ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Ska ni börja snacka musik nu också? Då har ni fan inte här o göra...
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Woho...Jag håller på med min första Trancelåt någonsin...Detta ska bli feta grejor
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 trance är bra grejer! fast inte alltid! bara de riktigt bra producenternas låtar
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Förstår inte trance. Alls. Klart du gör...Det är kul att göra någonting man aldrig har gjort förrut...säger jag.
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Förstår inte trance. Alls. Klart du gör...Det är kul att göra någonting man aldrig har gjort förrut...säger jag. Gör jag? Ok, cool bro. 😉
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Förstår inte trance. Bättre än Techno Beror på sammanhanget...vill man ha mer svängig och ösigare musik så är ju Techno att föredra mycket mer! 😉... lyssnar mer på hus och techno nu är trance ...
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Förstår inte trance. Bättre än Techno Beror på sammanhanget...vill man ha mer svängig och ösigare musik så är ju Techno att föredra mycket mer! 😱... lyssnar mer på hus och techno nu är trance ... Hus. 😉 Kan vara jävligt bra.
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 vi har ett bra tempo nu ju!....ska du hänga med hela vägen viktor? bara en bit kvar ju!
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Förstår inte trance. 😉 Bättre än Techno Beror på sammanhanget...vill man ha mer svängig och ösigare musik så är ju Techno att föredra mycket mer! 😱... lyssnar mer på hus och techno nu är trance ... Ok
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 vi har ett bra tempo nu ju!....ska du hänga med hela vägen viktor? bara en bit kvar ju! Ok då
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 ...det lixom skjuter i höjden. upp i tomma intet ja! där ingen lyssnar
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 ...det lixom skjuter i höjden. upp i tomma intet ja! där ingen lyssnar Långsökt
Recommended Posts