTT stämma denna gången: Laaaaaaaaaaaaaaaa....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton... Laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Okej. Jag tar andra stämman. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tar en helt annan stämma. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😎 Ok, då försöker vi igen. Och Neko, försök att välja RÄTT stämma denna gången: Laaaaaaaaaaaaaaaa....... Loooooooeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton... Laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Okej. Jag tar andra stämman. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tar en helt annan stämma. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😎 Ok, då försöker vi igen. Och Neko, försök att välja RÄTT stämma denna gången: Laaaaaaaaaaaaaaaa....... Loooooooeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii BÖÖÖÖÖÖÖ BiIIIII BAAAAAAAAAA BEEEEEEEEB ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Bättre! Jag går över till bas: Baramdamdamdamdamdamdamdam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Bo-om, tjick, dosh, tjick, Bo-om, tjick, dosh, tjickaaah, Bo-om, tjick, dosh, tjick, Bo-om, tjick, dosh, ragabam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Ohwwweeeeee-weeeeeeeeee!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 8 maj 2005 Apapapapapapapapapapap-apapap-apapap-surfing bird""!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Tzuka-buka-tzuka-buka-tzuka-buka-tzun-tzun! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 tadam.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Blev sådär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Snackstråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Men om man kör trådlöst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Vad gör vi? Fotboll någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Nä förresten, det går alltid åt pipan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Sverige!!! H O C K E Y HOCKEY!!! VM, nu är det hockey feber, VM vi skall försvara vårt guld.. VM, kämpa för varje seger, knäcka ryssen, få tjecken på fall... ÅÅÅ...Å.Å......ÅÅÅ...Å.Å.... Vi skall vinna vi vill och vi ska, vi skall vinna idag... H.O.C.K.E.Y HOCKEY!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fyffes Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 "Låt oss skapa forumets längsta tråd-tråden - där anarki och spam är helt tillåtet!" Nåja, förresten är ni på studios forum invigda i N? N som i flashspelet N? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 beck paus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 beck paus! paus från beck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 beck paus! paus från beck När då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 ah fy fan vilken lördag jag haft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 8 maj 2005 ah fy fan vilken lördag jag haft. Berätta mer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts