MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. för din dator torteras av ett modem. Ja, tyvärr. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 (redigerat) "Digidesign With your life will intertwine Can you see the sign? The Digi, digi-sign? Digidesign will come to you Digidesign will help you through Wanna make a movie then use our Avid Wanna make some music on PT lift the lid Digidesign will come for you Digidesign will be there for you Forget about Logic, Q-base and that shit Protools is the number one hit!!!" Nå, vad tycks? Pluffo, lille, wo bist Du? Om någon vill får Ni gärna göra musik till detta. Jag tänkte att Digidesign kan använda detta i sin marknadsföring nu när de skall erövra hela världen! Fan ta Er om Ni laddar ner detta! Digidesign kommer att agera hårt, brutalt och rättvist! Redigerat 4 maj 2005 av wonderboy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 "DigidesignWith your life will intertwine Can you see the sign? The Digi, digi-sign? Digidesign will come to you Digidesign will help you through Wanna make a movie then use our Avid Wanna make some music on PT lift the lid Digidesign will come for you Digidesign will be there for you Forget about Logic, Q-base and that shit Protools is the number one hit!!!" Nå, vad tycks? Pluffo, lille, wo bist Du? Om någon vill får Ni gärna göra musik till detta. Jag tänkte att Digidesign kan använda detta i sin marknadsföring nu när de skall erövra hela världen! Fan ta Er om Ni laddar ner detta! Digidesign kommer att agera hårt, brutalt och rättvist! Okej okej, jag ger mig, du vinner digidesignrövslickeri kategorin 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Blupp, vart är Pluffo? Pluffo har skrivit tenta! Pluffo körde! Pluffo ledsen och arg! Det blir inte roligt för forumet ikväll! Det hade man kanske kunnat tro...men!!!! Idag hände det! Jag fick Logic Express...Jag installerar det as we speak!!! 😎🙁😆😆😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 "DigidesignWith your life will intertwine Can you see the sign? The Digi, digi-sign? Digidesign will come to you Digidesign will help you through Wanna make a movie then use our Avid Wanna make some music on PT lift the lid Digidesign will come for you Digidesign will be there for you Forget about Logic, Q-base and that shit Protools is the number one hit!!!" Nå, vad tycks? Pluffo, lille, wo bist Du? Om någon vill får Ni gärna göra musik till detta. Jag tänkte att Digidesign kan använda detta i sin marknadsföring nu när de skall erövra hela världen! Fan ta Er om Ni laddar ner detta! Digidesign kommer att agera hårt, brutalt och rättvist! Du kommer att bli polischef för Digidesigns gestapo när dem tar över världen. Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Stackars Pluffo... Han skulle inte vart uppe så länge... Vad nu? Varför inte? Det är fan inte synd om mig. Eller? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Återstående tid ( tills du slipper Pro Tools för alltid ): 5 minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Jösses... (Oj, har jag inte redan sagt det...?) Och jag som tycker att jag har lite väl mycket tid över ibland.... Gå och gör lite musik istället, knasbollar! Äh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Installera mera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Marcus! Jag vet inte hur du gjorde men snart är ledningen min igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Många inlägg blir det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Snart är jag ifatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. Jasså? Har den fått virus? Hahahahahaha fyfan så rolig jag är....inte. 😎 Nä, lägg humorn på hyllan och kom loss med ditt (mitt?) utlovade muffinkalas istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Allvarligt talat. Är ni inte lite väl sega ( nintendo? ) nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Nä, nu ger jag upp. Inge kul utan konkurens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Hahahahahaha ...jajustja. Muffinskalas är det kanske dax för nu. Har ju lovat för ett år sedan. Ska klura. Egentligen så handlar det ju om en utlovad myskväll med Dbd:s SA-1 och dina muffins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 83% klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Jag känner mig helt X-box om jag ska va ärlig. Men det gör inget för min rosa elefant fick en bulle i ögat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Avslutar installationen. Hehe, nu leder jag igen. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 this thread sucks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 this thread sucks mm... den var faktiskt roligare när den inte var lika framgångsrik i sitt syfte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Pluffo har kört i tentan! Pluffo har kört i tentan! Bläbläbläbläbläblääääääää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Pluffo har kört i tentan!Pluffo har kört i tentan! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bara för att han sitter här o spammar dagarna i ända... Bläbläbläbläbläblääääääää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Pluffo har kört i tentan!Pluffo har kört i tentan! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bara för att han sitter här o spammar dagarna i ända... Bläbläbläbläbläblääääääää! Bra, Hackeman! Nu börjar det äntligen att hända grejjor i denna, tidigare, så innehållslösa tråd! Kvalitetsinlägg före kvantitetsinlägg!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Pluffo har kört i tentan!Pluffo har kört i tentan! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bara för att han sitter här o spammar dagarna i ända... Bläbläbläbläbläblääääääää! Bra, Hackeman! Nu börjar det äntligen att hända grejjor i denna, tidigare, så innehållslösa tråd! Kvalitetsinlägg före kvantitetsinlägg!!!! Precis! Här kommer ett till: Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Bläbläbläbläbläblääääääää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Var är Ni nu, Bluffo, Rompo och Kran? Ha, vågar Ni inte, Era fjollor! Hahahahaha, nu fick Ni, sådeså! Jag fiser i Er allmänna riktning! Förresten så borde de där bollarna som Tran kallade för"N"-ordet döpas om efter Er, knasbollar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar knasbollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Bra! Nu är Denton på banan! Vi ska stoppa deras lömska planer, Mohahahaha! Digidesign, Digidesign, Digidesign will prevail! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Som denne "Magsur Rompo", har han bidragit på minsta vis i någon annan tråd? Har han erbjudit en endaste lösning på något sidechaining-problem? Har han frågat om side-chaining? Är han överhuvudtaget intresserad av sidechaining? Nä, just det! Svan, eller vad fan hon heter har ju i alla fall bjudit på dansbandslåtar och muffinsrecept, jättekul, hörDuDu! Gruffo använder endast forumet för att få utlopp för sin existentiella ångest och gå nåt galet korståg mot all de fina människor som vi andra känner som "The Digidesign Family Of Love, Understanding And Moneymaking"! Jag säger: stäng av dessa jönsar nu! Ni gör dem en tjänst! De vill det! Det är säkert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vad tycker vi om det bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla vad är Digidesign?????? Side-chaining är kul det gör jag ofta ( för det är väl när man har någon på sidan om ) Men muffins är gott men "N"-bollar är godare 😉😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts