Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glöm denna etta! Jag täntke fel
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vi består av ettor och nollor så det gör inget Pazo.... JAG är en nolla. 😆😆😆😆😆😕 Jag var nolla tills i frdags 🙂...nu är jag etta...efter den första oktober är jag både etta och teknolog 🙂
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 SATANS HELVETE! Hela da'n förstörd... Gjorde nåt djävla smart-test eller vad det kallades i en annan tråd. Missade en satansdjävla fråga om månadshelveten. Fan ock! Frågorna var ju åt helvete felformulerade och alla satans svar också. Fan vad dåligt test! Hela danhelvetet förstörd nu. Brukar inte ha några fel! :musik EDNA: Glömde till och med att lägga in en Smiley-gubbe (eftersom ingen såg tillräckligt arg ut kanske?). Funderar på att slå sönder väggen nu... Är inte du religös? 😕
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej VIktor 😕 Hejsan Sötnos 😆 Har precis kommenterat din nya låt 😆 Gå o se efter vettja 😆
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej VIktor 😕 Hejsan Sötnos 😆 Har precis kommenterat din nya låt 😆 Gå o se efter vettja 😆 😆
ViktorDenStore Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej VIktor 😕 Hejsan Sötnos 😆 Har precis kommenterat din nya låt 😆 Gå o se efter vettja 😆 😆 😆 Grahn: HEJ 🙂
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 😕...om man skulle testa å göra en till ninjahuva
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Om 35 inlägg händer det.... 😕 Kan inte maten bli klar snabbare är ju jätte hungrig ...
PetePizza (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) jag har också ätit o druckit mjölk, vilken mjölk drack du?... helst ska det va mellanmjölk, typ lagom kylskåpskall.. 10 grader ungefär 😕 Redigerat 5 september 2005 av PetePizza
Per_a_55 Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jag har druckit två öl och ätit fem varma mackor...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej! Tillbaka från träningen!
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 jag har också ätit o druckit mjölk, vilken mjölk drack du?... helst ska det va mellanmjölk, typ lagom kylskåpskall.. 10 grader ungefär 😲 Den finaste av dem alla...Arla Låglaktos mellanmjölk bara för de måste jag dricka ett spontant glasmjölk 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej! Tillbaka från träningen! Hej Macke! 😲 åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😛 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej! Tillbaka från träningen! Hej Macke! 😲 åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😛 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆 Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej! Tillbaka från träningen! Hej Macke! 😲 åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😄 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆 Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😎 😛
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Hej! Tillbaka från träningen! Hej Macke! 😲 åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😄 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆 Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😎 😛 Finns en gitarr/musik lärare där jag bodde som heter fredrik. Han passade så INTE i Fidde...Men en dag fick jag för mig att börja kalla honom de på skoj! Han blev lite små arg i början. men sen fick jag mina kompisar att börja säga Fidde. Nu är han väl van. men han ger fortfarande lite blickar när man ropar Fidde efter honom 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad händer hos Mackan då? 😲 Ingenting, lyssnar på Violette och kollar runt på IMDb!
Recommended Posts