Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Hej Viktor 😄

Hej där snygging 🙂

Läget då?

Just nu är de rätt segt. Är ju nyvaken som sagt...

Men annars bra...ska nog ångoka lite mat nu. sen titta på Ett avsnitt av OC...sen plugga å sen titta på mer OC 😄

Gosskören

En riktigt bra film. 😎 Såg den i Sthlm med två forum-medlemmar, sen va den så bra så jag köpte DVD:n i Julklapp (eller födelsedagspresent, kommer inte ihåg) till pappa 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

No woman...

No cry...

Flåt att jag inte svara som de gamla goda dagarna (igår)

Men de råkar vara såhär att jag lyckats gör fetaste techno grejen! 😄

Remixar Pellesnusks senaste låt 🙂

Du är förlåten... 😱 Om jag får höra resultatet av din remix 😄😛

🥰

än så länge är har jag bara hunnit med Trummorna och en skitsnygg Pad som ligger asskönt! Men trummorna är feta och komplexa så de är mkt jobb ändå 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft en "näradäcket-upplevelse" idag!

Blev du nästan påkörd eller bytte du till vinterdäck? :rolleyes:

Nja, var ute och gick på lunchen utanför jobbet, och hör plötsligt ett skrapande ljud. Vänder mig om och ser an lastbil som just tappat båda backdäcken på vänster sida. Det ena däcket rullar förbi mig ut på parkeringen, missar min bil med en dryg meter och åker rätt in i bakdörren på bilen två parkeringar bort. Buckla.....

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Mekonomen funkar bra. Så gjorde min far iaf :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft en "näradäcket-upplevelse" idag!

Blev du nästan påkörd eller bytte du till vinterdäck? :rolleyes:

Nja, var ute och gick på lunchen utanför jobbet, och hör plötsligt ett skrapande ljud. Vänder mig om och ser an lastbil som just tappat båda backdäcken på vänster sida. Det ena däcket rullar förbi mig ut på parkeringen, missar min bil med en dryg meter och åker rätt in i bakdörren på bilen två parkeringar bort. Buckla.....

Vilken tur för dig 😄

Nu ska jag gå o ge min syster en rejäl trumlektion 😄 syns sen...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Hans tips var bäst! :rolleyes: Jag har varken bil eller flickvän. Jag har även hört att man kan ha en bil som flickvän.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans tips var bäst! :rolleyes: Jag har varken bil eller flickvän. Jag har även hört att man kan ha en bil som flickvän.

Då är du illa ute......

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...