Pluffo Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 Här är en liten grej man kan använda i medlemspresentationerna 😄 Finns det inte en risk att man skrämmer bort alla nykomlingar då? Om jag hade mötts av en pyramid ninjas på min första dag här så hade jag gått raka vägen hem och bytt kalsonger... NINJA! ATTACK! 😆😛😱😱 😱😱😱 😱😱 😱
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Här är en liten grej man kan använda i medlemspresentationerna 😆 Här är en liten grej man kan använda i refrängen. 😛
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning? Nej. Eller typ, Pluffo fick en skitdålig idé, sen bevisade andra på forumet hur dumma i huvudet dom är genom att tycka att PLuffo's idé var bra. Och här är vi nu.
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning? Nej. Eller typ, Pluffo fick en skitdålig idé, sen bevisade andra på forumet hur dumma i huvudet dom är genom att tycka att PLuffo's idé var bra. Och här är vi nu. 😱
Drik Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning? Inga problem! Här är sammanfattningen:
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning? Inga problem! Här är sammanfattningen: Borde inte burken vara större än så om den ska räcka 500+ sidor? Redigerat 7 september 2005 av Gote
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag är ganska ny i den här tråden. Är det någon som kan skriva ihop en kort sammanfattning? Inga problem! Här är sammanfattningen: Borde inte burken vara större än så om den ska räcka 500+ sidor? Näe.
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 ingen sm vet ett program som gör att man slipper logga in på internet hela tiden när man startar datorn?...Typ som loggar in en automatiskt? 😱
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nehe! då får jag väl ta och sova...tjo tjo! Ringde mat- och sovklockan?
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nehe. jag ska väl dra på fest nurå 🙂...hej hej! Puss! Igen? 😉 Vänta på mig... jag vill också festa! 😄 JO fest!! Å FY FAN vIlken läcker brud jag träffa igår också!! FY FAN!!! Glömde ta hennes mobilnummer 😉🙁🙁 😄 Har gjort nästan EXAKT samma tabbe en gång 🙁 Träffade en tjej på Estlandsbåten när jag åkte dit senast. Hon va från Tallinn, o vi dansade på diskot. (Hitills det snyggaste jag sett i hela mitt liv). Vi dansade som sagt hela natten, sen va vi så trötta så vi gick o la oss. Sen såg jag henne på morgonen, då hade vi brottom. Jag hann inte ens säga Hej då ordentligt. Ingenting mer än ett minne av henne finns kvar nu 🙁 Jag drömde om henne i förrgår, det va inte kul att vakna o veta att det bara va en dröm kan jag tala om ... .Viktor
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag hatar dig, Drik!!! Du har forumets snyggaste hemsida, dessutom gör du fruktansvärt bra musik... + att du mixar bra!!! 😉 Usch!!! 🙁 Finns det nåt sätt att spara dina låtar på datorn? Vore kul att ha i Minidisken o ha dem på datorn när man åker till landet där det inte finns nåt internet 😉 Pussar & kramar från Viktor 🙁 Haha! 🙁 😄😄 Här haru låtarna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Högerklicka länkarna o kör spara som 🙂 Pussar & kramar från Fredrik 🙁 Tack Lyssnar på dem nu 🙂 Sketabra... 🙂
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nehe. jag ska väl dra på fest nurå 🙂...hej hej! Puss! Igen? 😉 Vänta på mig... jag vill också festa! 😄 JO fest!! Å FY FAN vIlken läcker brud jag träffa igår också!! FY FAN!!! Glömde ta hennes mobilnummer 😉🙁🙁 😄 Har gjort nästan EXAKT samma tabbe en gång 🙁 Träffade en tjej på Estlandsbåten när jag åkte dit senast. Hon va från Tallinn, o vi dansade på diskot. (Hitills det snyggaste jag sett i hela mitt liv). Vi dansade som sagt hela natten, sen va vi så trötta så vi gick o la oss. Sen såg jag henne på morgonen, då hade vi brottom. Jag hann inte ens säga Hej då ordentligt. Ingenting mer än ett minne av henne finns kvar nu 🙁 Jag drömde om henne i förrgår, det va inte kul att vakna o veta att det bara va en dröm kan jag tala om ... .Viktor
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Sånt där är sååååå jävla jobbigt! 😉
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 m jag vet... 😄 Dock så kan jag rekommendera Tallinn som ett resmål 😉 Jättemkt snygga tjejer 😉 I alla fall i min ålder... 😄
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Vet hur det känns. Jag har råkat ut för nästan exakt samma sak själv. Träffade en en tjej och vi dansade hela natten, sen var vi så trötta så vi gick hem till henne och la oss. När jag vaknade på morgonen, kom jag på att jag glömt fråga vad hon hette. 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag hatar dig, Drik!!! Du har forumets snyggaste hemsida, dessutom gör du fruktansvärt bra musik... + att du mixar bra!!! 😉 Usch!!! 🙁 Finns det nåt sätt att spara dina låtar på datorn? Vore kul att ha i Minidisken o ha dem på datorn när man åker till landet där det inte finns nåt internet 😉 Pussar & kramar från Viktor 🙁 Haha! 🙂 😄😄 Här haru låtarna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Högerklicka länkarna o kör spara som 🙂 Pussar & kramar från Fredrik 🙁 Tack Lyssnar på dem nu 🙂 Sketabra... 🙂 Absolute, Feel är rätt bra. Fast jag hatar trance egentligen! 🙁 Inte rent musikaliskt, utan mer som fenomen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag har råkat ut för nästan exakt samma sak själv. Träffade en en tjej och vi dansade hela natten, sen var vi så trötta så vi gick hem till henne och la oss. Du, du får passa dig för sånt där! Känner en kille som gjorde exakt samma sak, nu är han gift.
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag har råkat ut för nästan exakt samma sak själv. Träffade en en tjej och vi dansade hela natten, sen var vi så trötta så vi gick hem till henne och la oss. Du, du får passa dig för sånt där! Känner en kille som gjorde exakt samma sak, nu är han gift. 😮 Mm precis, passa dig så du inte råkar ut för sånna otrevligheter ... 😎😆😆
ViktorDenStore Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Nu ska jag sova en timma... vi syns sen... 😎 Puss puss
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag har råkat ut för nästan exakt samma sak själv. Träffade en en tjej och vi dansade hela natten, sen var vi så trötta så vi gick hem till henne och la oss. Du, du får passa dig för sånt där! Känner en kille som gjorde exakt samma sak, nu är han gift. Om bara den varningen kommit tidigare... 😎 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag har råkat ut för nästan exakt samma sak själv. Träffade en en tjej och vi dansade hela natten, sen var vi så trötta så vi gick hem till henne och la oss. Du, du får passa dig för sånt där! Känner en kille som gjorde exakt samma sak, nu är han gift. Om bara den varningen kommit tidigare... 😎 😄 Du vet fortfarande inte vad hon heter? 😮 😆😆😮😆😆😆😆😆
Recommended Posts