hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Hur står det hacke? ehh... här står det inte alls faktiskt... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Jag gör en låt om Psycho Mike-O, och jag har ingen aning om vem eller varför...? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 jag glömde nog ett "till".. hrhm 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 jag glömde nog ett "till".. hrhm 😕 Ah. I så fall; Jag gör en låt om Psycho Mike-O, och jag har ingen aning om vem eller varför...? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vad tusan hacke... quotar du dig själv!? 😕😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vad tusan hacke... quotar du dig själv!? 😕 😱 Quota är kul. 😱 [quote] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 jag glömde nog ett "till".. hrhm 😕 Ah. I så fall; Jag gör en låt om Psycho Mike-O, och jag har ingen aning om vem eller varför...? 😱 hehe 😱 ska förflytta mig till sängen nu och kolla på CSI. Godnatt me dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 jag glömde nog ett "till".. hrhm 😕 Ah. I så fall; Jag gör en låt om Psycho Mike-O, och jag har ingen aning om vem eller varför...? 😱 hehe 😱 ska förflytta mig till sängen nu och kolla på CSI. Godnatt me dig! Sär så. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vilket stiligt mönster! Ska bannemig ha quotespammen som skrivbordsunterlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Vilket stiligt mönster! Ska bannemig ha quotespammen som skrivbordsunterlägg. Nu har du f-n fått för mycket forum tror jag.... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Ja du har nog rätt. Finns det ngn jourlinje öppen nu för såna som mig måntro? Får skjuta lite gummiband på mina arbetskamrater ett tag tror jag så att jag skärper till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Får skjuta lite gummiband på mina arbetskamrater ett tag tror jag så att jag skärper till mig. Bor du tillsammans med dina arbetskamrater? Och isf, vaknar de inte om du skjuter gummiband på dem? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 (redigerat) Haha om det vore så väl. Nä, jag sitter på jobbet i detta nu. De blev lite sura när mina gummiband tog slut och jag fick börja kasta småskruv på dem. Redigerat 4 maj 2005 av nkai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Haha om det vore så väl. Nä, jag sitter på jobbet i detta nu. De blev lite sura när mina gummiband tog slut och jag fick börja kasta småskruv på dem. Åh, nattskift. Var då? Kanjagskitaiförstås. Kul för dig att du får betalt för att spamma den här tråden iaf. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Bara för att så blir mitt svar att min arbetsplats finns nämnd i jobbtråden! 😄 Jag har en sorts 4-skift som är knasigt att förstå sig på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Bara för att så blir mitt svar att min arbetsplats finns nämnd i jobbtråden! 😄Jag har en sorts 4-skift som är knasigt att förstå sig på. Ok. Jag låter bli att både leta och förstå då. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Det gör du rätt i! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Nu börjar CPU-mätaren i Cubase slå i taket så nu måste jag stänga ner browsern. 😄 Lappa till dina kollegor från mig oxå! 😄 Hajoivaj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Will do! Nä om man skulle ta en te. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 [quote] [quote] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 [quote] [quote] [quo te] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 [quote] [quote] [quo te] [ quote] [quot e] [q uote] [quote ] [qu ote] [quote] [quo te] [ quote]
Recommended Posts