Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Hej! Köp nya! (7-Eleven, OK!) Närmsta 7 eleven är ungefär 45 minuters bilfärd i en bil med höghastighetsdäck här ifrån. Och så långt kommer inte Salmingarna räcka. Och kom ihåg: Voksenlakrids - ikke børnelakrids.
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 (redigerat) Salmingarna är slut. Jag grät en skvätt men är nu på bättringsvägen. Faktum är att 100 gram salmingar är exakt så mycket man vill äta. Varken mer eller mindre. Se till att inte ha nån i närheten som snyltar bara för då kanske man måste köpa 2 påsar eller göra nån avancerad fint. Edit: Voksenlakrids - ikke børnelakrids. Redigerat 18 september 2005 av Jocke
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Voksenlakrids - ikke børnelakrids. Jajajaja, vi har sett! Ska du inte göra det där till din nya signatur också? 🙁
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Voksenlakrids - ikke børnelakrids. Jajajaja, vi har sett! Ska du inte göra det där till din nya signatur också? 🙁 Du läser mina tankar. 😄
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Bilder i signaturer är hemskt. Jag adblockar alla.
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 (redigerat) äh, inget slår chips. Jo. Voksenlakrids. Redigerat 18 september 2005 av Jocke
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag.
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Fan va tråkigt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 möh möh Du snor alltid från mig. 😄 Jag beundrar dig ... det är därför 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Fan va tråkigt. En hel Söndag åt helvete 🙁
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Så kände jag när jag vaknade. Så klev jag upp, bakade muffins med en god vän och cyklade hem till mina föräldrar och åt pizza. Nu mår jag verkligen toppen. Du borde pröva det! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Så kände jag när jag vaknade. Så klev jag upp, bakade muffins med en god vän och cyklade hem till mina föräldrar och åt pizza. Nu mår jag verkligen toppen. Du borde pröva det! 😉 Cyklande går inte att ordna. Jag bor med min far. 🙁
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Så kände jag när jag vaknade. Så klev jag upp, bakade muffins med en god vän och cyklade hem till mina föräldrar och åt pizza. Nu mår jag verkligen toppen. Du borde pröva det! 😉 Cyklande går inte att ordna. Jag bor med min far. 🙁 Är han emot cyklar?
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Shit. Fy fan vad bakis jag är. Fortfarande. Har inte orkat med nåt alls idag. Så kände jag när jag vaknade. Så klev jag upp, bakade muffins med en god vän och cyklade hem till mina föräldrar och åt pizza. Nu mår jag verkligen toppen. Du borde pröva det! 😉 Cyklande går inte att ordna. Jag bor med min far. 🙁 Du kan ju alltid cykla ett varv runt kvarteret medan han bakar pizza åt dig!
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 [...] Så klev jag upp, bakade muffins... Vad naturligt det lät. Det gör du varje morgon va?
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Har inte orkat med nåt alls idag. Du skulle inte ha festat så hårt i Pazos tråd. 😉 Inlägget har stulits ifrån MarcusRombo kl. 31 Februari 2085, 04:30.
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 [...] Så klev jag upp, bakade muffins... Vad naturligt det lät. Det gör du varje morgon va? Bara när jag är bakfull.
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 [...] Så klev jag upp, bakade muffins... Vad naturligt det lät. Det gör du varje morgon va? Bara när jag är bakfull. Vad naturligt det lät. Det är du varje morgon va?
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 [...] Så klev jag upp, bakade muffins... Vad naturligt det lät. Det gör du varje morgon va? Bara när jag är bakfull. Vad naturligt det lät. Det är du varje morgon va? Bakfull på livet.
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 HAHAHAHA!! 😉 Skratta du bara. Det är kanske INTE SÅ HIMLA KUL kanske hallå.
Jocke Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 [...] Så klev jag upp, bakade muffins... Vad naturligt det lät. Det gör du varje morgon va? Bara när jag är bakfull. Vad naturligt det lät. Det är du varje morgon va? Bakfull på livet. 😉
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Funderar på att gå och lägga mig och glo på nån dålig film så jag somnar... 😉
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Funderar på att gå och lägga mig och glo på nån dålig film så jag somnar... 😉 Jag kan rekommendera Starship Troopers 2. Den är riktigt jävla dålig.
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 (redigerat) Nä, jag menade inte någon USEL film. Bara en film som är halvbra/halvdålig sådär. Redigerat 18 september 2005 av Linus
mornel Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Nä, jag menade inte någon USEL film. Bara en film som är halvbra/halvdålig sådär. Det är knepigare. Finns ju tusentals. Själv ska jag se ett avsnitt av seinfeld innan jag törnar in. God natt!
Recommended Posts