Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Så detta är framtidens skollunch efter Jannes klavertramp? Usch...
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Hmmm...är detta ett drogfritt forum eller ej?
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Hmmm...är detta ett drogfritt forum eller ej? SCHKÅL för det!
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Hmmm...är detta ett drogfritt forum eller ej? SCHKÅL för det! SCHKÅÅÅEELLL!
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁 Synd om dig Pazo, jag har ett flak, kom hit!
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Jag vill ha kul men här är det inget drag
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jag vill ha kul men här är det inget drag Jag vill ha drag, men här är det kvavt
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Hörrö Drik...förösk inte smita...Jag hade din sabla låt på hjärnan hela min joggingrunda idag...Det är 8 km!!
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! 🙁 Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁 Synd om dig Pazo, jag har ett flak, kom hit! vart bor du dÅ? Hoppas att de är i uppsala 🙁
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Hörrö Drik...förösk inte smita...Jag hade din sabla låt på hjärnan hela min joggingrunda idag...Det är 8 km!! 8 km, fan jag orkar inte 8 m....
Fnykis Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Såg just klart The nightmare before christmas.. den va bra!
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! 🙁 Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁 Synd om dig Pazo, jag har ett flak, kom hit! vart bor du dÅ? Hoppas att de är i uppsala 🙁 Halmstad...
Fnykis Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 4 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) 3 medlem(mar): Fnykis, Per_a_55, Pazo 🙁🙁
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 4 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)3 medlem(mar): Fnykis, Per_a_55, Pazo 🙁🙁 🙁
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! 🙁 Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁 Synd om dig Pazo, jag har ett flak, kom hit! vart bor du dÅ? Hoppas att de är i uppsala 🙁 Halmstad... bläh helt fel håll ju 🙁
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *hick* ...hungrig! 🙁 Flytande föda Grahn! jag vill ha flytande föda men jag har ingen! 🙁 inte ens mjölk 🙁 Synd om dig Pazo, jag har ett flak, kom hit! vart bor du dÅ? Hoppas att de är i uppsala 🙁 Halmstad... bläh helt fel håll ju 🙁 Kan det ju inte vara, flaket är ju här 🙁
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 (redigerat) Hörrö Drik...förösk inte smita...Jag hade din sabla låt på hjärnan hela min joggingrunda idag...Det är 8 km!! 8 km, fan jag orkar inte 8 m.... Jodå...det handlar bara om att ha rätt skor. ( En ironisk liknelse angående prylhetsen inom musikbranshen...Så nu vet ni ) Redigerat 3 september 2005 av Pluffo
Per_a_55 Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Vi tar ett par bärs till i Grahns tråd istället
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Ge mig tips på en bra film nu!!! Barbapappa i vilda västern.
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Du har ju Star Wars 1 på TV nu... Intressant med den där filmen egentligen. De anställer en högt aktad dramatenskådis för att stå och titta på en datorskärm och se lite bekymrad ut brevid en animerad apa. Den rollen hade de kunnat gett till feta Berta och använt pengarna till läsk och godis istället.
Fnykis Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Du har ju Star Wars 1 på TV nu... Intressant med den där filmen egentligen. De anställer en högt aktad dramatenskådis för att stå och titta på en datorskärm och se lite bekymrad ut brevid en animerad apa. Den rollen hade de kunnat gett till feta Berta och använt pengarna till läsk och godis istället. ska kolla lite
Recommended Posts