MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"! Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert! Hahahaha. 😉 Jag trivs bäst här, så är det bara! Jag har postat väldigt många och fina recept här dock 😎 Nu jävlar ska ajg upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Varför kallas jag alltid konstiga namn här förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Hippsin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Heja Heja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 SPAMM PÅ ER. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Nu är jag ensam 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 SPAM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vad kul det är att driva med folk 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 homocide harlem, blam, what's the problem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Nu leder jag igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Hoppla Polle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 And now I fell in love with you, so many times Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"! Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert! wonderboy är lite dum tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Kiss kiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Är Lunarstorm häftigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Är Lunarstorm häftigt? Är det trevligt att sitta och skriva till dig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Smoke on the water? Vaffaaan äre för jävla låt jävel???? 😳 Vet inte 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jädrars vad lång den blivit... //nemo (omen baklänges) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Är Lunarstorm häftigt? Är det trevligt att sitta och skriva till dig själv? Ja, det är det! Men det där var faktiskt inte till mig.... ....det var till dig! Grattis på födelsedagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jädrars vad lång den blivit... //nemo (omen baklänges) Ja, bra va! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Är Lunarstorm häftigt? Inte häftigt, men det kan vara användbart om man ser Lunarstorm som en egen blogg, gästbok och ICQ/MSN-liknande funktioner på webben... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Är Lunarstorm häftigt? Är det trevligt att sitta och skriva till dig själv? Ja, det är det! Men det där var faktiskt inte till mig.... ....det var till dig! Grattis på födelsedagen! öh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"! Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert! Hackeman, Neko och Captain Nemo då? Och jag själv när vi ändå håller på? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 "Far, jag kan inte få upp min kokosnöt..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 GHippsoin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Pentaskalan rockar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Skön tråd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Wonderboy: Det är nog effektivare att du skickar in ett brev till digidesign och ber dem att anställa dig att slicka deras fötter istället för att sitta här och försöka skapa opinion. Och så luktar du också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 I´m back! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Och när ju nu är här så får jag väl posta lite då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts