Per_a_55 Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Nja, den där "skärmen" skulle jag aldrig tacka nej till 😆
musik (oregistrerad) Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Hej! Om man skulle ta och lägga sig? Eller hänga sig? :musik
Procedomani Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Nu har jag inte varit här på 30 sidor.Men nu är jag tillbaka!!! Har förresten kommit på världens låt. Så det är lika bra att Ni lägger av. Hela världen kommer bara att vilja ha min musik hädanefter. Ska ringa Bolagsverket på måndag och patentera musik som en produkt av mig. Skall också ringa Tullverket och stoppa all import av musikinstrument. Alla noter skall brännas på bål onsdagen den 11 maj på alla städers torg........ /H
Pluffo Postat 7 maj 2005 Trådstartare Postat 7 maj 2005 God natt! Dröm sött! Vakna torrt! Sussa gott och vakna torrt för bövelen...
Procedomani Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Aaargh!!! Får väl fixxa en statskupp då... "Här kommer jag med en vrålande lust och med stålar i brallan, jag med en sugande, otålig feeling, på vingar av stål".
Per_a_55 Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Har du bara stålar i brallan lär du inte få utlopp för din lust...... (sorry, kunde inte låta bli)
Procedomani Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Nä, jag är snarare som en altsax. Fy f-n imorse så hörde jag Just a gigolo när jag pissade. Skrämmande! Nu är det dags att återgå till skakande... hmm jag menar skapandet.... 😄 /H
musik (oregistrerad) Postat 7 maj 2005 Postat 7 maj 2005 Procedomani skrev: "Ska ringa Bolagsverket på måndag och patentera musik som en produkt av mig." PAPPA??????????? :musik
mickeh Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Morrn da! Nu har en annan kommit hem (Från jobb, inte fest) o ska sova, ni andra ska väl kliva upp så småningom o gnugga Edra ömmande tinningar och undra farrrrrrföööööör..... 🙂
nkai Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Hehe, inte då! 🙂 En annan hade varit på jobbet i 2 timmar redan när du precis kommit hem! Ska sitta här i 9 timmar till! 😲
Recommended Posts