MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vinny Da Vinci's Man On The Move Pasta Ingredients (6 persons) 100g Spaghetti Sticks 100g Beef Minced Meat 3 Red Tomatoes (grated) 1 Onion (sliced) 1 Green /Red Pepper (grated) Mushrooms (cut in halves) Lemon Herb Spice Pinch Of Salt A teaspoon of sugar Cook the spaghetti sticks in water for about 15 minutes over high heat. Then get a big casserole pot and fry the sliced onion, mushrooms and add the spice, salt and sugar. Leave this on medium heat for 5 minutes and then add the meat. Stir until all's mixed up and leave for another 15 minutes. Take the already al dente spaghetti (drain all excess water) and pour it in the mince pot and mix it all up. Let it all simmer for another 15 minutes and it's ready to serve 6 hungry clubbers. This meal is best enjoyed with a bottle of red wine. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 01 Donna Summer - If It Hurts Just A Little (Edit) 02 Groove Armada - Easy 03 Briskeby - A Song To Whisper 04 Joel Mull - Close 2 You 05 Adam Beyer & Joel Mull - Code Red 06 - B1 06 Underworld - Push Upstairs (Adam Beyer's Remix 1) 07 Chris Liebing - Too Much Show 08 Hird - I Love You My Hope 09 Royksopp - Sparks 10 Radiohead - Fake Plastic Trees (Album Version) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 The Lords Of Svek - Stars 1. Joel Mull - Close 2 You 2. Szerementa Programs - Numume 3. Sunday Brunch - After The Rain 4. Brommage Dub - Trinidub 5. Briskeby - A Song to Whisper (Seba Remix) 6. Brommage Dub - Trinity 7. Jesper Dahlbäck - Sand 8. Forme - Pulse 9. Conceiled Project - D-Weqst 10. Forme - Moonraker 11. Conceiled Project - D-End Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 1. Caribace - Boom Ba Rush 2. Squid Project - Sweet Planet (Jazzy Mix) 3. Jah Division - Cubana (Shamansky Beat Mix) 4. DubTV - Message To Babylon 5. Jah Torch - Nama Wanted 6. Net Slov (No Words) - Manena 7. Dr I - Boolet and DubTV - Satur - Day Night (Acid Mix) 8. Dim Dim An Max - Sax And Drums 9. Shamansky beat - Jah Love (Hungry Mix) 10. Paranoic Sensation - I - Boolet Go Home 11. Amudarjah - Africa Dub 12. Hobotov and DubTV - Master And Servantman (Org. Mix) 13. Ostrov - The Island War Dub Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 För den som undrar så skriver jag inte in alla recepten för hand... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nu närmar jag mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 on my way... det var en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 en Nils... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 som var sh lärare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Förlorar jag nu? inte nödvändigtvis, men vinner gör du itne 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 F´låt MarcusRombo. Nu pajjade jag visst din saga. hihihihihihi JA! :@ det också!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 är det någon som kan gränserna för rankingen här på forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 tjipp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 och nils var höjdsänkare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kyckling a'la VacUm Marinad: 1 burk cocosmjölk Soja Grillkrydda 1 Hackad Lök Paprikapulver Ganska rikligt med franska örter eller liknande smula gärna ner lite torkad chilifrukt här också Marinera kycklingbitarna ett par timmar. Lägg dom sedan i en form MED marinaden och in i ugnen på 190 grader i 20 minuter (krydda gärna lite extra på bitarna). Vänd sedan på bitarna, krydda ev. ytterligare och in i ugnen till dom är klara (ca 30 minuter). Servera med ris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 skärpning nu grahn! ska de quotas ska det quotas ordentligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kyckling a'la VacUm Marinad: 1 burk cocosmjölk Soja Grillkrydda 1 Hackad Lök Paprikapulver Ganska rikligt med franska örter eller liknande smula gärna ner lite torkad chilifrukt här också Marinera kycklingbitarna ett par timmar. Lägg dom sedan i en form MED marinaden och in i ugnen på 190 grader i 20 minuter (krydda gärna lite extra på bitarna). Vänd sedan på bitarna, krydda ev. ytterligare och in i ugnen till dom är klara (ca 30 minuter). Servera med ris. Kan du specifiera örterna du föredrar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Mylo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 nu ligegr jag på sjätte plats 😄:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 nån som ska på Hultsfreds festivalen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kyckling a'la VacUm Marinad: 1 burk cocosmjölk Soja Grillkrydda 1 Hackad Lök Paprikapulver Ganska rikligt med franska örter eller liknande smula gärna ner lite torkad chilifrukt här också Marinera kycklingbitarna ett par timmar. Lägg dom sedan i en form MED marinaden och in i ugnen på 190 grader i 20 minuter (krydda gärna lite extra på bitarna). Vänd sedan på bitarna, krydda ev. ytterligare och in i ugnen till dom är klara (ca 30 minuter). Servera med ris. Kan du specifiera örterna du föredrar? spelar egentligen ingen roll vad det är för örter, men det finns nån örtblandning som heter just "franska örter" som funkar kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) Kyckling a'la VacUm Marinad: 1 burk cocosmjölk Soja Grillkrydda 1 Hackad Lök Paprikapulver Ganska rikligt med franska örter eller liknande smula gärna ner lite torkad chilifrukt här också Marinera kycklingbitarna ett par timmar. Lägg dom sedan i en form MED marinaden och in i ugnen på 190 grader i 20 minuter (krydda gärna lite extra på bitarna). Vänd sedan på bitarna, krydda ev. ytterligare och in i ugnen till dom är klara (ca 30 minuter). Servera med ris. Kan du specifiera örterna du föredrar? spelar egentligen ingen roll vad det är för örter, men det finns nån örtblandning som heter just "franska örter" som funkar kanon. ett typiskt svenskt recept alltså, det är inte så noga vad man har i? bara det kommer ut baktill till sist. Redigerat 3 maj 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 jahman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 let's get down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 nu ska jag iväg en stund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Som hittat efter en sån här Jag bor i Arboga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag är inte 54år gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Jag bor inte i Arboga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) Inte jag heller, men jag gillar öl! 🙂 Redigerat 3 maj 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts