wonderboy Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille!
Shattered Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat.
wonderboy Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Hej! - daybed the hunky to the relief? - pre-med the monkey to the motif? MVH-Peder Skriver Du i sömnen nu igen, Mopeder?
wonderboy Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat. Tänk att det visste jag! "Trött", va?!
Shattered Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Ni ser ju själva! Stavningen och just DEN smileysen! Shattered, lille! ok, det är väl lite ful-öl inblandat. Tänk att det visste jag! "Trött", va?! Haru finöl?
wonderboy Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Nej, nu har kört Beat Detective hela kvällen och ingen skriver något rolig mer än jag. Jag tror jag skall gå och leka lite till. Far åt ........ ja, Ni vet och så ses vi imorgon.
Shattered Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Mjo, jag. Jag är så jvla uttråkad att det finns inte. Jag kan duellera dig i anagrammatic!
Peder Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Hej! Hör ni också ett surr i bakgrunden? - Är det en hårddisk-fläkt eller måhända ett bi? A wonder boy if it has any relevance to me? MVH-Peder
Shattered Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Hej! Hör ni också ett surr i bakgrunden? - Är det en hårddisk-fläkt eller måhända ett bi? A wonder boy if it has any relevance to me? MVH-Peder fasfel 😱
Peder Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 (redigerat) Hej! Du menar fasfle? MVH-Peer Edit stabfel Redigerat 5 maj 2005 av Peder
Shattered Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 nej, jag menar.. anfonsel. 😱 nu blev det visst ordjakten
Peder Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Hej igen! Jo ska vi ta ett parti - vänta, hörde du? Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst! - Nu surrar det så där igen? Har jag glömt att stänga kylskåpet eller vad är det som låter? MVH-Peder
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Jävligt dålig fart under natten, vad fan gör ni sover, skulle inte det här bli den längsta tråden?? Då får ni fan börja skärpa er. OBS ironi
91:an Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Egentligen är den väl inte meningslös denna tråd. När man fastnar i sitt musicerande och kreativiteten tar paus, kan man här vila hjärnan för att sedan med nya krafter spruta fram nya melodier att ge sig i kast med. Samtidigt kan man dra sitt strå till tråden... ge sitt bidrag till stacken...
bolt Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 meningslöst??? nej då!! det är ju en bästa och roligaste tråden!! här kan man säga vad som helst!! BANAN!! BANAN!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Nu är jag vaken! Hur går det för er alla?
brojd Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 (redigerat) YES!!! 😱 2000:e inlägget är mitt, mitt, MITT!!!!! Redigerat 6 maj 2005 av brojd
Recommended Posts