ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Grahn! Kan Man fortfarande feta/dricka öl när man är sjuk? Självklart 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nu är det träning snart! 😠 Lycka till... fast träna inte om du inte är helt frisk 😠 🥰 Jag har benhinneinflammation. Men jag ska köra den här veckan ut, inklusive match på Lördag. Sen vila hela nästa vecka.
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Grahn! Kan Man fortfarande feta/dricka öl när man är sjuk? Självklart 😠 Vilken ovanligt dum fråga 🥰
Pazo Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Grahn! Kan Man fortfarande feta/dricka öl när man är sjuk? 🥰 Självklart 😠 va bra 😠...jag ska dra å göra detdär då...även om jag inte är frisk...å sen imorgon också å sen på lördag me
Pazo Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) Grahn! Kan Man fortfarande feta/dricka öl när man är sjuk? Självklart 😠 Vilken ovanligt dum fråga 🥰 måste ju vara säker på at man inte får nån hjärthinneinflamation eller dylikt 😠 Eller att leverna pajjar Redigerat 1 september 2005 av Pazo
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nu är det träning snart! 😠 Lycka till... fast träna inte om du inte är helt frisk 😠 😠 Jag har benhinneinflammation. 🥰 Men jag ska köra den här veckan ut, inklusive match på Lördag. Sen vila hela nästa vecka. Det finns inga människor som är så dumma i huvet som sportnördar... Min bästa vän Erik är också sånndär sportnörd... 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nu är det träning snart! 😠 Lycka till... fast träna inte om du inte är helt frisk 😠 😠 Jag har benhinneinflammation. 🥰 Men jag ska köra den här veckan ut, inklusive match på Lördag. Sen vila hela nästa vecka. Det finns inga människor som är så dumma i huvet som sportnördar... Min bästa vän Erik är också sånndär sportnörd... 😠 Ge honom en kram från mig. Vi sportisar håller ihop!
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nu är det träning snart! 😠 Lycka till... fast träna inte om du inte är helt frisk 😳 😠 Jag har benhinneinflammation. 🥰 Men jag ska köra den här veckan ut, inklusive match på Lördag. Sen vila hela nästa vecka. Det finns inga människor som är så dumma i huvet som sportnördar... Min bästa vän Erik är också sånndär sportnörd... 😠 Ge honom en kram från mig. Vi sportisar håller ihop! Ok 😠 Haha
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 I'm back! (från huvfudstaden). Har ni sagt nåt kul som är lönt att läsa?
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 I'm back! (från huvfudstaden). Har ni sagt nåt kul som är lönt att läsa? Nä inget förutom att Olsberg har lämnat över sin roll som Administratör till mig... 😉
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 I'm back! (från huvfudstaden). Har ni sagt nåt kul som är lönt att läsa? Nä inget förutom att Olsberg har lämnat över sin roll som Administratör till mig... 😉 Hjälp... 🙂😆 Tänk vilken skräck... Viktor som Admin på ett stort forum... Mohaha 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tänk dig mig som admin här? 😉
Björn Olsberg Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tänk dig mig som admin här? 😉 Ja, det skulle väl vara i "Utanför ämnet" då 🙂
Björn Olsberg Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Vi borde nästan bryta ut den här tråden inte till en egen kategori utan ett eget forum! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tänk dig mig som admin här? 😉 Ja, det skulle väl vara i "Utanför ämnet" då 😄 Jag vill bli moderator i "Utanför ämnet"! 😆😄🙂
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tänk dig mig som admin här? 😉 Ja, det skulle väl vara i "Utanför ämnet" då 😄 Jag vill bli moderator i "Utanför ämnet"! 😄😄🙂 😄 Haha... Du om någon skulle ju passa bra ialla fall 😄 Ingen annan är så bra på att komma utanför det bestämda ämnet 😆
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 🙂 Jag kan vara kaffekokare. 😆 Bra Grahn... Marcus behöver ditt stöd 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 😆 Olsberg, vad säger du? VDS har rätt! Jag kan ju t.o.m hamna OT i OT!
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 😆 Olsberg, vad säger du? VDS har rätt! Jag kan ju t.o.m hamna OT i OT! 😠😠😳😆😆😆😆😆😆😆
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Inte alla som kan det! 😆 Nä verkligen inte... 😆 Dock så är det nåt som säger mig att: Svarar inte Olsberg så tyckte han nog inte att det va nån bra idé 😆 😠😠😳
ViktorDenStore Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 My baby drove up in a brand new Cadillac but she ain't never, ever coming back 😆😠 :angry: 😳😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Inte alla som kan det! 😆 Nä verkligen inte... 😆 Dock så är det nåt som säger mig att: Svarar inte Olsberg så tyckte han nog inte att det va nån bra idé 😆 😠😠😳 Kan vara så! 😆😆
Recommended Posts