nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Då så gubbs, då smäller det om drygt två och en halv timme. 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Då så gubbs, då smäller det om drygt två och en halv timme. 😎 Fotboll då lr?...Har ju fan inte ens en TV 😆
nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Grahn: Hä snackas fotboll ser du. 😎 Pazo: Det blir en mycket intressant match ikväll mellan oss och Ungern. 😆
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Grahn: Hä snackas fotboll ser du. 😆 Pazo: Det blir en mycket intressant match ikväll mellan oss och Ungern. 😆 Faaan...Värmlands nation ska iof visa den på storbids tv. men orka dra dit...å nu regnar de ju me 😎
nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Pazo: Dra dit kl 8. 😆 Grahn: Ja, men bara idag också, sen är det uppehåll i lite mer än en månad. 😎 Och snart drar hockeysäsongen igång. *gnuggar händerna!* Kommer guldet stanna där det hör hemma tro? 😆
Fnykis Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det! 😎 Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej! 😆😆
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Kommer guldet stanna där det hör hemma tro? 😆 ...på hyllan. 😎😮😆😆😆 Hugaligen 😆😆😆
nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det! 😎 Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej! 🙂🙂 Vi här på OT vill ju ha vår beskärda del av kakan. hohohohohoho nä fan vad uselt. nu blir jag deprimerad igen.
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det! 🙂 Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej! 🙂 🙂 Vi här på OT vill ju ha vår beskärda del av kakan. hohohohohoho nä fan vad uselt. nu blir jag deprimerad igen. Äh...deppig ska du vä inte vara för en kaka...Tänk på mig som glömde fråga efter den snyggaste tjejens nummer 😎 Fyfan va snygg hon var alltså
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Som min Norrländks polare skulle sagt Hon vart dyngfräsh!!!...Oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj 😎
nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Va? Nä nu har jag nog missat nåt! Vad för brud? 😎
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Va? Nä nu har jag nog missat nåt! Vad för brud? 🙂 Den snyggaste bruden av typ alla hitills i uppsala 🙂..."träffade" mig igår när jag vart ute å festa. Hon älskade tydligen mitt hår jätte mkt, så hon gick runt ett tag å pillade på mitt hår. Sen när festen vart slut hängde jag me henne till en grill å käka...Där snackade vi lite å så. Men sen drog hon å hennes kompisar hem i en taxi.. å precis när de dragit kom jag på att jag inte hade hennes nummer 😎🙂🙁🙁🙁🙁🙂
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Gomorron 😎 Snart middagsdax, börjar faktiskt kurra lite i magsystemet nu...
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Gomorron 😎 Snart middagsdax, börjar faktiskt kurra lite i magsystemet nu... Jag gjorde mat innan 🙂
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Ska väl ta och plugga lite matte nu...droppar väl ett spontant inlägg lite då och då 😎 Redigerat 7 september 2005 av Pazo
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 AH, har just ätit min egenkomponerade specialsallad a la Kajsa Varg (man tager vad man haver). Gott! Snart är det fotboll, då blir det öl och chips!
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Om Pazo kommer in och skriver spontana inlägg, så kan Per komma in och skriva sportinlägg. Var försiktig så du inte spiller öl & chips i tangentbordet bara!
Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 då kan jag bara helt apropå berätta att jag jobbat min sista dag idag och har nu officiellt ledigt tills på måndag. Party party...
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 😎
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 🙂 Plugga... 😎 Måste jag också göra det? Va jobbigt det lät... 🙂
nkai Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tre liter cola och en trehundragrammare grillchips till matchen. Det ska sitta fint. 😄
Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 *Spontant inläg* Bra att du har koll på läget Linus... 😎 Plugga... 😄 Måste jag också göra det? Va jobbigt det lät... 😎 ja plugga borde jag med, men jag kan inte låta bli att låta bli...
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 * Spontant inlägg * 0-0 Nej Per...du skulle göra Sportinläg 😄
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) * Sportinlägg * 0-0 * Repris * edit: Kolla Pazo, jag gjorde ju det Redigerat 7 september 2005 av Per_a_55
Recommended Posts