tordA Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jag har just varit och klippt mig.... och mufflat hos Expert. Lämnade in en rulle på 1 timmars framkallning igår - och bilderna blev alldeles gultonade. Jag lämnade in bilderna igen och de skulle göra om. 1 timma och 55 minuter senare var de fortfarande inte klara.... 😉 nog därför dom kallar sig expert 😆 Ja, det lutar ju inte åt att jag framkallar i den butiken sen... 😳 Tur att frisyren blev bra iaf... dom framkallade i varje fall ilska, alltid nått sa fan när han såg Åmål... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 (redigerat) Har precis gjort neg.... chokladbollar som jag ska smaska ikväll, nu ska jag äta makaroner & köttfärssås Redigerat 4 maj 2005 av denton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Siktar vi på 2000 inlägg nu eller? 😳 Nej, vi kör med sidor. Hur många inlägg får det egentligen plats på en sida? 2000 inlägg kanske blir 100 sidor? Vid 100 sträcket ska vi iaf ha en gala. Med prisutdelning och så. Det är fritt för alla att koma med förslag på ketogrier till nomineringarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Negerbollar är skitgott. instämmer starkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Fan nu åskar det oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Siktar vi på 2000 inlägg nu eller? 😳 Nej, vi kör med sidor. Hur många inlägg får det egentligen plats på en sida? 2000 inlägg kanske blir 100 sidor? Vid 100 sträcket ska vi iaf ha en gala. Med prisutdelning och så. Det är fritt för alla att koma med förslag på ketogrier till nomineringarna. koma med förslag på ketogrier? Vad är ketogrier? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Nu ska det städas lite också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 MUMS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Negerbollar är skitgott. Grahn skrev det fula "N"-ordet! Hujedamej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 MUMS 😳 MUMMA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 BOMBA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jag ska leda! UPP UPP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Poster Posts Pluffo 221 MarcusRombo 220 Grahn 188 hackeman 145 Neko 144 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jag leder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 ACID! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 David Morales - Gloria's Groove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Koloke - West African Groove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jösses... (Oj, har jag inte redan sagt det...?) Och jag som tycker att jag har lite väl mycket tid över ibland.... Gå och gör lite musik istället, knasbollar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 povo - uam uam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Stackars Pluffo... Han skulle inte vart uppe så länge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 HATAR POPUPS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 va i hvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Känns skönt att leda! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 det här suger. Jag har ingen chans ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 va i hvete Vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 det här suger. Jag har ingen chans ju Precis 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. Varför inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. Varför inte? Vet inte, Danny Krivit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tror inte min dator mår så bra. för din dator torteras av ett modem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts