Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 😎 Plugga... 😄 Måste jag också göra det? Va jobbigt det lät... 😄 Nja det är inte så jobbigt när man väl börjat. Dessutom måste jag tydligebn bli seriös med pluggandet nu, går ju inte i gymnasiet längre där man kan se små söta flickor och fika igen oalla lektioner... 😎🙁😎🙁😄🙁
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Tror jag inte på!
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. 😄
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 * Sportinlägg * 0-0 * Repris * edit: Kolla Pazo, jag gjorde ju det 🙁😎😎😄😄😄
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 😎 Plugga... 😄 Måste jag också göra det? Va jobbigt det lät... 😄 Nja det är inte så jobbigt när man väl börjat. Dessutom måste jag tydligebn bli seriös med pluggandet nu, går ju inte i gymnasiet längre där man kan se små söta flickor och fika igen oalla lektioner... 😎🙁😎😎😄🙁 Kan man göra det på gymnasiet? 🙁 Isåfall behöver ju inte jag plugga 🙁
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) * SPORTINLÄGG * Matchen har inte börjat än, men det står 0-0 edit: attan Redigerat 7 september 2005 av Per_a_55
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, ska jag ha den här vinyl-avataren? 😄 Eller bild på mig? Eller Wakko från Animaniacs? Eller vad?
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, ska jag ha den här vinyl-avataren? 😄Eller bild på mig? Eller Wakko från Animaniacs? Eller vad? Vinyl är häftigare än Ipod 😎
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Fan, mitt bredband är skitsegt nu 😎 Har ingen aning om vad det beror på, men det är hemskt! Jag skiter nog i datorn nu/snart o tar o ser på matchen istället... 😄 😎 Faaaan...
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😎 Javisstja attans! Så var det juh..... 😄😎 Edit: Glömde skriva dit ett s. Jag sade ju det ju att jag inte trodde dig den här gången!
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, ska jag ha den här vinyl-avataren? 😄Eller bild på mig? Eller Wakko från Animaniacs? Eller vad? Bild på dig själv såklart 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄 Lika bra att han varnar för de oseriösa också 😎 MATTEN: Har ett a och ett b för mycket i mitt svar 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 😎 Plugga... 😎 Måste jag också göra det? Va jobbigt det lät... 🙁 Nja det är inte så jobbigt när man väl börjat. Dessutom måste jag tydligebn bli seriös med pluggandet nu, går ju inte i gymnasiet längre där man kan se små söta flickor och fika igen oalla lektioner... 😎🙁😄😎😄🙁 Kan man göra det på gymnasiet? 🙁 Isåfall behöver ju inte jag plugga 🙁 Det var ju det gymnasiet gick ut på 😎...iaf i trean 😄
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄 Lika bra att han varnar för de oseriösa också 😎 MATTEN: Har ett a och ett b för mycket i mitt svar 😎 Om A och B är C blir D ett E - Fasen
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Fan, mitt bredband är skitsegt nu 😎 Har ingen aning om vad det beror på, men det är hemskt! Jag skiter nog i datorn nu/snart o tar o ser på matchen istället... 😄 😎 Faaaan... NEEEJ! Lämna oss inte 😄
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Fan, mitt bredband är skitsegt nu 😎 Har ingen aning om vad det beror på, men det är hemskt! Jag skiter nog i datorn nu/snart o tar o ser på matchen istället... 😎 😄 Faaaan... NEEEJ! Lämna oss inte 😄 Äh, matchen börjar kvart i 21 (fast det är RoomService 20.00) Hm 😄
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄 Lika bra att han varnar för de oseriösa också 😎 MATTEN: Har ett a och ett b för mycket i mitt svar 😎 Om A och B är C blir D ett E - Fasen nej nej, om a och b blir c, så blir c och d ett e. 😄 eller så blir c-a=b eller e-a-b=d
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄 Lika bra att han varnar för de oseriösa också 😎 MATTEN: Har ett a och ett b för mycket i mitt svar 😎 Om A och B är C blir D ett E - Fasen Nu är du på G. 😄 Finns H I J Kanske
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 VARNING!!! SNART POSTAR JAG ETT OSERIÖST INLÄGG. Nä, du skulle ju varna för de seriösa! 😄 Lika bra att han varnar för de oseriösa också 😎 MATTEN: Har ett a och ett b för mycket i mitt svar 😎 Om A och B är C blir D ett E - Fasen Nu är du på G. 😄 😄
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nä, nu ska jag hämta chips, godis och öl! Solong
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nä, nu ska jag hämta chips, godis och öl! Solong Fan att man inte har tv 😄
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, ska jag ha den här vinyl-avataren? 😎Eller bild på mig? Eller Wakko från Animaniacs? Eller vad? Absolut inte en "Vad" iallafall...... 😄 😎 Ja, Henke Larssons skapliga vader vore kanske nåt för avataren? 😄
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nä, nu ska jag hämta chips, godis och öl! Solong Fan att man inte har tv 😄 Varför kan inte TV3 finnas i marksänd digital-tv UTAN Boxerpaketet? Man "betalar" ju redan TV3 genom att titta på reklamen... 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nä, nu ska jag hämta chips, godis och öl! Solong Fan att man inte har tv 😠 Varför kan inte TV3 finnas i marksänd digital-tv UTAN Boxerpaketet? Man "betalar" ju redan TV3 genom att titta på reklamen... 😠 alltså..jag har inten TV-apparat 😎
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nä, nu ska jag hämta chips, godis och öl! Solong Fan att man inte har tv 😠 Varför kan inte TV3 finnas i marksänd digital-tv UTAN Boxerpaketet? Man "betalar" ju redan TV3 genom att titta på reklamen... 😠 alltså..jag har inten TV-apparat 😎 TV-kort kostar inte så hemskt mycket...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu masskopierar jag musik! Alltså Från en disk till en annan 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu masskopierar jag musik! Alltså Från en disk till en annan 😎 😠
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu masskopierar jag musik! Alltså Från en disk till en annan 😎 😠 😠
Recommended Posts