Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad händer med forumet då? Är det nedlagt? Fullständigt dött överallt eller är det bara jag? Har nog läst alla inlägg idag. 😲 Men nu har jag köpt snus, godis och MM. Lyssnar på mina nya plattor (Rufus Wainwright) och göttar mig. Lite som en lightversion av att supa ner sig.
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hos pazish då? Kollar bilder fårn nollningen å pluggar matte i princip Bra att du lysnar på Violette 😲
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad händer med forumet då? Är det nedlagt? Fullständigt dött överallt eller är det bara jag? Har nog läst alla inlägg idag. 😲 Har också märkt att de inte skrivs mycket idag
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hejsan ... heeeej Vad gör du? 🙂 Softar..funderar på att försöka sova även om jag inte direkt är trött. Ska upp 6.30 imrgon. Min första och enda lektion är vid 8.15
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Neh nu ska jag kolla på lite komedi och lägga mig...tjo!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Nu har dusch-Marcus duschat färdigt!
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Är det Drik som gjort den här? Inte sista gången vi ser den här har jag en känsla av...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Är det Drik som gjort den här? Inte sista gången vi ser den här har jag en känsla av... Nepp! ph34r för alltid! 🙂
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Nu har dusch-Marcus duschat färdigt! Du är sååå het MRombo 🙂 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Filmtips mottages tacksamt. Good Will Hunting!!!!!!!!!!!1
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Filmtips mottages tacksamt. 🙂 Jag säger bara en sak: Johnny English 😄 :D 😄 Sååå skön!!! Dessutom: Natalie Imbruglia har en av huvudrollerna... 🙂 Nästan lika snygg som MarcusRombo 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Filmtips mottages tacksamt. 🙂 Jag säger bara en sak: Johnny English 😄 :D 😄 Sååå skön!!! Dessutom: Natalie Imbruglia har en av huvudrollerna... 🙂 Nästan lika snygg som MarcusRombo 😄 Vi ligger nästan på samma exakt samma nivå! Men jag är ett minisnäpp vassare!
Drik Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Är det Drik som gjort den här? Inte sista gången vi ser den här har jag en känsla av... Nepp! ph34r för alltid! 🙂 Jupp 🙂 Ninja power!
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jupp 🙂 Ninja power! 🙂 Snyggt! För övrigt vill jag ha tips på filmer jag inte sett fattar ni väl. Har iofs inte sett Jonny English, men det räcker inte med en snygg tjej. Det får va minst två för att det ska bli sevärt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jupp 🙂 Ninja power! 🙂 Snyggt! För övrigt vill jag ha tips på filmer jag inte sett fattar ni väl. Har iofs inte sett Jonny English, men det räcker inte med en snygg tjej. Det får va minst två för att det ska bli sevärt. DU! Då är Mean Girls filmen för dig. HOLY SHIT!
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jupp 🙂 Ninja power! 🙂 Snyggt! För övrigt vill jag ha tips på filmer jag inte sett fattar ni väl. Har iofs inte sett Jonny English, men det räcker inte med en snygg tjej. Det får va minst två för att det ska bli sevärt. Den är rolig också 😄
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 För övrigt vill jag ha tips på filmer jag inte sett fattar ni väl. Har iofs inte sett Jonny English, men det räcker inte med en snygg tjej. Det får va minst två för att det ska bli sevärt. DU! Då är Mean Girls filmen för dig. HOLY SHIT! Ok. 😕 Men om man inte är kär i nån fjortis som råkar ha varit med i några kommersiella skräprullar då?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Gonatt Syns imorrn... kanske! Natti
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) För övrigt vill jag ha tips på filmer jag inte sett fattar ni väl. Har iofs inte sett Jonny English, men det räcker inte med en snygg tjej. Det får va minst två för att det ska bli sevärt. DU! Då är Mean Girls filmen för dig. HOLY SHIT! Ok. 😕 Men om man inte är kär i nån fjortis som råkar ha varit med i några kommersiella skräprullar då? ...så blir du det efter att du sett Mean Girls. Och vill du inte ha "kommersiella skräprullar" alls, ska du se Virgin Suicides EDIT: citationstecken... Redigerat 5 september 2005 av MarcusRombo
Recommended Posts