Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Fan va kul det är att bråka med Reason. Jag lyckades att få det att hacka när jag använde ungefär 20 Subtractors, 4 Malström, 3 Redrum och några NN-XT samtidigt....Me love the combinator  😉  😉  🙁

Du tycker inte du är lite Off Topic nu! 😕

EDIT: Det finns ju faktiskt ett avdelning för Reason.

Redigerat av gol
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, har ni sett Saw? Jag vill knappt titta på omslaget.

Alltså, vilken mes du är Rombo 😕

En rätt så bra film var det 😉 kan rekomendera den. Men jag blev iaf inte rädd. visst är de lite kyligt hur snubben lämnas i slutet men rädd?, njae... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Va babblar ni om?

vadå? 😳

Vet väl inte jag heller? 😳

Vilka är ni? Är jag en del av ni? 😕

Vadå? 😳

Jag vet inte 😕

Inte jag heller. Vars var vi nu? 😳

Jag tror de går såhär...

Du frågade: Vad babblar ni om?...

Och jag undrar vem/vilka du ställde frågan till 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Va babblar ni om?

vadå? 😳

Vet väl inte jag heller? 😳

Vilka är ni? Är jag en del av ni? 😕

Vadå? 😳

Jag vet inte 😳

Inte jag heller. Vars var vi nu? 😎

Jag tror de går såhär...

Du frågade: Vad babblar ni om?...

Och jag undrar vem/vilka du ställde frågan till 😎

Aha okej!

...eh.....äh. Nu har jag glömt. 😕

De lugnt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Va babblar ni om?

vadå? 😳

Vet väl inte jag heller? 😳

Vilka är ni? Är jag en del av ni? 😕

Vadå? 😳

Jag vet inte 😳

Inte jag heller. Vars var vi nu? 😎

Jag tror de går såhär...

Du frågade: Vad babblar ni om?...

Och jag undrar vem/vilka du ställde frågan till 😎

Aha okej!

...eh.....äh. Nu har jag glömt. 😕

Joooo!!

Vad är Saw? En helt ny läskig film eller?

*nyfiken*

🙂

De är en film som folk tydligen tycker är skitläskig!...Men jag när jag satt helt ensam nu i natten tyckte inte den var så verst läskig...Men sen är ju jag en stenhård ninja också 😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Pazo: Läskig och läskig. Det är den hemskaste film jag någonsin sett. Du kan ju inte direkt påstå att du njuter av situationen där tjejen vaknar med den där ställningen som sitter fast i käkarna på huvudet? Och vad hon sedan måste göra för att slippa få sitt huvud uppdelat i 2 bitar.

OM DU PLANERAR ATT SE FILMEN KAN DU SLUTA LÄSA HÄR

Sen kan du heller inte påstå att ditt hjärta INTE hoppade över ett slag i slutet när han i mitten reser sig upp 😕 I sådant fall är du fan inte mänsklig! 😳 Jag rös fan i hela jävla kroppen! Men sen är jag ju en jävla pussy också 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen kan du heller inte påstå att ditt hjärta INTE hoppade över ett slag i slutet när han i mitten reser sig upp 😳 I sådant fall är du fan inte mänsklig! 😳 Jag rös fan i hela jävla kroppen! Men sen är jag ju en jävla pussy också 😕

NJe...det var ju inte så verst...De "äkligaste" i filmen var ju när han började såga av sig benet!....SMÄRTA!!! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Pazo: Läskig och läskig. Det är den hemskaste film jag någonsin sett. Du kan ju inte direkt påstå att du njuter av situationen där tjejen vaknar med den där ställningen som sitter fast i käkarna på huvudet? Och vad hon sedan måste göra för att slippa få sitt huvud uppdelat i 2 bitar.

OM DU PLANERAR ATT SE FILMEN KAN DU SLUTA LÄSA HÄR

Sen kan du heller inte påstå att ditt hjärta INTE hoppade över ett slag i slutet när han i mitten reser sig upp  😳 I sådant fall är du fan inte mänsklig! 😳 Jag rös fan i hela jävla kroppen! Men sen är jag ju en jävla pussy också  😕

Hugaligen. Scary movie. 😳😳

Jag kan berätta vad hon tvingas göra om du vill? Det bevisar även att Pazo, i hans inlägg här ovan, har fel 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sen kan du heller inte påstå att ditt hjärta INTE hoppade över ett slag i slutet när han i mitten reser sig upp  😳 I sådant fall är du fan inte mänsklig! 😳 Jag rös fan i hela jävla kroppen! Men sen är jag ju en jävla pussy också  😕

NJe...det var ju inte så verst...De "äkligaste" i filmen var ju när han började såga av sig benet!....SMÄRTA!!! 😕

Hahaha va tusiken... Får ni se på sån film?

Är det inte 30 års gräns på sånna filmer numera?

😳

Grahn, det här är 2000-talet. Man blir våldtagen om man har kjol på sig och vissa människor dödar oskyldiga för att dom vill ha olja.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Men bensågningen är ju så personlig... de gör ju ont!!!...Den andre snubben kände ju inte ett skit...han bara dog 😕

Nu var det iofs ett tag sen jag såg filmen, men var det inte så att han faktiskt var medveten om vad som hände men inte kunde röra en enda muskel i hela kroppen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men bensågningen är ju så personlig... de gör ju ont!!!...Den andre snubben kände ju inte ett skit...han bara dog  😕

Nu var det iofs ett tag sen jag såg filmen, men var det inte så att han faktiskt var medveten om vad som hände men inte kunde röra en enda muskel i hela kroppen?

jo!...han var ju medveten men han kände ju inge... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Men bensågningen är ju så personlig... de gör ju ont!!!...Den andre snubben kände ju inte ett skit...han bara dog  😕

Nu var det iofs ett tag sen jag såg filmen, men var det inte så att han faktiskt var medveten om vad som hände men inte kunde röra en enda muskel i hela kroppen?

jo!...han var ju medveten men han kände ju inge... 😕

Hmm, du har säkert rätt. Jag såg den för typ ett halvår sedan, du såg den nyss så! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...