Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"!

Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert!

Hahahaha. 😉 Jag trivs bäst här, så är det bara! Jag har postat väldigt många och fina recept här dock 😎 Nu jävlar ska ajg upp!

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Varför kallas jag alltid konstiga namn här förresten?

Dela på andra sajter

Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"!

Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert!

wonderboy är lite dum tycker jag

Dela på andra sajter

Smoke on the water?

Vaffaaan äre för jävla låt jävel????

😳

Vet inte 😱

Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Jädrars vad lång den blivit...

//nemo

(omen baklänges)

Dela på andra sajter

Är Lunarstorm häftigt?

Är det trevligt att sitta och skriva till dig själv?

Ja, det är det! Men det där var faktiskt inte till mig....

....det var till dig! Grattis på födelsedagen!

Dela på andra sajter

Jädrars vad lång den blivit...

//nemo

(omen baklänges)

Ja, bra va! 😳

Dela på andra sajter

Är Lunarstorm häftigt?

Inte häftigt, men det kan vara användbart om man ser Lunarstorm som en egen blogg, gästbok och ICQ/MSN-liknande funktioner på webben... 😳

Dela på andra sajter

Är Lunarstorm häftigt?

Är det trevligt att sitta och skriva till dig själv?

Ja, det är det! Men det där var faktiskt inte till mig....

....det var till dig! Grattis på födelsedagen!

öh?

Dela på andra sajter

Hackeman, Neko och Captain Nemo då? Och jag själv när vi ändå håller på? 😳

Dela på andra sajter

Wonderboy: Det är nog effektivare att du skickar in ett brev till digidesign och ber dem att anställa dig att slicka deras fötter istället för att sitta här och försöka skapa opinion.

Och så luktar du också.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.