Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För er ungdomar kan jag nu berätta att det är mindre än en timme kvar tills jag blir ett halvsekel 😲

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat
Nä, dessa ungdomar som tror att dom vet allt, det är inte mycket att hurra för, tracka vet jag på den gamla goda tiden när man själv var ung, då var ungdomen något att ha!

Hehe 😲

Det är roligt för att det är sant

Postat

Visst är det sant, jag ljuger aldrig (men jag talar å andra sidan sällan sanning)

Postat

Nä ungdomar, nu skall jag tömam rullatorn på tomam ölburkar och dra mig tillbaka. Det lär bli en arbetsam dag för en gammal man i morgon... Sov sött

Postat

Fan vad jag stavar illa...

Postat
För er ungdomar kan jag nu berätta att det är mindre än en timme kvar tills jag blir ett halvsekel 😲

Halvsegel, Pernilla?! Har afasin satt in fullständigt nu? Halvfigur, snarare! Shadows, jag blir gärna president för Din jävla-fan-helvetesklubb! Jag håller på med Beat Detective samtidigt. Det är därför som jag hoppar på Er sporadiskt. För övrigt är det kul att någon tycker Du är snygg, Shadows. Jag har då inte sett något som tilltalar mig och då ser jag ändå mig själv i spegeln varje dag.

Postat
För övrigt är det kul att någon tycker Du är snygg, Shadows. Jag har då inte sett något som tilltalar mig och då ser jag ändå mig själv i spegeln varje dag.

Du kom på att du inte klarade av att dissa mig och dissade därför dig själv istället eller?

Postat

Tusan gubbar.. Har ni missat att Per_a_55 fyller halv-hundra nu.. Passa på att gratta. 😄

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Rombo!

Du kan få mitt jobb nu, du som är så intresserad.

Jag är trött på att laga mat.

När kan du vara i Malmö?

Postat
För övrigt är det kul att någon tycker Du är snygg, Shadows. Jag har då inte sett något som tilltalar mig och då ser jag ändå mig själv i spegeln varje dag.

Du kom på att du inte klarade av att dissa mig och dissade därför dig själv istället eller?

Shadows, vad är det för ett namn på en som lägger ut "metallidéer" på demosidan, va? Shadows var en fånig gammal 60-talsgrupp som Per A 55 lyssnade på för ett "gomsegel" sedan. Att döma av "hårdheten" i The Shadows musik så bådar inte detta gott, Haddock! Jag kommer här med några förslag på tuffare och mer tidsenliga, metalliska epitet eftersom Du tydligen inte lever i 2000-talet: Svartskugga, Black Shadow, Mörkermannen, Hank Marwin, Bill Haley, Östen Warnebring, ja, listan på "tuffare" namn än Shadows kan göras oändligt lång.

Vill Du ha mer?

Postat
Wonderboy: Det är nog effektivare att du skickar in ett brev till digidesign och ber dem att anställa dig att slicka deras fötter istället för att sitta här och försöka skapa opinion.

Och så luktar du också.

Om man slickar någons fötter så tro f-n att man luktar! För övrigt kunde det varit värre, eller det kanske det är?

För övrigt vill jag jobba för dem gratis. Om det skall vara "gratis" att göra musik borde det f-n i mig vara gratis att jobba också!

Postat
För er ungdomar kan jag nu berätta att det är mindre än en timme kvar tills jag blir ett halvsekel 😛

Grattis, farbror Pernilla!

Postat
Någon som vill köpa en M-box? Prima kvalitet! Bra pris för dig kompis.

Nä, Bluffo! Man har varnat mig för att lämna ut uppgifter till "fula farbröder som Luffo". Jag har fått många PM om detta. Puffo, se nu till att ta tag i Ditt liv och underliv. Do the right thing, become a member of the Digidesign family and you´ll never be alone again! Kom igen nu, Uffe!

Postat
hoho...

Titta! Den store Puffo har lagt in en kommuniké, ett brandtal, ett uttalande! Efter en lång stunds funderande så kom det slutligen men så var det också väl värt att vänta på! Nu vet vi precis hur Du tänker, Ufo! Fantastiskt klargörande!

Postat
Rombo!

När kan du vara i Malmö?

Nej, för guds skull! Låt inte unge herr Rumpa röra om i Dina såser! Med tanke på vad han publicerar för utdrag ur litteraturens absoluta bottenträsk i denna tråd, vågar jag inte tänka på var hans fingrar kan ha varit! Vi skall vara GLADA om vi kommer undan med Mul- och klövsjuka, skörbjugg och en släng av fekala kräkningar om han får sticka sleven i Dina grytor! Gör det inte Danny!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Rombo!

När kan du vara i Malmö?

På Fredag? Vad snackar vi för flous dawg?

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Grattis Per Agnell! Ha en underbar dag!

godsnchatt

Postat
Rombo!

När kan du vara i Malmö?

Hehe... allvar, ska vi byta jobb för en dag P.. Danny? Tror det gjort oss båda nytta. 😛

Postat (redigerat)
Rombo!

När kan du vara i Malmö?

På Fredag? Vad snackar vi för flous dawg?

Lönen är bra.

(Antar att du tänkte på gatuslanguttrycket "floos", vilket ju betyder pengar eller rikedom i någon form)

Vad har du för jobb? jag ser helst ett byte & jag har inte så höga krav. Om det låter intressant så slänger jag in gratisölen, tjejerna, klubblivet & nåt av mina spännande extrajobb också.

Redigerat av Danny Cort
Postat
Rombo!

När kan du vara i Malmö?

Hehe... allvar, ska vi byta jobb för en dag P.. Danny? Tror det gjort oss båda nytta. 😄

Ja, det gör vi!

Men jag pendlar fan inte Södertälje.

Postat

Danny Cort: Äsch det gäller ju bara en dag! Lite uppoffringar vill vi allt se! 😄

Postat

*sjunger för Per*

Med en enkel taliban,

i ett kapat flygplan

Vi har den läran,

vi har den läran

att bombardera...

Grattis!

denton (oregistrerad)
Postat
*sjunger för Per*

Med en enkel taliban,

i ett kapat flygplan

Vi har den läran,

vi har den läran

att bombardera...

Grattis!

Grattis gamle man 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.