Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Nä, det tror jag inte. Har aldrig haft fel förr. ne det var jag som tänkte fel nu...råkade lägga til en tia nånstans å. omvandla fel på ett annat ställe 😉
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Du är på hugget idag Jocke 😎 😉 Jepp. Här går det undan. 😏
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 då verkar det som om de blir en tävling på tre personer. Om vi ligger i Dvs... 😉
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Nä, det tror jag inte. Har aldrig haft fel förr. ne det var jag som tänkte fel nu...råkade lägga til en tia nånstans å. omvandla fel på ett annat ställe 😉 😎
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Nä, det tror jag inte. Har aldrig haft fel förr. ne det var jag som tänkte fel nu...råkade lägga til en tia nånstans å. omvandla fel på ett annat ställe 😉 😎 huvudräkning när man är trött är ingen bra ide 😏
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 då verkar det som om de blir en tävling på tre personer. Om vi ligger i Dvs... 😎 Jepp. Men ni har min tillåtelse att lägga er när vi kommit till sidan 499. 😉
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 då verkar det som om de blir en tävling på tre personer. Om vi ligger i Dvs... 😎 Jepp. Men ni har min tillåtelse att lägga er när vi kommit till sidan 499. 😉 haha...då lägger jag mis isf nu 😏...då kommer du få det svårt att göra allt själv 😛
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 15 minuter från mål om vi håller maximalt tempo. Vilket vi aldrig kommer uppnå. 😉
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Du vinner Jocke... du är faktiskt bättre ikväll 😉
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jag ska faktiskt ta o sova strax... tro det eller ej... 😎 Men du Pazo kommer väl inte i säng än på ett tag, om du fortsätter med dina senaste tider 😉
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jag är på!...tävling på G håpller mig alltid vaken och alert! 😎... kanske inte så allert men ändå 😉
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jag ska faktiskt ta o sova strax... tro det eller ej... 😏 Men du Pazo kommer väl inte i säng än på ett tag, om du fortsätter med dina senaste tider 😉 ne jag kan hålla mig vaken!....kom ju hem klockan fem igår 😎
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 MEN SPAMMA DA!! 😉 Spamma själv din late norrlänning! 😎
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 fatta imrgon när alla andra kommer komma in på tråden och se att sida 500 redan är förbi! vad arga några kommer bli!! 😉
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Inte sova nu väl? Var kom Grahn ifrån? 😉 Ja bah droppa in lixom! Coolt som fan! Snygg entré!
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Inte sova nu väl? Var kom Grahn ifrån? 😉 Ja bah droppa in lixom! Bra ... då kan du ta min plats 😎
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 fatta imrgon när alla andra kommer komma in på tråden och se att sida 500 redan är förbi! vad arga några kommer bli!! 😉 Tex herr Rombo... 😎
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 fatta imrgon när alla andra kommer komma in på tråden och se att sida 500 redan är förbi! vad arga några kommer bli!! 😉 Dom har säkert satt klockan och droppar in hela bunten om 5 minuter.
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 fatta imrgon när alla andra kommer komma in på tråden och se att sida 500 redan är förbi! vad arga några kommer bli!! Tex herr Rombo... faktiskt honom jag tänkte på 😉
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 fatta imrgon när alla andra kommer komma in på tråden och se att sida 500 redan är förbi! vad arga några kommer bli!! Dom har säkert satt klockan och droppar in hela bunten om 5 minuter. 😉 Feeeeeeling
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Fan, jag lyssnar på Luther Vandross. Det dryper smör och fett ur öronen på mig.
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 jag lyssnar på Joss Stone - mind body and soul plattan
Recommended Posts