Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Heder åt Pluffo, Din hedersknyffel, för denna viktiga tråd! Hur har det gått med Dina dator- och PT-problem? Jodå...det går bra. Jag ska sälja skiten nu. Låter 3000:- som ett bra pris för M-boxen och VST2RTAS? Jag har en köpare på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Sälj (och köp). Byt kanske, jag har en rostig spik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Sälj (och köp). Byt kanske, jag har en rostig spik? Tack för att du bringar klarhet i frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Det var så lite så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Varför är det ingen som skriver nåt? Sover ni??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag kom att tänka på en sak.......... Nä, det kanske jag inte gjorde.....tihi..... Jag säger bara FEm..... Ja, det ska ni veta! Nä vi är väl vuxna människor... tihi. Jaja, så blir det nog... Ja, vi ses när isen släpper!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Där hann du emellan med en klok synpunkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag kom också att tänka på en sak (bara så ni vet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Asså, jag har bara hört typ... att man kan spela in musik asså med datan.... Ä're såååå? Nä fan, nu är det nog dax att lägga ner.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Spela in? DSå blir det ju inte live (eller nåt?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Det blir mycket högre nivå på diskussionerna om man diskuterar med den här. 😠 -Can´t you say anything of value? -I don't have a value. -ARRRGGHHH!!! -Yarrrrr. -Stop that. -Why should I? -Stop that. -Stop what? Precis. Förstår du vad jag menar? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Det måste jag prova (inte luren - indataspelning alltså) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag blev permiterad i fredags 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Så nu kan jag dricka öl varje kväll 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Tänkaren i Kalle Anka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Denton - du tar det på rätt sätt! Men nu måste jag nog fan sova, planet går tidigt i morgon. Nästa gång jag går in i den här tråden måste den va minst 10 sidor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 VA! Inte någar inlägg (jag vet jag borde sova nu) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Det var ett gäng äpplen i ett äppelträd. Plötsligt föll ett äpple ner på marken och alla andra äpplen började skratta åt honom. Då vände sig äpplet på marken och sa: -Moget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Men vem håller vakten då? Så att den här tråden inte dör.... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Inte jag, jag sover. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Tänkaren i Waldemarsudde Undrar vem som kräktes på hans rygg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Men vem håller vakten då? Så att den här tråden inte dör.... 😠 du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Men vem håller vakten då? Så att den här tråden inte dör.... 😛 VAR FAAAAAAN ÄR NATTVAKTAREN NÄR MAN BEHÖVER HONOM??!!??!!?? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) WOW! Tänk att få träffa Ernst i verkligheten!!! Oboy! Redigerat 24 april 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Sedan kan vi alla glo lite på lite Mustasch-nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jag tror att det blir ungefär som Kraftwerks gamla konserter. Dom sätter bara upp en docka av Ernst som dom äldre tanterna får pilla på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Tack för tipset, mustaschmannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Jag tror att det blir ungefär som Kraftwerks gamla konserter. Dom sätter bara upp en docka av Ernst som dom äldre tanterna får pilla på. Som en manligt barbara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Herregud. Pluffo, du är en riktigt sjuk människa. Du kanske ska söka för det där? Tack för tipset, mustaschmannen! Ville bara vara behjälplig. Du får gärna tipsa om tandläkare också, jag ser på din avatar att du har riktigt grymma tänder. Sånna vill jag också ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts