Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Det var en gång en häst....

.. och det var hästen som var påängen

hmm...

Dela på andra sajter

Det var en gång en man som kastade ett ägg ut genom fönstret. Oturligt nog så träffade ägget en dam som gick nere på gatan , vilket medförde att hon blev något kladdig. Damen blev naturligtvis mäkta förgrymmad och skrek:

SKULLE DET DÄR VARA ETT SKÄMT?????

Då svarade mannen uppe fönstret - Nej det var färskt....

Dela på andra sajter

Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"!

Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert!

Hackeman, Neko och Captain Nemo då? Och jag själv när vi ändå håller på? 😲

OK, Du bad om det! Den där felstavade Viktor eller vad det nu var sitter och pullar framför datorn! Titta själv på s 62 i denna tråd! Han har t o m tagit bild på eländet, usch! Sen att han inte kan stava till det gör saken än mer pinsam! Eller är de Vectra Du heter? Det är damer som kan pullas, inte ens det vet Du! Nä, ut och jogga och spring av Dig Din självbefläckelse, Din ärans nätonanist!

Lämna hedersknyfflar som Hackeman och Captain Nemo utanför det här! De vet också vad Du gör och de tycker det är jätteäckligt!

OK, är det någon mer som vill ha sig en omgång? Kom igen bara! Jag väjer inte för någon man eller mus!

Dela på andra sajter

Denna unga kväll var det rätt lugnt här måste jag säga, fan man kanske skulle gå och lägga sig?

Dela på andra sajter

Denna unga kväll var det rätt lugnt här måste jag säga, fan man kanske skulle gå och lägga sig?

Jaså, ska man gå och lägga sig? Är man lite tröttelitrötttrött? Ha, vad sa Du nu, va?!

Dela på andra sajter

Nix W-boy, inte ett dugg trött, det vara bara så dött här innan du kom

Dela på andra sajter

Fan wonderboy, nu händer det nåt! Ge mig en omgång!!!!

Du bad om det, farfar! Har Ni kissat? Är varmvattenflaskan påfylld? Vill syster hämta ett bäcken? Nej, inte Ert eget! Farbror skall få en kateter! Är det meningen att pensionärer skall sitt på långvården och få ta upp bandbredd med historier som vi inte hört eftersom vi inte ens var födda då de var moderna och kul?! Nä, fy för Sören! "Per A 55", va?! Pernilla född 1855 är vad det står för, så nu vet Ni det! Vill Du ha mer?

Dela på andra sajter

Shadows, vi är lika roliga vi två, och wonderboy, du skall huka för ålderdomen och erfarenheten. Att du inte har fått förmånen att höra urdåliga vitsar förr är ju inte vi gamlingars fel. Läs och dra lärdom av oss som vet, tänk på att det var bättre förr!

Dela på andra sajter

Nä, dessa ungdomar som tror att dom vet allt, det är inte mycket att hurra för, tracka vet jag på den gamla goda tiden när man själv var ung, då var ungdomen något att ha!

Dela på andra sajter

Vet ni varför en viss på detta forum heter Shadows? För att han är en skugga av sitt forna jag! Vill Du ha mer? Jag har mer!

Vilken oerhörd person jag måste ha varit ifall jag är så jävla bra som jag är nu och det ändå bara är en "skugga av mitt forna jag."

Wonderboy är nu officiellt president i min fanclub.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.