Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😠 Nej... vi behöver dig Jocke 😉 😱 Till vadå? 😱 Inget olagligt va? 😆
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 (redigerat) 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Redigerat 16 september 2005 av Jocke
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😱 Nej... vi behöver dig Jocke 😆 😱 Till vadå? 😆 Inget olagligt va? 😉 😆 Nääädå... eller ... det tror jag inte i alla fall 😠
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😱 Nej... vi behöver dig Jocke 😆 😆 Till vadå? 😉 Inget olagligt va? 😆 🙁 Nääädå... eller ... det tror jag inte i alla fall 😠 Hoppas inte. 😱
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😱 Nej... vi behöver dig Jocke 🙁 😉 Till vadå? 😆 Inget olagligt va? 😆 😄 Nääädå... eller ... det tror jag inte i alla fall 😠 Hoppas inte. 😱 Närå. Du kan få hålla utkik.... 😆
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEEEEEEEHEHEHEHHEHEHEHE HEHEHAHAHAAHAHAHAHIHOHHHOIHIHIHIHIHII IIIIIH iih Näe nu ska jag sova. Gonatt på er. 😱😱 Oj, glömde av. Godnatt Grahn!! Men glöm inte söka innan du postar nästa gång!!!! 😠
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEEEEEEEHEHEHEHHEHEHEHE HEHEHAHAHAAHAHAHAHIHOHHHOIHIHIHIHIHII IIIIIH iih Näe nu ska jag sova. Gonatt på er. 😱😱 Gonatt Älskling 😠 Sov sött...
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Viktor, har du sett att Grahn inte är anonym längre!! 😠 Har fortfarande inte vant mig. Man vet var man har honom heeela tiden!!!
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Viktor, har du sett att Grahn inte är anonym längre!! 😠Har fortfarande inte vant mig. Man vet var man har honom heeela tiden!!! 😱 Coooolt 😱
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱 Ok, loggade precis in. 😱
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱 Heja Pluffo, du kör med "Alla-utom-jag-är-idioter-stilen" 😱
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱 Heja Pluffo, du kör med "Alla-utom-jag-är-idioter-stilen" 😱 😆 Den är najs...
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱 Heja Pluffo, du kör med "Alla-utom-jag-är-idioter-stilen" 😆 😆 Den är najs... Självklart! Men det hade jag inte gjort om det inte var sant. 😱 😉
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Pluffo på hal is. Ja, det här är fan inte att leka med... Jag....TRANCE!!! nt nt nt....
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Det är alltid lika skönt att bli idiotförklarad.
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? 😠 Det sistnämnda.. Alla utom jag 😱 Heja Pluffo, du kör med "Alla-utom-jag-är-idioter-stilen" 😆 🙁 Den är najs... Självklart! Men det hade jag inte gjort om det inte var sant. 😱 😉 😆 Nu ska jag nog sova snart... observera: snart! 😆
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Det är alltid lika skönt att bli idiotförklarad. Så ja...så ja... Det finns gradskillnader i helvettet 😠
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Äsch... stänger av här nu o läser lite Studio istället 😆 Natti natti... syns kanske imorrn 😠😱 :ph34r: Puss puss älsklingar...
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 56 pers inne på forumet nu. Är inte det rätt mycket? Borde väl vara lågsäsong nu så här på fredag kväll/natt? Men folk skriver nästan inget ändå. Varför? För att klockan är mycket och deras tangentbord är högljudda? Eller för att det inte ska skrivas mycket den här tiden på dygnet? Eller vad är det? Är det bara idioter inloggade på nätterna? Det sistnämnda.. Alla utom jag 😆 Heja Pluffo, du kör med "Alla-utom-jag-är-idioter-stilen" 😆 🙂 Den är najs... Självklart! Men det hade jag inte gjort om det inte var sant. 😱 😆 😄 Nu ska jag nog sova snart... observera: snart! 😉 McSnart?
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nä, nu blir det film gubbar. Kommer in och tittar till er sen!
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Nä, nu blir det film gubbar.Kommer in och tittar till er sen! Film? Vet hut! Vad blir det för film?
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Millions. Men schhhhhh, den har redan börjat! 😱 Så va fan gör jag här? A just det. Är ju en idiot.
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Millions. Men schhhhhh, den har redan börjat! 😱 Så va fan gör jag här? A just det. Är ju en idiot. Det första steget är erkännandet...
Pazo Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Lustigt att ni tog upp ämnet Mc donalds... har nämligen en sån på vägen hem!! Köper fyllemat där hela tiden!! De är inte bra!! Men de är gott fyllekäk jaja! ska väl lägga mig nu! har tenta imorogn 😱
Recommended Posts