Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

SATANS HELVETE!

Hela da'n förstörd...

Gjorde nåt djävla smart-test eller vad det kallades i en annan tråd. Missade en satansdjävla fråga om månadshelveten. Fan ock!

Frågorna var ju åt helvete felformulerade och alla satans svar också. Fan vad dåligt test! Hela danhelvetet förstörd nu.

Brukar inte ha några fel!

:musik

EDNA: Glömde till och med att lägga in en Smiley-gubbe (eftersom ingen såg tillräckligt arg ut kanske?). Funderar på att slå sönder väggen nu...

Är inte du religös? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

PetePizza (oregistrerad)

jag har också ätit o druckit mjölk, vilken mjölk drack du?...

helst ska det va mellanmjölk, typ lagom kylskåpskall.. 10 grader ungefär 😕

Redigerat av PetePizza
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har också ätit o druckit mjölk, vilken mjölk drack du?...

helst ska det va mellanmjölk, typ lagom kylskåpskall.. 10 grader ungefär 😲

Den finaste av dem alla...Arla Låglaktos mellanmjölk :rolleyes:

bara för de måste jag dricka ett spontant glasmjölk 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej! Tillbaka från träningen!

Hej Macke! 😲

åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" :rolleyes: En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😛 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Tillbaka från träningen!

Hej Macke! 😲

åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" :rolleyes: En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😛 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆

Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej! Tillbaka från träningen!

Hej Macke! 😲

åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" :rolleyes: En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😄 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆

Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😎

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Tillbaka från träningen!

Hej Macke! 😲

åååh! Jag hatar "Macke" och "Mackan" :rolleyes: En barndoms kompis morsa kallade mig Mackan, och Taina i min klass kallar mig Mackan ibland. Dom 2 är dom enda som någonsin gjort det! 😄 Och du kan vara den enda som kallat mig Macke! 😆

Hahah! Så roligt att kalla vissa människor för den typiska förkortningen när de verkligen inte passar i den 😎

😛

Finns en gitarr/musik lärare där jag bodde som heter fredrik. Han passade så INTE i Fidde...Men en dag fick jag för mig att börja kalla honom de på skoj! Han blev lite små arg i början. men sen fick jag mina kompisar att börja säga Fidde. Nu är han väl van. men han ger fortfarande lite blickar när man ropar Fidde efter honom 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...