Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

sponsring.jpg

Hur många är det som på fullaste allvar kör med den där blåa startmenyn? Hade jag varit president hade det blivit husrannsakan i landets samtliga windows XP-innehållande hem, och varje hushålls familjemedlemmar med just det skrivbordsutséendet hade fått sitta i stocken tre dagar utan mat eller vatten.

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl  bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 🙁

Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😎

Vilket rekord har vi slagit??

Håkan

Det primära var ju från början att skapa forumets längsta tråd 😄 Det har vi ju gjort!

Jo, iofs, men jag trodde att det primära var att slå det andra forumets tråd i antal sidor eller nått sånt. Men som sagt detta forumets längsta tråd har vi ju åstadkommit!

Håkan

Dela på andra sajter

Hur många är det som på fullaste allvar kör med den där blåa startmenyn? Hade jag varit president hade det blivit husrannsakan i landets samtliga windows XP-innehållande hem, och varje hushålls familjemedlemmar med just det skrivbordsutséendet hade fått sitta i stocken tre dagar utan mat eller vatten.

Haha, jag tvångsinstallerade Aero-utseendet på farsans burk 😎

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl  bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 😄

Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 🙁

Vilket rekord har vi slagit??

Håkan

Det primära var ju från början att skapa forumets längsta tråd 🙁 Det har vi ju gjort!

Jo, iofs, men jag trodde att det primära var att slå det andra forumets tråd i antal sidor eller nått sånt. Men som sagt detta forumets längsta tråd har vi ju åstadkommit!

Håkan

Ja, det primära för mig nu är ju 1000 sidor! 😎

Dela på andra sajter

Ska vi sjunga en visa ihop? Jag börjar med att ta ton...

Laaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Okej. Jag tar andra stämman.

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tar en helt annan stämma.

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dela på andra sajter

😎

Ok, då försöker vi igen. Och Neko, försök att välja RÄTT stämma denna gången:

Laaaaaaaaaaaaaaaa.......

Dela på andra sajter

😎

Laaaaaaaaaaaaaaaa.......

Loooooooeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii

Dela på andra sajter

😎

Laaaaaaaaaaaaaaaa.......

Loooooooeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii

BÖÖÖÖÖÖÖ BiIIIII BAAAAAAAAAA BEEEEEEEEB ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki-tata-tickiticki

Dela på andra sajter

Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata - Hakuna matata

Dela på andra sajter

Sverige!!! H O C K E Y HOCKEY!!!

VM, nu är det hockey feber, VM vi skall försvara vårt guld..

VM, kämpa för varje seger, knäcka ryssen, få tjecken på fall...

ÅÅÅ...Å.Å......ÅÅÅ...Å.Å.... Vi skall vinna vi vill och vi ska, vi skall vinna idag...

H.O.C.K.E.Y HOCKEY!!!!

Dela på andra sajter

"Låt oss skapa forumets längsta tråd-tråden - där anarki och spam är helt tillåtet!"

Nåja, förresten är ni på studios forum invigda i N? N som i flashspelet N?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.