denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Är det...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 .....ingen som..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 ......är vaken??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Är man förvånad eller?? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,641196,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 (redigerat) Känner Per_a_55, wonderboy, Claes och hacke varandra? Redigerat 5 maj 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 *sjunger för Per* Med en enkel taliban, i ett kapat flygplan Vi har den läran, vi har den läran att bombardera... Grattis! Nää... den går så här ju: Jag är en enkel Taliban som har kapat ett plan jag har den äran, jag har den äran att detonera! Grattis Pääääääääär! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2005 Är man förvånad eller?? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,641196,00.html Hon var i Göteborg och jag MISSADE det....kommer aldrig att förlåta mig själv. Jag har ju sparat ett helt lager med ruttna grönsaker. Wonderboy; inte ett ord, för då blir det Ernst för hela slanten för dig. ( Notera, ingern smiley ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Är man förvånad eller?? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,641196,00.html En lättnad att inte ens veta vem det där är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2005 Är man förvånad eller?? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,641196,00.html En lättnad att inte ens veta vem det där är... Det säger du bara. Se bara till att plocka ner dina aftonbladet-löpsedlar från väggarna nästa gång en forummedlem knackar på din dörr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Är man förvånad eller?? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,641196,00.html En lättnad att inte ens veta vem det där är... Det säger du bara. Se bara till att plocka ner dina aftonbladet-löpsedlar från väggarna nästa gång en forummedlem knackar på din dörr Vadå nästa gång? Fitt-Gunilla och Fitt-Seka dök aldrig upp med bollträn, som de lovade... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 81 inlägg till 2000.... eller 80 nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2005 (redigerat) Dags för frågesport! Gnugga geniknölarna nu! "Vad heter huvudpersonen i tv-spelet Nintendo?" Svar: Redigerat 5 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Rombo! Du kan få mitt jobb nu, du som är så intresserad. Jag är trött på att laga mat. När kan du vara i Malmö? På Fredag? Vad snackar vi för flous dawg? Lönen är bra. (Antar att du tänkte på gatuslanguttrycket "floos", vilket ju betyder pengar eller rikedom i någon form) Vad har du för jobb? jag ser helst ett byte & jag har inte så höga krav. Om det låter intressant så slänger jag in gratisölen, tjejerna, klubblivet & nåt av mina spännande extrajobb också. Okej, floos, har aldrig sett det stavas förut. Finns det någon bok om slang och liknande? The thing is, jag har inget jobb, jag har praktik; har ju inte gått ut skolan, på Radio Eskilstuna, pysslar med diverse ljudtekniska bitar, post produktion och skit. Eller vänta nu... Jag kanske blev kickad därifrån igår... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Det verkar som om jag är bäst.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Heja heja! vart är alla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Nu ska jag äta frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Nu äter jag frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Hahahahaha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 För övrigt är det kul att någon tycker Du är snygg, Shadows. Jag har då inte sett något som tilltalar mig och då ser jag ändå mig själv i spegeln varje dag. Du kom på att du inte klarade av att dissa mig och dissade därför dig själv istället eller? Shadows, vad är det för ett namn på en som lägger ut "metallidéer" på demosidan, va? Shadows var en fånig gammal 60-talsgrupp som Per A 55 lyssnade på för ett "gomsegel" sedan. Att döma av "hårdheten" i The Shadows musik så bådar inte detta gott, Haddock! Jag kommer här med några förslag på tuffare och mer tidsenliga, metalliska epitet eftersom Du tydligen inte lever i 2000-talet: Svartskugga, Black Shadow, Mörkermannen, Hank Marwin, Bill Haley, Östen Warnebring, ja, listan på "tuffare" namn än Shadows kan göras oändligt lång. Vill Du ha mer? Det är lugnt wonderboy men tack för att du försökte. Av någon anledning så känns det inte som jag behöver namnförslag från någon vars namn låter som en korsning mellan någon i fantastiska fyran och en bögporrskådis. Tack för försöket ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 (redigerat) Vad är det för skillnad på en häst?? Den kan varken spela trummpet Redigerat 5 maj 2005 av denton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 För övrigt är det kul att någon tycker Du är snygg, Shadows. Jag har då inte sett något som tilltalar mig och då ser jag ändå mig själv i spegeln varje dag. Du kom på att du inte klarade av att dissa mig och dissade därför dig själv istället eller? Shadows, vad är det för ett namn på en som lägger ut "metallidéer" på demosidan, va? Shadows var en fånig gammal 60-talsgrupp som Per A 55 lyssnade på för ett "gomsegel" sedan. Att döma av "hårdheten" i The Shadows musik så bådar inte detta gott, Haddock! Jag kommer här med några förslag på tuffare och mer tidsenliga, metalliska epitet eftersom Du tydligen inte lever i 2000-talet: Svartskugga, Black Shadow, Mörkermannen, Hank Marwin, Bill Haley, Östen Warnebring, ja, listan på "tuffare" namn än Shadows kan göras oändligt lång. Vill Du ha mer? Det är lugnt wonderboy men tack för att du försökte. Av någon anledning så känns det inte som jag behöver namnförslag från någon vars namn låter som en korsning mellan någon i fantastiska fyran och en bögporrskådis. Tack för försöket ändå. Inte nog med allt det jag redan räknat upp angående Shadows, nu visar det sig att han har bögskräck också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Har jag bögskräck eftersom jag sa att ditt namn lät som en bögporrskådis? Är jag rädd för marvel och fantastiska fyran också? Det borde jag ju vara enligt den logiken iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Har jag bögskräck eftersom jag sa att ditt namn lät som en bögporrskådis? Är jag rädd för marvel och fantastiska fyran också? Det borde jag ju vara enligt den logiken iaf. Jag ville ju inte hänga ut Dig och så gör Du det själv! Vad jag är rädd för? Jag börjar bli lite rädd för Dig! Du har väl inte surnat till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Surnat till? Nejrå oroa dig inte underpojken jag tycker bara det är kul att retas så mig går det ingen nöd på. Fortsätt du gärna "dissa" mig om du orkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Denton, kör Du Ditt eget race idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts