ViktorDenStore Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Bra Nkai... jag är stolt över dig 😕 Du spammar här helt ensam en fredagkväll BRAVO!!! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Bra Nkai... jag är stolt över dig 😕 Du spammar här helt ensam en fredagkväll BRAVO!!! 😆 Japp, inte illa alls! 😆
ViktorDenStore Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Personligen lyssnade jag precis på "Intåg i Sommarhagen" av... vem? Den som inte kan detta bör verkligen studera lite musikhistoria 😕 Nu lyssnar jag på Helen Sjöholm & Anna Stadling, Som en bro över mörka vatten. En fullkomligt underbar version av Simon & Garfunkel's underbara låt... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Åååååååååååååååh. Seg kväll. Ska kila iväg och köpa chips och dricka om ett tag. Sen kika på film kl 9. Nån med Kevin Spacey tror jag det var på SVT.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jaha, så fick MSN fnatt precis mitt uppe i en främmande människa som satt vid Marias dator!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Nu ska jag till Coop Nära och handla chips!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Det blev 1,5 liter Coke light lemon. Ca 1 kg vindruvor, både gröna och röda (är det dom färgerna?). 1 Billys lasagne. Och en påse sour cream & onion. 😄 Fy fan vad gott det ska bli 😄
ViktorDenStore Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Erik & jag brukar säga att det finns tre stycken saker som gör livet värt att leva... Tjejer, musik & sport... efter några sekunder ångrar vi oss... Det finns en sak till... en sak som tar priset över allt annat här på jorden... Mat 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Erik & jag brukar säga att det finns tre stycken saker som gör livet värt att leva... Tjejer, musik & sport... efter några sekunder ångrar vi oss... Det finns en sak till... en sak som tar priset över allt annat här på jorden... Mat 😄 WOOORD!
ViktorDenStore Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Erik & jag brukar säga att det finns tre stycken saker som gör livet värt att leva... Tjejer, musik & sport... efter några sekunder ångrar vi oss... Det finns en sak till... en sak som tar priset över allt annat här på jorden... Mat 😄 WOOORD! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Va i helvete gör ni? Jag bara undrar... 😄 Vi plockar päron. 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Nu ska jag kika på TV eller kanske DVD. Kommer in sen och spammar lite mer! Hejpa! 😄
ViktorDenStore Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jag är redan trött... borde därför gå o lägga mig... MEN, det är min värsta fiende (MEN, alltså)... MEN kommer alltid med en ursäkt, "MEN jag ska bara ..." 😄 Mao... jag är trött men kommer inte gå o lägga mig än på ett tag pga av tusen "MEN-annledningar..."
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Det blev DVD, Good Will Hunting.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Det är nog läggdags snart.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Näe, nu är det läggdags! Match imorgon mot Järna SK. Hemma. Samling 12.45 matchen börjar 14.00. Dom kommer gråta på vägen hem. Varenda en. Natti natti! 😉
ViktorDenStore Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Näe, nu är det läggdags! Match imorgon mot Järna SK. Hemma. Samling 12.45 matchen börjar 14.00. Dom kommer gråta på vägen hem. Varenda en. Natti natti! 😉 Lycka till... 🙂
Recommended Posts