Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Jag röstar för vila... Alltid bäst... vad pluggar du? Teoretisk filosofi. Nej, jag är allvarlig. Det låter väldigt intressant, men då får förklara för mig vad som är skillnanden mellan bara filosofi och teoretisk filosofi? Det kan jag inte. Dock kan jag förklara skillnaden mellan teoretisk filosofi och praktisk filosofi som är den uppdelningen man gör. Teoretisk filosofi är filosofi handlar om hur världen är. ( Metafysik, ontologi, logik, språkfilosofi e.t.c ) Praktisk filosofi handlar om hur den bör vara. ( Moral, hur man ska leva sitt liv e.t.c ) Detta var den starkt förenklade förklaringen. Redigerat 3 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker om skita i tentan! Öhh? Hur menar du nu? Ser Ni? Pluffo har avslöjat sig! Han kan inte ens citera riktigt! Han tillverkar hela "citatdelen" själv! Han gör ramar, grålägger och knackar sen in all den text han vill citera själv! Fantastiskt! Är det verkligen en tenta Du har imorgon eller skryter Du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag älskar det här forumet, älskar pluffo, och nu älskar jag även wonderboy's digidesign bullshi 😏🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Någon som känner någon som heter Psycho Mike-O? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hahahaha, humor i toppklass, det ska bli ett nöje att fixa nomineringarna sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker om skita i tentan! Öhh? Hur menar du nu? Ser Ni? Pluffo har avslöjat sig! Han kan inte ens citera riktigt! Han tillverkar hela "citatdelen" själv! Han gör ramar, grålägger och knackar sen in all den text han vill citera själv! Fantastiskt! Är det verkligen en tenta Du har imorgon eller skryter Du? Nä, egentligen är jag en hobo som sitter i min papplåda och snålar på en hotspott vid kungsträdgården från min begagnade palm pilot som jag snodde på en loppmarknad i täby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vad ska vi ha för kategorier? Pluffo, Grahn och jag är ansvariga för den delen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hördu, Marcus Rompo, eller vad Du nu heter, varför lägger Du in en text om rumpsex? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker om skita i tentan! Öhh? Hur menar du nu? Ser Ni? Pluffo har avslöjat sig! Han kan inte ens citera riktigt! Han tillverkar hela "citatdelen" själv! Han gör ramar, grålägger och knackar sen in all den text han vill citera själv! Fantastiskt! Är det verkligen en tenta Du har imorgon eller skryter Du? Nä, egentligen är jag en hobo som sitter i min papplåda och snålar på en hotspott vid kungsträdgården från min begagnade palm pilot som jag snodde på en loppmarknad i täby. Hahahah 😏🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vad örlar ni om?? Pallar inte läsa alla artan sidorna jag missat... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Vad ska vi ha för kategorier? Pluffo, Grahn och jag är ansvariga för den delen. Nej, nej. Jag ville bara hävda min makt, inte faktiskt vara med och göra grovgörat. En kattegori kan iallafall vara digidesignrövslickeri. Undra vem som vinner den.... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hördu, Marcus Rompo, eller vad Du nu heter, varför lägger Du in en text om rumpsex? Hehe, jag upplever att du är lite fientlig mot mig. Seriöst: den är rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hördu, Marcus Rompo, eller vad Du nu heter, varför lägger Du in en text om rumpsex? Varför skriver du personliga pronomen med stor bokstav? Är du måhända tysk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Seriöst: den är rolig Ja, om man hör till den kategorin människor som uppskattar historier om exploderande rövar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vad ska vi ha för kategorier? Pluffo, Grahn och jag är ansvariga för den delen. "Jag är för trött för att fatta" Kan vara en kategori? va? jag är för trött för att fatta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Vad örlar ni om?? Pallar inte läsa alla artan sidorna jag missat... 😏 Du har inte missat så mycket förrutom sida 46 där forumet blev helt knasigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Seriöst: den är rolig Ja, om man hör till den kategorin människor som uppskattar historier om anal sex med dvärgar och andra minoriteter. Gör du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vad örlar ni om?? Pallar inte läsa alla artan sidorna jag missat... 😏 Du har inte missat så mycket förrutom sida 46 där forumet blev helt knasigt. och utifrån det skrev pluffo trådens roligaste inlägg hittils. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vad ska vi ha för kategorier? Pluffo, Grahn och jag är ansvariga för den delen. "Jag är för trött för att fatta" Kan vara en kategori? Oavsett vad ni örlar om väljer jag den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Seriöst: den är rolig Ja, om man hör till den kategorin människor som uppskattar historier om anal sex med dvärgar och andra minoriteter. You got me on the spot! 😏 Jadu...om du säger det så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 förresten pluffo, vem är oldsberg? jag är ju ny här så ja vet inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 lalala jag e trött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) "Man glömmer då att upplevelsen är ett sammanhängande förlopp av kvalitativa skillnader. Detta förlopp, varat, är för Bergson den ursprungliga, konkreta tiden." Redigerat 3 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 förresten pluffo, vem är oldsberg? jag är ju ny här så ja vet inte... Han är din president, härskare och mamma. Han är Michael Jackson, du är tito. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Pluffo har humorn, men har musiksmaken, låt höra, vad är du nere emd pluffo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 förresten pluffo, vem är oldsberg? jag är ju ny här så ja vet inte... Han är din president, härskare och mamma. Han är Michael Jackson, du är tito. Så han bestämmer över mig alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 visst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) Pluffo har humorn, men har musiksmaken, låt höra, vad är du nere emd pluffo? Dream Theater, Bond och Multicyde ( feat. Anéa då...allt annat suger apa ). Samt bra musik. Redigerat 3 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 men ni fuskar ju!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kiss Kiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts