MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 MarcusRombo, kan jag få lite tid av dig.... Förresten, kalla mig Marcus, Per. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Så gärna Marcus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nu börjar det släppa - kanske - Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Som sagt, tidigare i kväll så kände jag mej ungefär så här men nu är det lite bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Som sagt, tidigare i kväll så kände jag mej ungefär så här men nu är det lite bättre Tur 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Bah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Marcus, visst är det tur, nu mår jag bara såhär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 vectro - törstig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 ÄNTLIGEN, nu har jag fått till studion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 ÄNTLIGEN, nu har jag fått till studion! Ahh mitt gamla jobb. Nästan så där ser det ut i en mobiltelefonväxel i stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Kanske därför jag inte får till ljudet ordentligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Äh, nu drar jag ur sladden för idag, skall ut och ta en cykeltur, behöver träna lite (har ju köpt ny cykel) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Vänta lite, jag ska bara gå o spotta slem... :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 väntar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Går cykeln bra i trappor?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Var var jag nu nånstans...ehhh.... *paus* :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 jajamensan (med betoning på går) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nej nu är det is i bajsmaskinen igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Äh!!! Jag tappa tråden... 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 musik, ta en klunk så kommer du på det igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 nä, cykeln väntar, ha en kreativ natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Dataålderns barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hundarna Från Söder dawgs! Vad gör ni allihopa? klockan är inte ens 10, men det känns som om den är typ 23.35 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Näe. Nu ska jag kolla på teve. Hejdå!! Bluescreen? 😉 Humor på oerhört hög nivå 😆😄 :D 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😆 :musik Nädu! Det där köper jag fan inte! 😄 Jag har sovit 15 tim i sträck 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😆 :musik Låg du i Koma? Jisses. Värre än mig då.... 1 och en halv dag har jag sovit som längst. Va fan är det med er??! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej! Vilket är det längsta ni sovit i sträck, utan att vakna för att pissa eller annat?! Sjukdom eller bakfylla eller annat räknas inte. Helt normalt tillstånd i övrigt - så, hur länge sov ni, vilket är ert rekord?! Jag sov från en onsdag 21.00 till en fredag 15.00 en gång - 42 timmar!! 😄 :musik Låg du i Koma? Jisses. Värre än mig då.... 1 och en halv dag har jag sovit som längst. Va fan är det med er??! 😄 Ja en måste juh få sova.... 😉😆 JA MEN VA FAN? Räcker det inte med 10 timmar, jag säger som becks granne, det här med sömn är jävligt överskattat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts