MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Fröken, fröken! ( Olsberg, Olsberg! ) Grahn och Marcus gjorde sönder forumet på sida 46. Det såg jättekonstigt ut på slutet. hahahahahahahahahaha. det där kan ha varit det roligaste jag någonsin läst här 😄:D:D:D Det ska jag notera och plocka fram sen när vi ska runda av detta maraton fram mot det tusende inlägget 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Först då ska Pluffo sluta prata om sig själv i 3:e person. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Fröken, fröken! ( Olsberg, Olsberg! ) Grahn och Marcus gjorde sönder forumet på sida 46. Det såg jättekonstigt ut på slutet. hahahahahahahahahaha. det där kan ha varit det roligaste jag någonsin läst här 😄:D:D:D Det ska jag notera och plocka fram sen när vi ska runda av detta maraton fram mot det tusende inlägget 🙂 Här ska inte avrundas någonting. Denna tråden ska aldrig ta slut....mohahahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag äger er allihop. Ja, dig med. Jag pratar om dig...ja, just du.. Hihi ( Pluffo har fått spel 😄 ) Jag tror nog att Pluffo kan vara rätt mysig när han fått spel! "Pluffo är alltid mysig." -Gammalt djungelordspråk Nu ska jag göra ytterligare en notering, pluffo är forum.studio's roligaste user 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag äger er allihop. Ja, dig med. Jag pratar om dig...ja, just du.. Hihi ( Pluffo har fått spel 😄 ) Jag tror nog att Pluffo kan vara rätt mysig när han fått spel! "Pluffo är alltid mysig." -Gammalt djungelordspråk Nu ska jag göra ytterligare en notering, pluffo är forum.studio's roligaste user 🙂 Men jag kan vara jävligt elak också. Skriv upp det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Pluffo: Va äre för spel du har fått? Mvh/ Puckogran Spellevink Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 seså, Pluffo! Snäll Pluffo! Duktig Pluffo! Såja, såja! Sitt fint! Har Mac och PT varit elaka mot Pluffo-gubbsingen igen? Vill det inte funka? Har Pluffo inget att göra? Vet Pluffo vad? Pluffo kan gå ner ett snäpp på operativsystemet eller uppgradera till PTLE 6.9, det stöder nämligen det senaste OS:et. Seså, Pluffo, jaga benet! Duttti ponke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nu är mina anteckningar klara för s. 47 http://www.aftonbladet.se/sport/alskafotboll/bestall.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 seså, Pluffo! Snäll Pluffo! Duktig Pluffo! Såja, såja! Sitt fint! Har Mac och PT varit elaka mot Pluffo-gubbsingen igen? Vill det inte funka? Har Pluffo inget att göra? Vet Pluffo vad? Pluffo kan gå ner ett snäpp på operativsystemet eller uppgradera till PTLE 6.9, det stöder nämligen det senaste OS:et. Seså, Pluffo, jaga benet! Duttti ponke! BWAHAHAHA! Never I tell you! Vet du vad som kommer att hända om jag uppgraderar? Inte ett skit. Det enda som det kommer att resultera i är att digidesign får ytterligare några hundralappar nersläppta i deras profithungriga händer som kommer att hjälpa till att fortsätta bygga det elaka imperium dem håller på att skapa. Jag har ingen lust att bidra till den processen. Snart kommer Logic! Weeeeeeeee!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Nu är mina anteckningar klara för s. 47 http://www.aftonbladet.se/sport/alskafotboll/bestall.html Jag vill köpa ett armband där det står "älska våldet" på....var finns det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 50 232 sålda armband and counting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoppas inte Grahn/PLuffo/Neko tar illa upp om jag bestämmer att jag ensam sköter nomineringarna till prisutdelningen när maratonet är över? Jag har ju fixat anteckningar och så menar jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Men det har jag! Ni skall alla brinna, I icke rätt-trogna!!!! Digidesign kommer snart att invadera Era hem!!!! PC-ägare, stäng av Er hyper-threading för nu kommer Digidesign!!!! Mohahahaha!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 när maratonet är över? Men det är ju aldrig över. Men visst. Ha en liten gala vid 100-sträcket eller nått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Men det har jag! Ni skall alla brinna, I icke rätt-trogna!!!! Digidesign kommer snart att invadera Era hem!!!! PC-ägare, stäng av Er hyper-threading för nu kommer Digidesign!!!! Mohahahaha!!! Sluta yra wonderboy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Men det har jag! Ni skall alla brinna, I icke rätt-trogna!!!! Digidesign kommer snart att invadera Era hem!!!! PC-ägare, stäng av Er hyper-threading för nu kommer Digidesign!!!! Mohahahaha!!! DVerb kommer att äta upp era mammor. Spring!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 när maratonet är över? Men det är ju aldrig över. Men visst. Ha en liten gala vid 100-sträcket eller nått. Det är sant, men det primära målet är ju 1000 sidor. Men härmed är jag ansvarig för galorna som kommer håller vid varje 100-sträck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 när maratonet är över? Men det är ju aldrig över. Men visst. Ha en liten gala vid 100-sträcket eller nått. Det är sant, men det primära målet är ju 1000 sidor. Men härmed är jag ansvarig för galorna som kommer håller vid varje 100-sträck! Gött! Rock on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Jag röstar för vila... Alltid bäst... vad pluggar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Svar: JA Who is your daddy and what does he do? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Jag röstar för vila... Alltid bäst... vad pluggar du? Teoretisk filosofi. Nej, jag är allvarlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Grahn, du vill inte hjälpa mig med nomineringarna? Jag menar, du ligger ju ändå etta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) bajs Vad säger du? Redigerat 3 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag har ett dilemma. Ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför tentan imorgon eller ska jag sitta uppe hela natten och plugga? ( Samt spamma ner den här tråden )... Jag röstar för vila... Alltid bäst... vad pluggar du? Teoretisk filosofi. Nej, jag är allvarlig. Det låter väldigt intressant, men då får förklara för mig vad som är skillnanden mellan bara filosofi och teoretisk filosofi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker Du ska skita i tentan! Du får ju inte ens igång Digidesigns förstklassiga produkter så den utbildningen måste vara skrot! Nä, spamma ner tråden bara så kan jag glida in i morgon bitti och smyga in inlägg nr 2 000! Jag har hört att Olsberg planerar att ge ett TDM-system till den lycklige! Vem som gör det systemet? DIGIDESIGN!!!!! Bomb factory will bomb your ass!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Grahn, du vill inte hjälpa mig med nomineringarna? Jag menar, du ligger ju ändå etta. Han ligger inte etta länge till. Tänk på vem som startade tråden, för bövelen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker om skita i tentan! Öhh? Hur menar du nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Attans va ni har postat här ikväll... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag tycker om skita i tentan! Öhh? Hur menar du nu? Börja med att dra ner byxorna.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts