MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 MarcusRombo, kan jag få lite tid av dig.... Förresten, kalla mig Marcus, Per.
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Som sagt, tidigare i kväll så kände jag mej ungefär så här men nu är det lite bättre
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Som sagt, tidigare i kväll så kände jag mej ungefär så här men nu är det lite bättre Tur 😱
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 ÄNTLIGEN, nu har jag fått till studion! Ahh mitt gamla jobb. Nästan så där ser det ut i en mobiltelefonväxel i stockholm
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Äh, nu drar jag ur sladden för idag, skall ut och ta en cykeltur, behöver träna lite (har ju köpt ny cykel)
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Vänta lite, jag ska bara gå o spotta slem... :musik
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Var var jag nu nånstans...ehhh.... *paus* :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hundarna Från Söder dawgs! Vad gör ni allihopa? klockan är inte ens 10, men det känns som om den är typ 23.35 😉
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😉 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Näe. Nu ska jag kolla på teve. Hejdå!! Bluescreen? 😉 Humor på oerhört hög nivå 😆😄 :D 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😆 :musik Nädu! Det där köper jag fan inte! 😄 Jag har sovit 15 tim i sträck 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😆 :musik Låg du i Koma? Jisses. Värre än mig då.... 1 och en halv dag har jag sovit som längst. Va fan är det med er??! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😄 :musik Låg du i Koma? Jisses. Värre än mig då.... 1 och en halv dag har jag sovit som längst. Va fan är det med er??! 😄 Ja en måste juh få sova.... 😉😆 JA MEN VA FAN? Räcker det inte med 10 timmar, jag säger som becks granne, det här med sömn är jävligt överskattat!
Recommended Posts