Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Tack för tipset, mustaschmannen! Ville bara vara behjälplig. Du får gärna tipsa om tandläkare också, jag ser på din avatar att du har riktigt grymma tänder. Sånna vill jag också ha. Tror du att det är tandläkaren som sätter in alla tänderna i munnen eller? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 WTF???!!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Förresten - är det nån som vet om SB Live är bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Dagens eBay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Förresten - är det nån som vet om SB Live är bra... Det är bättre än M-box iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Dagens eBay Vem vill ha en såndär stående hemma? Man måste ju slänga ut både middagsbordet och en eller två familjemedlemmar för att få plats med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Hrrmm....till och med jag tycker att det börjar spåra ut lite nu. Inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Förresten - är det nån som vet om SB Live är bra... Jag är nöjd med mitt iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Tack för tipset, mustaschmannen! Ville bara vara behjälplig. Du får gärna tipsa om tandläkare också, jag ser på din avatar att du har riktigt grymma tänder. Sånna vill jag också ha. Tror du att det är tandläkaren som sätter in alla tänderna i munnen eller? Med tanke på din bild ser de nästan nedslipade ut 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Förresten - är det nån som vet om SB Live är bra... Jag är nöjd med mitt iaf Du skojar va? Har du SB-live? På riktigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Tack för tipset, mustaschmannen! Ville bara vara behjälplig. Du får gärna tipsa om tandläkare också, jag ser på din avatar att du har riktigt grymma tänder. Sånna vill jag också ha. Tror du att det är tandläkaren som sätter in alla tänderna i munnen eller? Med tanke på din bild ser de nästan nedslipade ut 🙂 Nä, jag har bara druckit för mycket jolt cola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Du skojar va? Har du SB-live? På riktigt? Har till och med två. Triggrar trumpadsen via dom.... Äh, fråga inte. Krångligt att förklara.... Du'rå går du ofta hit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Kan man verkligen gilla SB? Hett samtalsämne. Ja... Stor fråga kolon på det. Jag tycker att Soundblastergrejer brusar något alldeles förskräckligt, men jag är villig att ge audigy 2 en chans eftersom flera här verkar tycka om det. SB-live däremot....knappast... Oj, nu blev det alldeles för seriöst från min sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Du'rå går du ofta hit? Kolla på "antal inlägg" och take a guess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 7 sidor... studiopryltråden har ju 24, så en bit är det väl kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 7 sidor... studiopryltråden har ju 24, så en bit är det väl kvar... Ger du upp redan din ? Ok...jag kanske ska sluta uppföra mig som 8 nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Undra vad Olsberg skulle tycka om den här tråden. Han skulle antagligen börja gråta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Jag sitter här och pluggar Husserl. Är det någon som är het på honom och skulle kunna hjälpa till lite? Är inte att påstå att det fantiserade objektet inte har motsvarighet hos det intenderade föremålet, att glömma att sätta världen inom parantes? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Coolare med en soundblasterrobot. Soundwave hela dan! Länge leve Transformers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Men alla postar ju bara bilder nu ju... Vad är det för fel på att skriva vanliga meningslösa textinlägg? Dags för kvällsmat. Filmjölk, Cheerios och tekakor med prästost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Nu ska man väl försöka att sova lite kanske eller kanske inte eller vad säger ni törs man gå och sova man kanske inte vaknar imorgon och tänk om det skulle ligga en kvinna bredvidmig när jag vaknar vilken chock jag skulle få, nää jag måste sluta med dom där konstiga pillren som jag köpte av den deär ryssen i hamnen i fredags........ Redigerat 24 april 2005 av denton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag tar hellre en inspelning som är musikaliskt bra som brusar á a SB Live än en helt perfekt "obrusad" som låter talgoxe. Tycker att det postas hejvilt här på forumet bara någon har kommit på en bra ackordsföljd trots att det mesta dock låter skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Jag tar hellre en inspelning som är musikaliskt bra som brusar á a SB Live än en helt perfekt "obrusad" som låter talgoxe.Tycker att det postas hejvilt här på forumet bara någon har kommit på en bra ackordsföljd trots att det mesta dock låter skit. Varför detta påhopp på talgoxarna? Tsi-tsi-tuu! Redigerat 24 april 2005 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterpop Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 jag kan bidraga med en skön groda - " tycker du att 0-0 var ett rättvist resultat? Nej jag tycker nog inte det, 1-1 hade varit rättvist" om bara någen enda själ gldäs med mig i den grodan, så glädjs jag än :-)) peterpop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag sitter och gör en cover på With or Without You.. Tamejfan, va bra de blir =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Någon som minns japanska serien Spectreman från 70-talet? *kilar mig i huvudet* Eller var den från Hong Kong? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) <- Spectreman Redigerat 24 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts