Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Thank you Thorn!

Omg, omg, omg...

Well god dang it!

Två gånger till och med.. 😳

"Mike Stern Band

Mike Stern Band ger på söndagskvällern sin andra konsert under besöket i Umeå. Nu i ett mer intimt format i StudioJazz och avslutar därmed Umeå Jazzfestival 2005."

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

GÅTA:

Ni har väl hört om tennisarm och liknande idrottsåkommor, men vet ni vad man kan drabbas av om man kastar för mycket pil och står i ständigt fel ställning....?

Ledtråd: "may the force be with you"

😄🙂🙂

Bu!! Den var dålig! 😳

😄

Påminner om en rolig historia.

En snubbe står på bussen i trängseln bland massor av folk. Han har lirat golf, så bagen har han med sig. I fickan på sina stora (och förstås golf-jättelöjliga) byxor har han två golfbollar som han leker med med handen - som ju folk ibland gör där dom står med handen i fickan 🙂 . Det klickar och klapprar om golfbollarna - klick! klick!. Precis intill står en ung dam och stirrar och lyssnar förbryllat på snubbens lattjande. Snubben noterar detta och säger menande för att undvika missförstånd:

"Golfbollar!" säger han och ler. Damen ser ännu mer förskräckt ut och säger:

"Ja, tennisarm har man ju hört talas om, men det där var nåt nytt!!!"

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

GÅTA:

Ni har väl hört om tennisarm och liknande idrottsåkommor, men vet ni vad man kan drabbas av om man kastar för mycket pil och står i ständigt fel ställning....?

Ledtråd: "may the force be with you"

😄🙂🙂

Bu!! Den var dålig! 😳

😄

Påminner om en rolig historia.

En snubbe står på bussen i trängseln bland massor av folk. Han har lirat golf, så bagen har han med sig. I fickan på sina stora (och förstås golf-jättelöjliga) byxor har han två golfbollar som han leker med med handen - som ju folk ibland gör där dom står med handen i fickan 🙂 . Det klickar och klapprar om golfbollarna - klick! klick!. Precis intill står en ung dam och stirrar och lyssnar förbryllat på snubbens lattjande. Snubben noterar detta och säger menande för att undvika missförstånd:

"Golfbollar!" säger han och ler. Damen ser ännu mer förskräckt ut och säger:

"Ja, tennisarm har man ju hört talas om, men det där var nåt nytt!!!"

🙂

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lillasysters sköthäst som är hennes liv, som hon har gått till varje dag i flera år, ska nu avlivas... Gissa om det är nån som är väääldigt ledsen nu... 😆

Stackars syrran...

Stackars oss andra som ska stå ut med henne 😕

.Viktor

Stackars ni... 😉

m... o stackars henne. Hon är tydligen jätteduktig enligt folk i stallet också (Helena Lundbäcks stall). Hon blev årets skötare förra eller förrförra året...

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars oss andra som ska stå ut med henne 😕

Alltså "Stackars oss som ska stå ut med en genomförstörd liten Johanna här hemma..."

Jaa hugaligen... 😉

Köp en ny häst?

Vet inte... tror inte riktigt att det är så enkelt!

Om MarcusRombo dör så kan vi ju inte köpa en ny MarcusRombo... jag gissar att det är samma med djur...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lillasysters sköthäst som är hennes liv, som hon har gått till varje dag i flera år, ska nu avlivas... Gissa om det är nån som är väääldigt ledsen nu... 😉

Stackars syrran...

Stackars oss andra som ska stå ut med henne 😕

.Viktor

Stackars ni... 😄

m... o stackars henne. Hon är tydligen jätteduktig enligt folk i stallet också (Helena Lundbäcks stall). Hon blev årets skötare förra eller förrförra året...

.Viktor

Äre hon som är din syrra?

Min syster blev utsedd till årets skötare för nåt år sen: Ja!

Min syster heter Johanna, kallas Jojo: Ja!

Helena Lundbäck är inte min syrra... Hon är bara en av världens bästa hopperskor, men Jojo sköter några hästar i Helenas stall. Bland annat Mynta & den som nu ska avlivas (inte Mynta).

Info: Mynta är en av världens bästa hopphästar - kom 4:a i VM eller om det va OS för två-tre år sen.

Min syrra är en av Myntas skötare... 😄 *Stolt storebror*

Nu ska dock inte Mynta avlivas utan en annan duktig hopphäst som är min syrras favorithäst... Hon älskar nog honom mer än hon älskar mig i princip... 😆

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars oss andra som ska stå ut med henne 😆

Alltså "Stackars oss som ska stå ut med en genomförstörd liten Johanna här hemma..."

Jaa hugaligen... 😄

Köp en ny häst?

Vet inte... tror inte riktigt att det är så enkelt!

Om MarcusRombo dör så kan vi ju inte köpa en ny MarcusRombo... jag gissar att det är samma med djur...

😉

Ja det är ju det som är så synd.

Tänk om man kunde genmanipulera...eller det kan man kanske?

Tänk om man kunde genmanipulera Marcus......

😄

Kan kan man väl, fast det är olagligt typ... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Citerat mig själv:

"Det finns minst en bra låt inom varje genre"

Dansbandsmusik tex är en genre som jag har mkt svårt för, Lasse Stefanz osånt ni vet, men det finns till o med en bra låt inom dansbandgenren: Karl Martindahl - When You're coming back again. Iofs ganska popinspererad men ändå ganska "dansbandig". Riktigt najsig låt 😉

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad jag hatar en del på mitt jobb!

Fan vad jag hatar att behöva byta kopplingscylindern på grabbens bil i helgen!

Fan vad jag hatar att jag har ont i magen!

Annars är det bra...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fan vad jag hatar en del på mitt jobb!

Fan vad jag hatar att behöva byta kopplingscylindern på grabbens bil i helgen!

Fan vad jag hatar att jag har ont i magen!

Annars är det bra...

Och bilen går bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej grabbs! wazzaP?..Ska ut å äta åp Natoinen snart  😎 ...Gratis också. för jag har en "gatismatbilljet" 😄

Va skojj! Har du bjude med nått snyggt fruntimmer oxå?

Haha...Jag känner inte direk några snygga fruntimmer än 😆...och isf måste ju de också ha gratisbilljet 😛. Ska med en polare som också har gratiskäk 😛...

Fast Susanna skulle inte sitte fel, går ju inte sluta tänka på henne...

cry.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad jag hatar en del på mitt jobb!

Fan vad jag hatar att behöva byta kopplingscylindern på grabbens bil i helgen!

Fan vad jag hatar att jag har ont i magen!

Annars är det bra...

Fel tråd va? 😛

Vad är det du jobbar med egentligen? Det är inget nedlagt flygfält va? 😆

Hatar också att ha ont i magen. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...