Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Det ska nog vara en "primär partition" med tanke på att det bara är en enda partition på just den disken. Eller hur? Kör på det och håll mig ansvarig om det mot förmodan inte skulle stämma.
musik (oregistrerad) Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 En enda partition? Det är ju just det jag ska välja nu innan den får raschaa.... Vill jag ha en eller flera partitioner. Vilka är fördelarna? 😄 :musik
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Inga fördelar med fler partitioner som jag ser det. Det är väl mest för att strukturera upp? 😄 Du vill bara ha en partition. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Hej! Öl kostar 13 spänn styck. 6 stycken i en ekonomiförpacning betingar normalpriset 12 x 6 = 72 kr. Det är normalt. Starköl kostar 30 kr burken normalt. 😄 Jocke: TACK för länkarna!!!! :musik
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Hur hamnade den här? Vad gör du Fnykis? Läser gamla inlägg? 😮
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Hur hamnade den här? Vad gör du Fnykis? Läser gamla inlägg? 😮 Vilken?
Fnykis Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Går de inte att få bilden liiiiite större?? Man ser knappt den lilla bilden... 😮
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 En ultra wide flash disk 80 pin som trängs i min monitor...
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Går de inte att få bilden liiiiite större?? Man ser knappt den lilla bilden... 😮 Nja, du får väl skaffa glasögon
Hans Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 30 kr burken för starköl 😮? Det var billigt, var kan man köpa så billigt? Det är bergis Systembolagen i Snåland som sänkt priset för att konkurrera ut Danmark och Tyskland! Förresten om man RAIDade en typ 4 eller 6 starköl skulle man få snabbare effekt då? Om? måste då starkölen vara av somså samma sort samt styrka?
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Brukar köra ghost på mina öl, då behöver man bara köpa en
Hans Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig!
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 😮
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 🙁 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😮
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 🙁 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😮 Sant! Man vet inget förrän efteråt som jag brukar säga precis innan jag försöker se så vis ut jag kan.
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 😆 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😏 Sant! Man vet inget förrän efteråt som jag brukar säga precis innan jag försöker se så vis ut jag kan. Nån som går på det då? 😄
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 😄 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😏 Sant! Man vet inget förrän efteråt som jag brukar säga precis innan jag försöker se så vis ut jag kan. Nån som går på det då? 😄 Alla kollar på mig med beundran var jag än går. 😆
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 😄 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😏 Sant! Man vet inget förrän efteråt som jag brukar säga precis innan jag försöker se så vis ut jag kan. Nån som går på det då? 😄 Alla kollar på mig med beundran var jag än går. 😆 Och den gick vi INTE på...
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jo, det säger jag alltid till mina elever: smaka ölen gott se för i fan till att ta en säkerhetskopia för man vet aldrig! 😄 Fast om den smakar gott så är den ju slut innan man hinner kopiera den 😏 Sant! Man vet inget förrän efteråt som jag brukar säga precis innan jag försöker se så vis ut jag kan. Nån som går på det då? 😄 Alla kollar på mig med beundran var jag än går. 😆 Och den gick vi INTE på... Fan! 😄
Fnykis Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 LURENDREJARN!!! DU ÄR JU HELT FÄRSK!! GÖR EN MEDLEMSPRESETATION!!!!
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jag går snart om mig själv i OT-inlägg kontra OT-inlägg.
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jag går snart om mig själv i OT-inlägg kontra OT-inlägg. Que?
Recommended Posts