Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Hej!

Finns det någon som kan rekomendera en riktigt bra film.

Alltså en riktigt bra film som man går in i som fan och som man tom blir ledsen över att den är slut...

Innehåller den nåt lite små deppigt så vore det ett plus 😕

Lite sent nu kanske, men jag kan verkligen, verkligen rekommendera Fritz Langs "M" och Mike Nichols "Who's Afraid of Virginia Woolf?".

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Finns det någon som kan rekomendera en riktigt bra film.

Alltså en riktigt bra film som man går in i som fan och som man tom blir ledsen över att den är slut...

Innehåller den nåt lite små deppigt så vore det ett plus  😕

Lite sent nu kanske, men jag kan verkligen, verkligen rekommendera Fritz Langs "M" och Mike Nichols "Who's Afraid of Virginia Woolf?".

jag såg virginia wolf på teater...sög rätt hårt 😛, filmen kanske är bättre då?

Vad är M för en film 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Finns det någon som kan rekomendera en riktigt bra film.

Alltså en riktigt bra film som man går in i som fan och som man tom blir ledsen över att den är slut...

Innehåller den nåt lite små deppigt så vore det ett plus  😕

Lite sent nu kanske, men jag kan verkligen, verkligen rekommendera Fritz Langs "M" och Mike Nichols "Who's Afraid of Virginia Woolf?".

jag såg virginia wolf på teater...sög rätt hårt 😎, filmen kanske är bättre då?

Vad är M för en film 😎

Filmen är helt makalöst ofattbart jävla dundersuperbra 😛

Har inte sett någon teateruppsättning av den, men filmen är verkligen ett måste.

M är en gammal tysk höjdare. M står för mördare och handlar om jakten på en sådan. Riktigt bra och innehåller en av de bättre scenerna i filmhistorien; Lorres försvarstal inför stadens alla gangsters som jag har samplat och tänkt använda i någon låt, så fort jag hittar en bra möjlighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälp! 🙁

Jag äter "Salminger" och kan inte sluta! Men dom är på väg att ta slut och när dom väl gör det är jag rädd att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag kanske börjar lipa? Jag vet inte. Skynda er med tips iaf!! 😄

packs_6.jpg

Edit: Det är "Voksenlakrids - ikke børnelakrids" och "uden farvestof".

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälp! 😄

Jag äter "Salminger" och kan inte sluta! Men dom är på väg att ta slut och när dom väl gör det är jag rädd att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag kanske börjar lipa? Jag vet inte. Skynda er med tips iaf!! 🙂

packs_6.jpg

Edit: Det är "Voksenlakrids - ikke børnelakrids" och "uden farvestof".

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...