MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad hände med citaten?!? Nu?
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ok. Men om man inte är kär i nån fjortis som råkar ha varit med i några kommersiella skräprullar då? ...så blir du det efter att du sett Mean Girls. Och vill du inte ha "kommersiella skräprullar" alls, ska du se Virgin Suicides EDIT: citationstecken... Tack! Den har jag inte sett! Sofia Coppola va? Den ska jag se!
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad hände med citaten?!? Nu? Det var jag som cepat till förra citatet.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ok. Men om man inte är kär i nån fjortis som råkar ha varit med i några kommersiella skräprullar då? ...så blir du det efter att du sett Mean Girls. Och vill du inte ha "kommersiella skräprullar" alls, ska du se Virgin Suicides EDIT: citationstecken... Tack! Den har jag inte sett! Sofia Coppola va? Den ska jag se! Japp, S Coppola, mycket riktigt! Den filmen är ruskigt jävla bra! Men Mean Girls är bäst! 😕
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ville också göra en egen. Tror Grahn ser ut så här.
gol Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) Filmtips mottages tacksamt. Crash! http://www.imdb.com/title/tt0375679/ Annars är ju mina favoritrullar: - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Snatch - The Boondock Saints Klassiker! Redigerat 5 september 2005 av gol
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Filmtips mottages tacksamt. Crash! http://www.imdb.com/title/tt0375679/ Annars är ju mina favoritrullar: - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Snatch - The Boondock Saints Klassiker! Tackar, men har sett dom allihop. Boondock saints står i DVD-hyllan. 😕
zutztrutz Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Inatt kommer jag att sova gott. Hittade den här som sprang omkring på mitt golv.
gol Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Nu råkar jag veta att din lilla spindel alltid håller sig i närheten av sin kära mamma. Sov så gott grojn.
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Nu råkar jag veta att din lilla spindel alltid håller sig i närheten av sin kära mamma. Sov så gott grojn.
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Märkligt! Det är aldrig nån här när jag är här. 😉 :musik
ViktorDenStore Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Grahn: Så bra... Nu har ju du en helt personlig gubbe älskling 😮😛😉
Pazo Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Det här är en väldigt lustig tråd Det var ett lustigt inlägg dedär 😛
Pazo Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Va hädne med forumet där ett tag? gick ju inte att komma in. 😱
ViktorDenStore Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Det här är en väldigt lustig tråd Det var ett lustigt inlägg dedär 😱 Han ville kanske bara matcha tråden 😉 (sitter på skolan nu, kommer hem snart) (kanske)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Jag kan inte tempo...pluggar ju matte 🙂 Min farmor handlar på Tempo 🙂
Pazo Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Jag kan inte tempo...pluggar ju matte 🙂 Min farmor handlar på Tempo 🙂 Jag storhandlar på willys 🙂
Recommended Posts