Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Snarare sömnbrist.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! - daybed the hunky to the relief? - pre-med the monkey to the motif? MVH-Peder Skriver Du i sömnen nu igen, Mopeder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat. Tänk att det visste jag! "Trött", va?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat. Tänk att det visste jag! "Trött", va?! Haru finöl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Nej, nu har kört Beat Detective hela kvällen och ingen skriver något rolig mer än jag. Jag tror jag skall gå och leka lite till. Far åt ........ ja, Ni vet och så ses vi imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Mjo, jag. Jag är så jvla uttråkad att det finns inte. Jag kan duellera dig i anagrammatic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Hör ni också ett surr i bakgrunden? - Är det en hårddisk-fläkt eller måhända ett bi? A wonder boy if it has any relevance to me? MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Hör ni också ett surr i bakgrunden? - Är det en hårddisk-fläkt eller måhända ett bi? A wonder boy if it has any relevance to me? MVH-Peder fasfel 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 lalala dididi dumdyum.. yeah yeah.. dum dididillala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 nu får nog nån ta o vakna bestämmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 (redigerat) Hej! Du menar fasfle? MVH-Peer Edit stabfel Redigerat 5 maj 2005 av Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 nej, jag menar.. anfonsel. 😱 nu blev det visst ordjakten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Du menar ordpakten (din och min!) MVH-Peder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej igen! Jo ska vi ta ett parti - vänta, hörde du? Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst! - Nu surrar det så där igen? Har jag glömt att stänga kylskåpet eller vad är det som låter? MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Jävligt dålig fart under natten, vad fan gör ni sover, skulle inte det här bli den längsta tråden?? Då får ni fan börja skärpa er. OBS ironi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Egentligen är den väl inte meningslös denna tråd. När man fastnar i sitt musicerande och kreativiteten tar paus, kan man här vila hjärnan för att sedan med nya krafter spruta fram nya melodier att ge sig i kast med. Samtidigt kan man dra sitt strå till tråden... ge sitt bidrag till stacken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bolt Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 meningslöst??? nej då!! det är ju en bästa och roligaste tråden!! här kan man säga vad som helst!! BANAN!! BANAN!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 åååååååÅÅÅÅÅ SOPA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Nu är jag vaken! Hur går det för er alla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Jag ska knipa det 2000:e inlägget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 halvtrappa+gård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 HEYAHIFI! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 4 more to go! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 SPAM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Vart är alla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 (redigerat) YES!!! 😱 2000:e inlägget är mitt, mitt, MITT!!!!! Redigerat 6 maj 2005 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 YES!!! 😱 FY FAN VA LÅGT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 ÅÅÅÅÅÅH ARG :@ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts