Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Tror inte min dator mår så bra.

för din dator torteras av ett modem.

Ja, tyvärr.

😳

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat (redigerat)

"Digidesign

With your life will intertwine

Can you see the sign?

The Digi, digi-sign?

Digidesign will come to you

Digidesign will help you through

Wanna make a movie then use our Avid

Wanna make some music on PT lift the lid

Digidesign will come for you

Digidesign will be there for you

Forget about Logic, Q-base and that shit

Protools is the number one hit!!!"

Nå, vad tycks? Pluffo, lille, wo bist Du? Om någon vill får Ni gärna göra musik till detta. Jag tänkte att Digidesign kan använda detta i sin marknadsföring nu när de skall erövra hela världen!

Fan ta Er om Ni laddar ner detta! Digidesign kommer att agera hårt, brutalt och rättvist!

Redigerat av wonderboy
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
"Digidesign

Can you see the sign?

The Digi, digi-sign?

Nå, vad tycks? Pluffo, lille, wo bist Du? Om någon vill får Ni gärna göra musik till detta. Jag tänkte att Digidesign kan använda detta i sin marknadsföring nu när de skall erövra hela världen!

Fan ta Er om Ni laddar ner detta! Digidesign kommer att agera hårt, brutalt och rättvist!

Okej okej, jag ger mig, du vinner digidesignrövslickeri kategorin 😎

Dela på andra sajter

Blupp, vart är Pluffo?

Pluffo har skrivit tenta! Pluffo körde! Pluffo ledsen och arg! Det blir inte roligt för forumet ikväll!

Det hade man kanske kunnat tro...men!!!! Idag hände det!

Jag fick Logic Express...Jag installerar det as we speak!!! 😎🙁😆😆😄😄😄

Dela på andra sajter

"Digidesign

Can you see the sign?

The Digi, digi-sign?

Du kommer att bli polischef för Digidesigns gestapo när dem tar över världen. Grattis.

Dela på andra sajter

Jösses... (Oj, har jag inte redan sagt det...?)

Och jag som tycker att jag har lite väl mycket tid över ibland.... Gå och gör lite musik istället, knasbollar!

Äh.

Dela på andra sajter

Tror inte min dator mår så bra.

Jasså?

Har den fått virus? Hahahahahaha fyfan så rolig jag är....inte.

😎

Nä, lägg humorn på hyllan och kom loss med ditt (mitt?) utlovade muffinkalas istället.

Dela på andra sajter

Hahahahahaha

...jajustja. Muffinskalas är det kanske dax för nu. Har ju lovat för ett år sedan.

Ska klura.

Egentligen så handlar det ju om en utlovad myskväll med Dbd:s SA-1 och dina muffins.

Dela på andra sajter

Pluffo har kört i tentan!

Bläbläbläbläbläblääääääää!

Bara för att han sitter här o spammar dagarna i ända... Bläbläbläbläbläblääääääää!

Dela på andra sajter

Bara för att han sitter här o spammar dagarna i ända... Bläbläbläbläbläblääääääää!

Bra, Hackeman! Nu börjar det äntligen att hända grejjor i denna, tidigare, så innehållslösa tråd! Kvalitetsinlägg före kvantitetsinlägg!!!!

Dela på andra sajter

Bra, Hackeman! Nu börjar det äntligen att hända grejjor i denna, tidigare, så innehållslösa tråd! Kvalitetsinlägg före kvantitetsinlägg!!!!

Precis! Här kommer ett till:

Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää!

Dela på andra sajter

Var är Ni nu, Bluffo, Rompo och Kran? Ha, vågar Ni inte, Era fjollor! Hahahahaha, nu fick Ni, sådeså! Jag fiser i Er allmänna riktning! Förresten så borde de där bollarna som Tran kallade för"N"-ordet döpas om efter Er, knasbollar!

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar

Dela på andra sajter

Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"!

Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert!

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Vad tycker vi om det bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla vad är Digidesign??????

Side-chaining är kul det gör jag ofta ( för det är väl när man har någon på sidan om )

Men muffins är gott men "N"-bollar är godare

😉😎

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.