Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Tar en paus i en tvåtimmars disk......fy fan fad jag hatar att diska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Fråga Marcus Rombo. Han har väl ett antal inlägg per sida så han kan säkert sammanfatta. 😏 Själv tycker jag att det räcker att vara borta en dag, så har man missat ganska mycket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Fråga Marcus Rombo. Han har väl ett antal inlägg per sida så han kan säkert sammanfatta. 😏 Själv tycker jag att det räcker att vara borta en dag, så har man missat ganska mycket... tycker inte det är så mycket cred att ha fruktansvärt många inlägg i den här tråden. Mest ett bevis på att man borde gå ifrån datorn och sitta med sina instrument istället. 🙂 (öhmm.... jag har lite syntar här brevid mig så jag är ursäktad... 😲 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Fråga Marcus Rombo. Han har väl ett antal inlägg per sida så han kan säkert sammanfatta. 😏 Själv tycker jag att det räcker att vara borta en dag, så har man missat ganska mycket... missat, sluppit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Fråga Marcus Rombo. Han har väl ett antal inlägg per sida så han kan säkert sammanfatta. 😏 Själv tycker jag att det räcker att vara borta en dag, så har man missat ganska mycket... tycker inte det är så mycket cred att ha fruktansvärt många inlägg i den här tråden. Mest ett bevis på att man borde gå ifrån datorn och sitta med sina instrument istället. 🙂 (öhmm.... jag har lite syntar här brevid mig så jag är ursäktad... 😲 ) Sitter hos föräldrarna och pluggar och här finns det inga instrument... (Ja, jag gör mina analyser parallellt med forumsnacket - så kommentarer om forumet och mina studier behövs inte 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Fan... jag är ju aldrig hemma så hinner ju inte hänga med i den här tråden lika mycket. Har det hänt mkt sedan i onsdags? Fråga Marcus Rombo. Han har väl ett antal inlägg per sida så han kan säkert sammanfatta. 😲 Själv tycker jag att det räcker att vara borta en dag, så har man missat ganska mycket... tycker inte det är så mycket cred att ha fruktansvärt många inlägg i den här tråden. Mest ett bevis på att man borde gå ifrån datorn och sitta med sina instrument istället. 😉 (öhmm.... jag har lite syntar här brevid mig så jag är ursäktad... 😉 ) Du har helt rätt. Men å andra sidan är det faktiskt lite töntigt att vara borta så länge 🙂 Det har inte hänt någonting här sen i Onsdags, men det är väl det som är hela poängen, right? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 ny sida nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 ny sida nu? nähä... nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 ny sida nu? nähä... nu då? ikke nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 men nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! Fan, jag skulle spelat på Lotto i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Nån SNygg Kille som vill snacka med mig ??? ... Jag är het som fan .. 😲 p.s ... Snälla kan nån snygging fixa pro skulle betyda mycket för mig. .. _____________________ Om du ska köpa .... Så är Ja Tacksam ... :!!! // puss o kram ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Va fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 😲 Det är mycke' nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Marcus: Du låter som en het brud du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Nån SNygg Kille som vill snacka med mig ??? ... Jag är het som fan .. 😄 p.s ... Snälla kan nån snygging fixa pro skulle betyda mycket för mig. .. _____________________ Om du ska köpa .... Så är Ja Tacksam ... :!!! // puss o kram ... Öööh?!?!? Och jaha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 hahah 😛 ctrl+c från klotterplanket på det där lunarstorm. internet humor på rätt hög nivå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Mycket intelligent tråd. Fortsätt så! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Marcus: Du låter som en het brud du! Jag tycker han låter som en ugly och desperat fjortis... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 😛 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 😛 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😄 ...eller så startar vi ett nytt samarbete istället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 🙁 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😎 Vilket rekord har vi slagit?? Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 🙁 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 🙁 Inte bara veteranerna! Jag som postat mest i den här tråden är ju jätte färsk 😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Varit borta i fyra dar. Tråden har svällt svullit eller så. Men fortfarande det mest meningslösa jag läst. Frågan är väl bara varför? Och varför inte skaffa ett liv. Kan vi inte skrota eländet nu och återgå till små lustifikationer. Hur länge skall detta pågå? Försöker vi slå något slags rekord? 🙁 Vi har redan slagit rekordet för länge sedan... Det hindrar väl inte oss från att snacka skit i tråden ändå? Nånstans ska väl veteranerna skriva av sig? 😎 Vilket rekord har vi slagit?? Håkan Det primära var ju från början att skapa forumets längsta tråd 😄 Det har vi ju gjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts