Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Haha! Jag hade börjat ladda hem en demofil från Acces Virus...under tiden drog jag upp Reason...skapade en Malström, och slog an ett ackord...och DÅ BRAKADE HELA HELVETTET LÖST! Jävlar vilket ljud, tänke jag...Vad fan gjorde jag? Sedan förstod jag den bittra sanningen 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jösses, ja fotboll ska endast beskådas, inte utövas. 😄 Nu är du helt fel ute! 😎
nkai Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Vad? Att Günther & the sunshine girls åkte på i playlisten i winamp? 😄😎😄
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Haha! Jag hade börjat ladda hem en demofil från Acces Virus...under tiden drog jag upp Reason...skapade en Malström, och slog an ett ackord...och DÅ BRAKADE HELA HELVETTET LÖST! Jävlar vilket ljud, tänke jag...Vad fan gjorde jag? Sedan förstod jag den bittra sanningen 😎 wut? 😄
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Haha....jag upptäckte precis att två-litaren mjölk jag köpte i morse är slut 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 (redigerat) Haha! Jag hade börjat ladda hem en demofil från Acces Virus...under tiden drog jag upp Reason...skapade en Malström, och slog an ett ackord...och DÅ BRAKADE HELA HELVETTET LÖST! Jävlar vilket ljud, tänke jag...Vad fan gjorde jag? Sedan förstod jag den bittra sanningen 😱 BERÄTTA DÅ! 😱 EDIT: 😆😆😆😆😆😆😆 Redigerat 3 september 2005 av MarcusRombo
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Haha! Jag hade börjat ladda hem en demofil från Acces Virus...under tiden drog jag upp Reason...skapade en Malström, och slog an ett ackord...och DÅ BRAKADE HELA HELVETTET LÖST! Jävlar vilket ljud, tänke jag...Vad fan gjorde jag? Sedan förstod jag den bittra sanningen 😱 wut? 😆 Alltså....Demofilen gick igång och började lira feta arpeggion från en virus 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Nu ska jag till Roddan och basta! Lycka till med mjölken Pluffo!
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Haha....jag upptäckte precis att två-litaren mjölk jag köpte i morse är slut 😱 Klantskalle! 😱 Klantigt? Jaja....törstig var jag tydligen iallafall.
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Pluffo är bäst Åh, tack så mycket 😱
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Mjölk är jäklarimig gott som tusan. Exakt...men de hoppade på vår kära mjölk i "Janne Joesefsson nytt" häromdagen...Sa att barn blev feta....BAH!
nkai Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Pluffo: "Janne Josefsson-nytt" <---- 😆😱😱😆 Och att man blev fet: snick snack! Pico : Häj! 😆
Pico Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Tjaba... hmm, snart sidan 500. Snackar ni om samma saker som alltid? Snöskotrar, finsk tango och koffeinberikade plektrum?
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Ånej, måste man sitta och vakta här nu? Nä, nån annan får nog ta förstaplatsen på sid. 500. 😱
Pico Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Någon helt otippad snodde ju sidan 400 (?) mitt framför ögonen på oss alla. Bäst man campar 500:an.. 😱
Pico Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 För den som är uttråkad... Why women live longer than men...
nkai Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Nä nu får man ta och fixa lite påppkårn till någon film. Ha't pajks!
Jocke Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 För den som är uttråkad... Why women live longer than men... Tack. 😱 För övrigt håller jag med nkai!
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Och att man blev fet: snick snack! Exakt min mening också. Klart som fan kidzen ska ha mjölk!
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 är de inte mjölk som kidesn SKA ha för att må bra å växa n' shit
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 är de inte mjölk som kidesn SKA ha för att må bra å växa n' shit Öhm....tydligen bara tills de är typ 1 år gammla... 😱
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 är de inte mjölk som kidesn SKA ha för att må bra å växa n' shit Öhm....tydligen bara tills de är typ 1 år gammla... 😱 äh! Klart barn ska ha mjölk...va annars ska de ha till frukost å till att dricka resten av dan... Ska man ge dem Läsk nu då? 😱
Pluffo Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 är de inte mjölk som kidesn SKA ha för att må bra å växa n' shit Öhm....tydligen bara tills de är typ 1 år gammla... 😱 äh! Klart barn ska ha mjölk...va annars ska de ha till frukost å till att dricka resten av dan... Ska man ge dem Läsk nu då? 😱 Öhrm....vatten? Juice? Sprit?
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 är de inte mjölk som kidesn SKA ha för att må bra å växa n' shit Öhm....tydligen bara tills de är typ 1 år gammla... 😱 äh! Klart barn ska ha mjölk...va annars ska de ha till frukost å till att dricka resten av dan... Ska man ge dem Läsk nu då? 😱 Öhrm....vatten? Juice? Sprit? vatten är inte så gott. juice trötnar man på efter ett tag. men sprit där har vi nåt!! 😆
Pazo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Smirnoff Vodka Funkar bra i Trpoisk juice också 😱
Recommended Posts