ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 😄
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jaha? Glass är väl ingen ursäkt... Du kan väl ta nåt mindre då? Som en kebeb i bröd? 🙂 OK, men ta en stor 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jaha? Glass är väl ingen ursäkt... Du kan väl ta nåt mindre då? Som en kebeb i bröd? 🙂 OK, men ta en stor 🙂 That's the sprit! 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 😄
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 😄 Jag har lite kvar
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 🙂 Jag har lite kvar Sicken tur 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 😄 Jag har lite kvar Jag vill ha marängsviss.
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag slängde precis i mig lite vaniljgräddglass oxå... 😄 Inga muffins? 🙂
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 🙂 Jag har lite kvar Jag vill ha marängsviss. 😄 Marängswiss består av det godaste ingredienserna som finns... Lägg ihop det godaste du kan komma på oså får du Marängswiss 😄
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 🙂 Du kan ju få ta en glass 🙂 Jag har lite kvar Jag vill ha marängsviss. 😄 Marängswiss består av det godaste ingredienserna som finns... Lägg ihop det godaste du kan komma på oså får du Marängswiss 😄 Finns det öl och whisky i marängsvais?
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Det godaste som finns är ju tonårsf***a... och det vill jag inte ha i min marängsviss 😄 🙂
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Det godaste som finns är ju tonårsf***a... och det vill jag inte ha i min marängsviss 😄 😄 🙂 🙂
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Nån som känner för en kebab? *hungrig* Har precis slängt i mig en tallrik med glass, annars hade jag hängt på Jag har redan käkat kebab... men som jag o fassan alltid säger: "De ena utesluter ju inte det andra" 😄 Du kan ju få ta en glass 🙂 Jag har lite kvar Jag vill ha marängsviss. 😄 Marängswiss består av det godaste ingredienserna som finns... Lägg ihop det godaste du kan komma på oså får du Marängswiss 😄 Finns det öl och whisky i marängsvais? 🙂 Det går väl att ordna om inte annat... blir nog värre med fiskpinnarna 😄
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Det godaste som finns är ju tonårsf***a... och det vill jag inte ha i min marängsviss 😄 😄 🙂 🙂 Din lilla porrpojke 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Det godaste som finns är ju tonårsf***a... och det vill jag inte ha i min marängsviss 😄 😄 🙂 😄 Din lilla porrpojke 😄 Fast iofs... marängsviss PÅ tonårsf***a hade nog inte varit så dumt 🙂 😎
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Det godaste som finns är ju tonårsf***a... och det vill jag inte ha i min marängsviss 😄 😎 🙂 😄 Din lilla porrpojke 😄 Fast iofs... marängsviss PÅ tonårsf***a hade nog inte varit så dumt 🙂 😎 😄
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😄
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😄 🙂
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😄 Hur gammal är din dotter? 😄 🙂 Skojja ba 🙂
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 🙂 Pst... Per... man får fortfarande titta när man är i din roll... Kom ihåg den gyllene regeln för gubbar i din ålder: "Se men inte röra" 🙂 Jag däremot får både se o röra 😄 :D
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😄 Hur gammal är din dotter? 😄 🙂 Skojja ba 🙂 Vi har försökt förut... men Per har stenkoll på sin dotter... inte en chans 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😄 Hur gammal är din dotter? 😄 🙂 Skojja ba 😄 Vi har försökt förut... men Per har stenkoll på sin dotter... inte en chans 😄 Jag kanske kan bjuda honom på marängsviss 🙂
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hm, är nog lite gammal för den typen (eftersom jag har en tonårsdotter), men lägg på några år så är jag med 😎 Hur gammal är din dotter? 😄 🙂 Skojja ba 😄 Vi har försökt förut... men Per har stenkoll på sin dotter... inte en chans 😎 Jag kanske kan bjuda honom på marängsviss 😄 Den med fiskpinnar och Lasagne? 🙂 Den utan 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😄
osiris Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jättemuffins med marängsviss-fyllning. Herregud. 😳 Jaaaafan nu sa du nått... 😄 Det vore fan gott!... mummaligen!
Per_a_55 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Så här är det! Det är inga problem att gå på restaurang och titta på matsedeln - så länge man går hem och äter (om ni förstår vad jag menar). Fast kolla på tjejer i ens egen dotters ålder, njä, det känns inte så bra. När det gäller henne, så är dessutom bössan laddad!
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Om jag haft en dotter så skulle jag säga precis samma sak. Helt klart. *bryter tystnaden* 😳 Tur att du inte har det då 😄
Recommended Posts