Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Då så gubbs, då smäller det om drygt två och en halv timme. 😎

Postat

Grahn: Hä snackas fotboll ser du. 😎

Pazo: Det blir en mycket intressant match ikväll mellan oss och Ungern. 😆

Postat
Grahn: Hä snackas fotboll ser du. 😆

Pazo: Det blir en mycket intressant match ikväll mellan oss och Ungern. 😆

Faaan...Värmlands nation ska iof visa den på storbids tv. men orka dra dit...å nu regnar de ju me 😎

Postat

Pazo: Dra dit kl 8. 😆

Grahn: Ja, men bara idag också, sen är det uppehåll i lite mer än en månad. 😎

Och snart drar hockeysäsongen igång. *gnuggar händerna!* Kommer guldet stanna där det hör hemma tro? 😆

Postat

Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det! 😎 Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej! 😆😆

Postat
Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det! 😎 Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej! 🙂🙂

Vi här på OT vill ju ha vår beskärda del av kakan. hohohohohoho nä fan vad uselt. nu blir jag deprimerad igen.

Postat
Nu har ja gjort bakat en alldeles egen kaka till familjen och en vän som kommer hit om några dagar. Ingen känner till det!  🙂  Har varit hemma hela dan eftersom ja va sjuk imosre, så ja passade på så ingen märkte mej!  🙂  🙂

Vi här på OT vill ju ha vår beskärda del av kakan. hohohohohoho nä fan vad uselt. nu blir jag deprimerad igen.

Äh...deppig ska du vä inte vara för en kaka...Tänk på mig som glömde fråga efter den snyggaste tjejens nummer 😎

Fyfan va snygg hon var alltså cry.gif

Postat
Va? Nä nu har jag nog missat nåt! Vad för brud? 🙂

Den snyggaste bruden av typ alla hitills i uppsala 🙂..."träffade" mig igår när jag vart ute å festa. Hon älskade tydligen mitt hår jätte mkt, så hon gick runt ett tag å pillade på mitt hår. Sen när festen vart slut hängde jag me henne till en grill å käka...Där snackade vi lite å så. Men sen drog hon å hennes kompisar hem i en taxi.. å precis när de dragit kom jag på att jag inte hade hennes nummer 😎🙂🙁🙁🙁🙁🙂

Postat

AH, har just ätit min egenkomponerade specialsallad a la Kajsa Varg (man tager vad man haver). Gott! Snart är det fotboll, då blir det öl och chips!

Postat

Om Pazo kommer in och skriver spontana inlägg, så kan Per komma in och skriva sportinlägg. Var försiktig så du inte spiller öl & chips i tangentbordet bara!

Linslusen (oregistrerad)
Postat

då kan jag bara helt apropå berätta att jag jobbat min sista dag idag och har nu officiellt ledigt tills på måndag. Party party...

Postat

* Spontant inlägg *

0-0

Postat

Tre liter cola och en trehundragrammare grillchips till matchen. Det ska sitta fint. 😄

Linslusen (oregistrerad)
Postat
*Spontant inläg*

Bra att du har koll på läget Linus... 😎

Plugga... 😄 Måste jag också göra det?

Va jobbigt det lät... 😎

ja plugga borde jag med, men jag kan inte låta bli att låta bli...

Postat (redigerat)
* Sportinlägg *

0-0

* Repris *

edit: Kolla Pazo, jag gjorde ju det

Redigerat av Per_a_55
Postat
Bra att du har koll på läget Linus... 😄

😄😎😎😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.