Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

äsch. sova gör man ju varje dag

inte alltid...iaf inte när det festas såhär :rolleyes:

Verkar som våra trogna trådspammare har tappat sugen lite

anledningen till att jag inte spammar så troget längre är att jag fortfarande har nollning...sen kommer dessutom allvaret i plugget så ajg vet inte ifall jag kommer kunna spamma mkt då heller 😠

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

öhm 😳

Åh, vad kul att Du är tillbaka, Gruffo! Har Du sett vad lång Din tråd har blivit? Å andra sidan så finns det annat än kvantitet. Kvalitet är ju viktigare tycker jag. Titta i Grahns lilla tråd "Jag vill starta en egen tråd" så förstår Du vad jag menar. Precis som Digidesign, det handlar om kvalitet! Har Du hört när vi sjunger om Dig? Det är jag som sjunger och gjort det odödliga rimmet i vilket Du ingår!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Fan vad kul med Pluffo och wonderboy här!! 😉 Precis som på den gamla goda tiden! 😉

Nu har jag "MUM", dvs Multimedia A. P's out

Link to comment
Dela på andra sajter

öhm  😉

Åh, vad kul att Du är tillbaka, Gruffo! Har Du sett vad lång Din tråd har blivit? Å andra sidan så finns det annat än kvantitet. Kvalitet är ju viktigare tycker jag. Titta i Grahns lilla tråd "Jag vill starta en egen tråd" så förstår Du vad jag menar. Precis som Digidesign, det handlar om kvalitet! Har Du hört när vi sjunger om Dig? Det är jag som sjunger och gjort det odödliga rimmet i vilket Du ingår!

Här ska fan inte sjungas om mig din GP-läsande hamnarbetare.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
öhm  😉

Åh, vad kul att Du är tillbaka, Gruffo! Har Du sett vad lång Din tråd har blivit? Å andra sidan så finns det annat än kvantitet. Kvalitet är ju viktigare tycker jag. Titta i Grahns lilla tråd "Jag vill starta en egen tråd" så förstår Du vad jag menar. Precis som Digidesign, det handlar om kvalitet! Har Du hört när vi sjunger om Dig? Det är jag som sjunger och gjort det odödliga rimmet i vilket Du ingår!

Här ska fan inte sjungas om mig din GP-läsande hamnarbetare.

😉😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ska fan inte sjungas om mig din GP-läsande hamnarbetare.

Aaah, lika charmant som vanligt! Jag noterar att Du, Ufo, använder kraftuttryck. Är inte det ett tecken på en lite lägre bildning, ungefär i paritet med den en hamnarbetare skulle kunna besitta? Jag menar nu detta på ett oerhört fördomsfullt sätt gentemot hamnarbetare.

För övrigt noterar jag att Du missat ett kommatecken mellan "mig" och "dig". Jag noterar också att Du stavar "dig" med liten bokstav. Jag är besviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag lovar att jag inte ska ta förstaposten på sida 500. Den får du, Linus.

😉

Linus, ändra i citat = LITE ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hur var det nu?

Heter det pepperoni eller fefferoni?

😉

mat//:musik

Har hört båda varianterna. Vill faktiskt också veta vad som är det korrekta av dom 2.

Pazo kanske vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar att jag inte ska ta förstaposten på sida 500. Den får du, Linus.

😉

Linus, ändra i citat = LITE ute.

Jag tyckte det kändes helrätt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag lovar att jag inte ska ta förstaposten på sida 500. Den får du, Linus.

😄

Linus, ändra i citat = LITE ute.

Jag tyckte det kändes helt jävla mega superduperrätt! 🙂

Jag tyckte det kändes HELT off. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...