ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Another Brick in the Wall Snacka om maffig produktion... Skitsnyggt!!!
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 (redigerat) Om jag haft en dotter så skulle jag säga precis samma sak. Helt klart. *bryter tystnaden* 😳 Det är bara för att ni inte vill att det ska komma hem unga pojkar som är bättre än er på att mixa 😄 Redigerat 21 september 2005 av osiris
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Om jag haft en dotter så skulle jag säga precis samma sak. Helt klart. *bryter tystnaden* 😉 Det är bara för att ni vill att det inte ska komma hem unga pojkar som är bättre än er på att mixa 😎 😳😄😆
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag kan mixa drinkar bättre än alla unga pojkar!
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag kan mixa drinkar bättre än alla unga pojkar! Ingen mixar O'boy bättre än mig! 😳
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😳 Jaaaafan nu sa du nått... 😄 Åh gud. Det borde man kunna göra. Man mosar marränger och lägger moset och kolasås/chokladsås i mitten på muffinsen. Yikes. Kan ju bli både hur äckligt och hur gott som helst. Måste testa.
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😳 Jaaaafan nu sa du nått... 😄 Åh gud. Det borde man kunna göra. Man mosar marränger och lägger moset och kolasås/chokladsås i mitten på muffinsen. Yikes. Kan ju bli både hur äckligt och hur gott som helst. Måste testa. Jag kommer och provsmakar 😆
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Om jag haft en dotter så skulle jag säga precis samma sak. Helt klart. *bryter tystnaden* 😉 Det är bara för att ni vill att det inte ska komma hem unga pojkar som är bättre än er på att mixa 😎 😳😄😆 Precis, och som kan briljera med nya, tuffa musikstilar som techno och rave!
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😳 Jaaaafan nu sa du nått... 😄 Åh gud. Det borde man kunna göra. Man mosar marränger och lägger moset och kolasås/chokladsås i mitten på muffinsen. Yikes. Kan ju bli både hur äckligt och hur gott som helst. Måste testa. Jag kommer och provsmakar 😆 Du är så välkommen så. Jag postar i den här tråden om jag gör verklighet av idén.
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😳 Jaaaafan nu sa du nått... 😄 Åh gud. Det borde man kunna göra. Man mosar marränger och lägger moset och kolasås/chokladsås i mitten på muffinsen. Yikes. Kan ju bli både hur äckligt och hur gott som helst. Måste testa. Jag kommer och provsmakar 😆 Du är så välkommen så. Jag postar i den här tråden om jag gör verklighet av idén. Grejjhujjta!
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Va? Ett sånt där modernt språk som Grahn o Per är rädda för att de unga killarna ska komma med 😳
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Va? Ett sånt där modernt språk som Grahn o Per är rädda för att de unga killarna ska komma med 😳 Ey yo! Sho bre! Det är keff asså jao!
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Va? Ett sånt där modernt språk som Grahn o Per är rädda för att de unga killarna ska komma med 😄 Ey yo! Sho bre! Det är keff asså jao! 😆😳 Precis Jalla Jalla Brushan...
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Va? Ett sånt där modernt språk som Grahn o Per är rädda för att de unga killarna ska komma med 😄 Ey yo! Sho bre! Det är keff asså jao! 😆😳 Precis Jalla Jalla Brushan... Asså.........jaba såhärra....
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 546 (på Google>Bild) Oså hittar man den här lilla sidan 😄 (tidigare visad... jepp... men om nån missat 😳)
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 546 (på Google>Bild) Oså hittar man den här lilla sidan 😆 (tidigare visad... jepp... men om nån missat 😄) Viktor är minsann alltid randy 😳
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 546 (på Google>Bild) Oså hittar man den här lilla sidan 😄 (tidigare visad... jepp... men om nån missat 😳) Varför sökte du på 546?
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 (redigerat) http://hihi..' target='_blank'>. Redigerat 21 september 2005 av ViktorDenStore
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 546 (på Google>Bild) Oså hittar man den här lilla sidan 😎 (tidigare visad... jepp... men om nån missat 😉) Viktor är minsann alltid randy 😄 😉 ALLTID!!! Mornel: Sökte på 535 en annan gång o hittade samma sida 😳 Testade ett nytt nr idag 😄 Nu ska jag sova ... Go natt 😆 Kyzzzar
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 . Filesharing på offentlig "mark"? eeeeeeeh... 😳
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 (redigerat) http://hihi..' target='_blank'>. Filesharing på offentlig "mark"? eeeeeeeh... 😱 😮 Va? Vem? Redigerat 21 september 2005 av ViktorDenStore
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Du vet ba hon ba vi lixom gillar banan ba typ Dillba....ba. 😮😱 😆 Så kul det kan bli när gamlingar försöker va ynglingar 😄😱
Linus Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Jag köpte Djurgården på DVD på Överskottsbolaget... Den var kass! Inte alls som man kom ihåg programmet när man var liten 😱
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 . Filesharing på offentlig "mark"? eeeeeeeh... 😱 😮 Va? Vem? Ja?... Du länkar ju till en sida där man kan ladda ner en låt som du lagt upp... Det är ju lite... Dumdristigt...
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Grejjhujjta! Jag köpte Djurgården på DVD på Överskottsbolaget... Den var kass! Inte alls som man kom ihåg programmet när man var liten 😮 Djurgården är ju grymmast! Har den på vhs 😱
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 http://hihi..' target='_blank'>. Filesharing på offentlig "mark"? eeeeeeeh... 😱 😱 Va? Vem? Ja?... Du länkar ju till en sida där man kan ladda ner en låt som du lagt upp... Det är ju lite... Dumdristigt... Nä... vem gör det? 😮
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 <a href='http://hihi..' target='_blank'></a>. Filesharing på offentlig "mark"? eeeeeeeh... 😱 😱 Va? Vem? Ja?... Du länkar ju till en sida där man kan ladda ner en låt som du lagt upp... Det är ju lite... Dumdristigt... Nä... vem gör det? 😮 Tänk lite själv va, Viktor? 😆
Recommended Posts