Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Mmmmm..kaffe!!!  😳

Gomorron, Drik 🙂

Hur är det?

God morgon!

Jodå, allt är kanon. Ska sitta och hålla på med skisser till vårat företags hemsida idag, så det är roligt som fan 🙂

Själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm..kaffe!!!  🙂

Gomorron, Drik 😄

Hur är det?

God morgon!

Jodå, allt är kanon. Ska sitta och hålla på med skisser till vårat företags hemsida idag, så det är roligt som fan 🙂

Själv?

😄 Ja, hemsidor verkar ju vara din grej 🙂 Min hemsida (som jag är nöjd med) vågar jag knappt nämna när du är i närheten 😳

Personligen så ska jag snart gå till skolan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har bestämt mig för att lära mig den här tråden utantill, och sedan på min ålders höst sitta med barnbarnen framför brasan och läsa upp tråden utantill.

Ser fram emot min ålderdom 😄

Du har kanske inte skrivit flest inlägg i den här tråden, men du har nog tamefan skrivit ett av de roligaste i alla fall 🙂🙁😄

*sitter på golvet o gråter utav skratt*

Link to comment
Dela på andra sajter

Är på min andra starköl nu! 😄 så jälla fint!!

VDS Å GRAHN!!!

JAg har fest ikväll 😄

Först sittning i nationen å sen fest...Kostym å hela kittet förstås 😄

😄Jag kommer!!!

... nä kan tyvärr inte... jag o min familj ska faktiskt ha kräftskiva med lite vänner 🙂 Det ska nog också bli kul, tyvärr inte så mkt stark dricka för min del eftersom Morsan är med 🙁

Men men... man kan ju ha kul utan alkohol också............. Har jag hört... 😄

Jocke: Undrade just va det va jag saknade 🙂 Mot kaffekokarn 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Linslusen (oregistrerad)

Har druckit 2 dubbla espresso så mina fingrar darrarrrr rätt friskt..

Nu ska jag på bolaget och köpa vin..

Nån som har nåt bra tips på rödvin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu jävlar är det snart dags! Håll i er för här ska drickas kaffe.

Min mage delar dock inte riktigt min förtjusning, därför försökte jag låta bli idag men vafan... Har ni provat att skippa kaffe? Man mår skitkass och får huvudvärk. Bättre att bara må skitkass. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

..detta kan ju inte vara rätt, men den kanske ska sitta så?? Eller... äähhh..jag får gå in på deras hemsida och kolla. Inte säkert de svarar så tidigt, men man...

Ohhhh dj**lar var jag i sändning!? Förlåt. Jag håller på att klura ut varför man ska partitionera en hdd och hur man gör det i Win XP och framförallt VAR?

Läget?

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

På whiskyfrågan svarar jag C.

På hårddiskfrågan undrar jag om det inte var så enkelt en gång när jag gjorde det att man kunde högerklicka på disken i fråga i utforskaren och välja att partitionera den.

Jag har ett program som heter Partition Magic... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va nere i den lokala lilla affären och tänkte köpa mig ett 6-pack folköl nu när det är fredag och allting. Plockar dessutom på mig en påse chips och går fram för att betala.

Priset hamnar på en bit över 100:- och jag ser att gubben har mage att ta ut 78:- för 6 st norrlands guld 3.5. Jag tror givetvis något blivit fel och frågar om det verkligen stämmer, och han svarar att ja, ölen kostar 78:-. Då frågar jag om dom har några 2.8or och vad dom i så fall skulle kosta. Han svarar att dom kostar 65:-. Det hela slutar med att jag endast köper 2 st öl.

Nu min fråga. Vad brukar ett vanligt 6-pack folköl kosta i butik!? Har det hänt något i världen den senaste tiden jag missat totalt? Jag vet att oljepriser går upp och ner men inte att folkölet gjorde samma sak. eller?!?!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ingen här?

Väljer man primär partition eller utökad partition????

Vad är skillnaden? Jag ska bara ha den för musik och videofiler externt. Windows o program finns på den inbyggda hdd:n.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...