denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Ja vad faan ska man göra, grabben har vatten koppor och sitter mest och glor på någon disney film, så då sitter man här lyssnar på lite hårdrock på någon station från staterna och lägger in lite bilder 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Okej, ska vi brottas! Har ingen brottardräkt så gåre bra med kallingarna? Dom är utav modell tanga, nej är sånna med bamse på! Ja, förresten kort bara lite regler - endast armar och ben är tillåtna och inga tillhyggen eller gnida sig på konstigt sätt nu! Redo 😳! MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 37 kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 37 kvar... cl eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 37 kvar... cl eller?? hö.... hick. Nää. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hipp! Har spelat fotboll, lite mör. Hur många älskar fotboll, upp med en hand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Gräver ner alla mina händer långt under jorden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Gräver ner alla mina händer långt under jorden. Samma här! Jag skall ge mig på Dig, Peder, om Du nu så gärna vill det! Vad gör man inte för alla dessa masochister?! Just nu hinner jag inte. Jag skall lägga mina två änglar. Sen skall jag köra massa Beat Detective, SEN skall jag ge mig på alla som vill! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Okej, floos, har aldrig sett det stavas förut. Finns det någon bok om slang och liknande? Jadå. Det finns ett par böcker om svensk slang. Samtliga dessa är väldigt ofullständiga. Eftersom jag växte upp på gatorna i STHLM's södra förorter under 80-90 talet (med allt vad det innebär) så var jag med om att skapa den moderna gatuslangen. Ordet floos, är direkt hämtat från den schweiziska kristall- & smycketillverkaren FLOS. Men i STHLM's underground feluttalat & idag stavat floos. (original uttalet är förstås 'flåss') Så enkelt är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Själv är jag uppvuxen bottennära ett stenkast ifrån strandkanten och när man i dagligt tal benämner någon som "vass" så härstammar utrycket ifrån kryper ibland "vass" då detta i min stam alltid varit tecken på stort mod såtillvida man därav löper risk att upptäckas av sportfiskare eller andra strandnära grupperingar utav människosläktet! MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Själv är jag uppvuxen bottennära ett stenkast ifrån strandkanten och när man i dagligt tal benämner någon som "vass" så härstammar utrycket ifrån kryper ibland "vass" då detta i min stam alltid varit tecken på stort mod såtillvida man därav löper risk att upptäckas av sportfiskare eller andra strandnära grupperingar utav människosläktet! MVH-Peder Tufft. Jättetufft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Nej, vasst. Jättevasst. MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! Hipp! Har spelat fotboll, lite mör. Hur många älskar fotboll, upp med en hand? - Jag har också grävt ner mina händer (vill ju bli en i gänget) så kan tyvärr inte men fotboll är schysst! Ännu bättre att titta på än att spela själv! MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 (redigerat) Ännu bättre att titta på än att spela själv! - said the junkie to the thief. Redigerat 5 maj 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Fotboll??? 😲😉 - said the junkie to the thief. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Peder, gå och lägg Dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 god natt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Inte Du, Smulan! Peder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 varför får jag en bestämd känsla av att det är en lite grupp inbitna aktivister som sitter å postar i den här tråden hela dagarna? Det är väl knappast så att inläggen kommer från stora delar av studioiterna? eller? 🙂 dessutom får jag en känsla av att minst 57 personer sagt samma sak hittills, bara idag.. 😱 Vill iaf säga att jag är lite imponerad över den enorma viljestyrka som uppvisats här.. Den här tråden kommer bli ett monumentalt verk att jämställa med lutande tornet i Pisa, minst. 😆 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Om Peder hade varit en rappare hade hans artistnamn antagligen varit Peder Mo. Då hade vi kunnat kalla honom MoPeder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 fast jag behöver nog lägga mig jag med.. eller snarare.. jag vet att jag behöver lägga mig.. men vad gör man inte då man inte orkar lägga sig liksom.. å att hänga i den här tråden är ju garanterat högsta höjden av utslocknande.. nirvana nästa!! ZzZZzzZZZzZZz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 old school rocks! Å då är det de fetaste namnen å de tyngsta guldkedjorna som vinner. alla kategorier. inge tjafs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Jättevasst. MVH-Peder Lägg ifrån Dig kniven, Mopeder! Gå och lägg Dig! Jag ser i listen längst ner att Du är kvar. NU GÅR DU OCH LÄGGER DIG, ANNARS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Detta är fullständigt sant! Han loggade ut! Han gick och la sig! Sov sött! Imorgon skall vi brottas, det lovar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 HALLÅ BIBBLAN! HUR ÄR LAEEEGET?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Nämen, är Du uppe nu igen? Gå och lägg Dig! Raus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 i hvete heller! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Nu är Shattered aspackad igen också! Peder, här finns inget att se! Gå och lägg Dig, säger jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hej! - daybed the hunky to the relief? - pre-med the monkey to the motif? MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts