Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Den där David Hasselhoff-videon som körs hela tiden...

Det är ett skämt va?!

Säg att det är ett skämt...

SNÄLLA!

😕

:musik

Det är inte ett skämt... 😕😱

Flåt 😕

Har han gjort en video? HAHAHAHAHAHA 😆

Äre sant?? 😆

Har du inte sett "klippet" när han är vid berlinmurens fall?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, det är helt omöjligt att hitta riktiga trådar jag varit aktiv i efter min spam-session igår. Hur gör ni som spammar så mycket här jämt?

Såg en skum film nu precis. I heart huckabees. Nån som sett? Såg den mest för att Jon Brion gjort musiken. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, det är helt omöjligt att hitta riktiga trådar jag varit aktiv i efter min spam-session igår. Hur gör ni som spammar så mycket här jämt?

Såg en skum film nu precis. I heart huckabees. Nån som sett? Såg den mest för att Jon Brion gjort musiken. 😕

Man spammar här...Medans de tretio sekunderna går letar man upp en "riktig" tråd läser/funderar ut vad man ska skriva, å sen skriver man...sen på de följande treio sekunderna läser man vad man missat i denna tråden, osv...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där David Hasselhoff-videon som körs hela tiden...

Det är ett skämt va?!

Säg att det är ett skämt...

SNÄLLA!

😕

:musik

Det är inte ett skämt... 😕😱

Flåt 😕

Har han gjort en video? HAHAHAHAHAHA 😆

Äre sant?? 😆

Har du inte sett "klippet" när han är vid berlinmurens fall?

Näe! 😆

De måste du göra nån gång 😄

NU ska jag försöka sova...puzzizen å kramizen! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, det är helt omöjligt att hitta riktiga trådar jag varit aktiv i efter min spam-session igår. Hur gör ni som spammar så mycket här jämt?

Såg en skum film nu precis. I heart huckabees. Nån som sett? Såg den mest för att Jon Brion gjort musiken. 😕

Man spammar här...Medans de tretio sekunderna går letar man upp en "riktig" tråd läser/funderar ut vad man ska skriva, å sen skriver man...sen på de följande treio sekunderna läser man vad man missat i denna tråden, osv...

Hehe, är det så man gör....

Gonatt Pazo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade lite musik av Jon Brion här:

http://www.largo-la.com

Himla skön!

Ja, han är grym! Kul att du gillar.

Kolla Eternal Sunshine Of The Spotless Mind och njut av bra film och drömsk musik i en ljuvlig symbios. 😕

Edit: Och så länk.

Men vafan....Kan ni inte sluta att hylla den där skruttfilmen nu? 😕😕

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

SATANS HELVETE!

Hela da'n förstörd...

Gjorde nåt djävla smart-test eller vad det kallades i en annan tråd. Missade en satansdjävla fråga om månadshelveten. Fan ock!

Frågorna var ju åt helvete felformulerade och alla satans svar också. Fan vad dåligt test! Hela danhelvetet förstörd nu.

Brukar inte ha några fel!

:musik

EDNA: Glömde till och med att lägga in en Smiley-gubbe (eftersom ingen såg tillräckligt arg ut kanske?). Funderar på att slå sönder väggen nu...

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Pucko är gôtt!

Nej nej, det var testet som var fel!

😏

Ägnar mig åt vidare test av ljudkortet E-mu 1616. Problemet är att jag inte får in något ljud via analoga inputsparet nr.2. Men det finns inte med i mjukvarumixern heller. Det är inte synligt liksom, märkligt... En inställningssak. Inte ofta jivegard, force fED eller ardic skriver i denna tråden dock. Hade Elvlis ett sånt också tro??

:rolleyes:

:musik

EFWA: Drog till med TVÅ Smileys nu istället som kompensation.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Alltså, sluta dissa David H nu! 😄 Han har fan ett house-projekt på G! 🙂 Det blir nog asfett. Eller det kanske t.o.m är släppt nu? Vet faktiskt inte. Ska kolla upp det, återkommer! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

DJ Ostkurve feat. David Hasselhoff - Limbo Dance :rolleyes:

Släppt 29 Aug tror jag :rolleyes:

EDIT: Men hur mycket house det är har jag ingen aning om. Minns att jag först läste det i DJ Mag och att nämndes att det var en house-tolva.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...