ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 hej Hesan Grahn! 🙂 Hur mår du? Jag mår bra! 🙂 Vill du ha en parisare? Jag ska käka sånna nu... 😄 😮 Ja, tack... vad är det för nåt? DE VA JAG SOM BLEV TILLFRÅGAD!! 🙂😠 Ja tack Grahn.. fast ja ska lämna tillbaks en film nu.. hej då Jepp fast det va jag som svarade 😉
Pazo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 🙂... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 🙂... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 BU
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Snacka om att den här sceenen skulle man vilja stå på, med den där publiken som sjunger låten så högt o mkt de bara kan... 😮 Vilken dröm att stå där... Goo Goo Dolls - Iris (QuickTime) Goo Goo Dolls - Iris (Windows Media Player) .Viktor
Pazo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 😠... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 BU Ninjor blir aldrig rädda Jag har dessutom fått kunskapen oim hur man gör ninjahuvor nu! 🙂
Pazo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Vad gör du Pazo? 🙂 Ska se på film å äta sockerkaka!....tjo tjo! 😮
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Fint Per... 😮 mm, av någon outgrundlig orsak dök den upp när jag sökte på ninja 🙂
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Snart läggdags... Mjo... jag sitter också o funderar på det faktiskt 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 🙂... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 Du, Pazo, passa dig jävligt noga. Du kommer kissa i byxorna!!!
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 😠... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 Du, Pazo, passa dig jävligt noga. Du kommer kissa i byxorna!!! Se den på toa iså fall 🙂
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 🙂... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 Du, Pazo, passa dig jävligt noga. Du kommer kissa i byxorna!!! Äh, han är ju Ninja!
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Ska äta lite sockerkaka nu 🙂... Och se på SAW...tydligen ska man bli rädd av den...jag har dock aldrig lyckats bli rädd av en film förr. Men nu är förutsättningarna fina...helt ensam i mitt rum på natten 😮 Du, Pazo, passa dig jävligt noga. Du kommer kissa i byxorna!!! Se den på toa iså fall 🙂 😠😉😄
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag är så jävla rolig!!! 😮🙂😠😉😄🙂🙂😱😱😱 Vem sa det?
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag är så jävla rolig!!! 😮 🙂 😠 😉 😄 🙂 🙂 😱 😱 😱 Vem sa det? Jag 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Alltså, har ni sett Saw? Jag vill knappt titta på omslaget.
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag är så jävla rolig!!! 😮 🙂 😠 😉 😄 🙂 🙂 😱 😱 😱 Vem sa det? Jag 😆 Jaså, ja då var det ju inte så kul 😄 Natt natt nu knoppar jag in.
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag är så jävla rolig!!! 😮 🙂 😠 😉 😄 🙂 🙂 😱 😱 😱 Vem sa det? Jag 😆 Jaså, ja då var det ju inte så kul 😄 Natt natt nu knoppar jag in. Natti natti... 😄
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Här skrivs det inte överdrivet mkt... 😕
ViktorDenStore Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Instamatics - Radio Silence ... är en bra låt... Men nu ska jag sova! Go natt på er, vi hörs imorrn 😕
Jocke Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Alltså, har ni sett Saw? Jag vill knappt titta på omslaget. Jag har. Första halvan var rätt bra. Nu såg jag Iris blöt också.
Recommended Posts