MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Imorgon ska jag spela match klockan 12. Hemma mot Vrena. Dom kommer gråta. På kvällen ska jag dricka stora mängder alkohol. På Söndag ska jag börja packa för jag åker till Zakynthos på Tisdag. Fan va gott. Jag och Grahn ska till Dubai imorrn. Förresten Grahn! Packa tandkräm, ninjakostymen (den fina - inte den vanliga) och rivjärn. Vilka åker du med, Rombo? Jag åker med farsan, hans dam och min lillasyster. Farsan fyller 50 nästa vecka, därav resan 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Imorgon ska jag spela match klockan 12. Hemma mot Vrena. Dom kommer gråta. På kvällen ska jag dricka stora mängder alkohol. På Söndag ska jag börja packa för jag åker till Zakynthos på Tisdag. Och på Måndag...? På Måndag är det skola! Börjar 13.40 men ska dit vid typ 10 kanske, måste jobba lite extra.
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 <-- uuuh uuuuuh uuuuuuh uuh uh Jag vet vilken det är!! Jag vet! Det är den här...jag vet vilken det är...den här...ööh...den där... A jag vet!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nu ska jag sova! God natt mina små pojkar! 😕 Imorgon får ni matchrapport 😄
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nu ska jag sova! God natt mina små pojkar! 🙁 Imorgon får ni matchrapport 🙂 😎 Gonatt... 😎 Sov sötare än sockerbitarna i Japan... 😕😄
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nu ska jag sova! God natt mina små pojkar! 😄 Imorgon får ni matchrapport 🙁 God natt! Fast har du sökt innan du postade nu? Det finns faktiskt en godnatt-tråd!!! 😕
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nu ska jag sova! God natt mina små pojkar! 😎 Imorgon får ni matchrapport 🙂 God natt! Fast har du sökt innan du postade nu? Det finns faktiskt en godnatt-tråd!!! 😕 😄🙁😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nu ska jag sova! God natt mina små pojkar! 🙂 Imorgon får ni matchrapport 😉 God natt! Fast har du sökt innan du postade nu? Det finns faktiskt en godnatt-tråd!!! 😕 😄🙁😎😎🙂🙂
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Öhm....Bajs? Näää va grov i truten du är!!! 😕 😄
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Öhm....Bajs? Avföring? Spillning Fd mat... 😕
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Öhm....Bajs? Avföring? Spillning Fd mat... 🙁 Det är inte alldeles säkert. Det kan vara va skit som helst.. 😕 😄
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Öhm....Bajs? Avföring? Spillning Fd mat... 🙁 Det är inte alldeles säkert. Det kan vara va skit som helst.. 😕 Generellt sätt då 😄
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nämen titta. Solen skiner, gräsmattan är grön. Det dansar brudar på ängen. Pååå ängen! Hehehe jag kan flyga.... 😕 Vad är det för tripp nu?
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nämen titta. Solen skiner, gräsmattan är grön. Det dansar brudar på ängen. Pååå ängen! Hehehe jag kan flyga.... 😱 Snor du mitt skämt va? 😠 Po-ängen... 😉 Du FÅR låna det ... om jag får tebax skämtet när du har använt klart det 😆😱
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 ROMBO! Gå och lägg dig för in i fan i helvette! Du vill väl inte förlora imorgon?????!?!??!?!
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Näe. Dax för mig att sova snart... 😱 Jasså... 😠
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 ROMBO! Gå och lägg dig för in i fan i helvette! Du vill väl inte förlora imorgon?????!?!??!?! Just det... ta nu lite ansvar för ditt lag så vi slipper skämmas för dig imorrn 😠 😱 Puss ...
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Näe. Dax för mig att sova snart... 😱 Jasså... 😱 snart... 😠 McSnart... Ungefär som McMinutes... Ahh...vänta...Grahn har ju aldrig varit där.. De har ingen McDonalds i Ödeshög.
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Hej tomtegubbar slå i glasen o låt oss lustiga vara...
Pluffo Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Antingen så är det korvgrillning på klippan mitt emot min lägenhet eller så måste jag ringa 112 snart... 😠
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Det gick inge bra med sovandet! 😠
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Näe. Dax för mig att sova snart... 🙁 Jasså... 😱 snart... 😠 McSnart... Ungefär som McMinutes... Ahh...vänta...Grahn har ju aldrig varit där.. De har ingen McDonalds i Ödeshög. Nä dom har ju fan ingenting i McÖdeshög. Blir så förbannad. 😆😱 😉😆😆
ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Jag har velat se på film hela kvällen. Känns liksom som att jag inte kan lägga mig innan jag gjort det. Men jag vet inte om jag kan lämna er, grabbar? 😠 Nej... vi behöver dig Jocke 😱 😱
Recommended Posts