Linus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 *mumsar en påse av ovanstående* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2005 Nu ska jag ut och springa Mycket bra. Äntligen någon mer på forumet som inser att det krävs mer än att röra ig mellan mixerbordet och kaffebryggaren 8 gånger per dag för att hålla sig i form. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nu ska jag ut och springa Mycket bra. Äntligen någon mer på forumet som inser att det krävs mer än att röra ig mellan mixerbordet och kaffebryggaren 8 gånger per dag för att hålla sig i form. Hehe 🙂 Tränade även innan jag började spela in och det har väl bara hängt med antar jag 🙂 Idag blev det en hyfsat kort och slö tur, typ 6-7km på 35min typ. Ska göra lite konditionstester på måndag och tisdag så jag kör bara extremt slö träning nu dagarna innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Jag går några km varje dag... Måste man springa eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Jag går några km varje dag... Måste man springa eller? Nej, absolut inte. Det beror på vad du har för intentioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hoppla Häst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 King Tubby! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Håller den här tråden på att dö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Frank Lorber Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Inge Snygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hahahaha, lite fucked dag! 🙁 rätt nöjd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Håller den här tråden på att dö? Nej, vi andra postar nog lika mycket som tidigare. Bara dina flames som har ökat... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Håller den här tråden på att dö? Nej, vi andra postar nog lika mycket som tidigare. Bara dina flames som har ökat... 🙁 Håller inte med, Pluffo t ex var på som fan förut! nu är han av... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 300 inlägg för min del 🙁😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 men då sa min tjej direkt att det skulle jag INTE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 men då sa min tjej direkt att det skulle jag INTE! Va? Jag har nog missat del ett... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 boooooooooooooring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Schkåll då fefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Kära ungdomar och medkamrater på livets hårda men orättvisa stig! Jag vill passa på tillfället att tacka de som uppmärksamt mitt intåg bland rullatorförarnas ädla skara. För er andra kan jag medela att jag nu återinträtt i de levandes skara efter en kombinerad konfirmations- och 50-årsfest som helt och hållet tömde mina reserver (såväl flytande som mänskliga). Och JA, det finns ett liv efter 50 (även om det hittills varit jävligt segt). HAde jag haft något brännvin kvar hade det tagit slut nu, men här sitter man med betongkeps och torkar ut alldeles.... Någon som har en dunk över? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 MarcusRombo Du har för mycket tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Shadows, jag tror int ehan har för mycket tid, bara att det kan vara lite olika prioritet om vad man vill göra med sin tid 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Shadows, jag tror int ehan har för mycket tid, bara att det kan vara lite olika prioritet om vad man vill göra med sin tid 🙁 Båda två har faktiskt rätt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 MarcusRombo, kan jag få lite tid av dig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Danny Krivit In The House Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 MarcusRombo, kan jag få lite tid av dig.... Yes, absolut! Hur mycket vill du ha? 50 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nä, det har jag redan.... Men någrta timmar för att bli av med bakfyllan kanske du kan bjuda på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nä, det har jag redan.... Men någrta timmar för att bli av med bakfyllan kanske du kan bjuda på Ja visst! Om du kikar bakom den vänstra blomkrukan som ståpr bakom fönstret till höger om den vänstra bokhyllan, så har du några timmar där! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 TACK! Det känns redan bättre (men fan vad det var dammigt där bakom) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 TACK! Det känns redan bättre (men fan vad det var dammigt där bakom) Jag vet, jag tvekade först, men det blev där bakom iaf. Första tänkte jag på den kattlådan som står till höger om Janne Josefson vänster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Jag den lådan är inte rengjord på 312 dagar så det var tur att du inte valde den. Men i mitten mellan dörren finns det ett tråg utan botten som du kund gömt tiden under. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts