Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

MarcusRombo (oregistrerad)

Hej hopp!

Idag försov jag mig lite. Så jag hoppar Grafisk Kommunikation idag (GKO).

Vänner är den bästa komedi-serien någonsin. Sen Arrested Development. Trpr jag 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ni som tittar på TV... Vad handlar följande program om (eftersom jag aldrig sett dem och inte orkar):

Lost

Oz

Kommissionen

Allsång på Skansen

Nanny

Våra bästa år

Robinson

Farmen

Sikta mot stjärnorna

Kortfattat tack...

Kan någon också förklara vad som menas med Frasier. Jag såg ett avsnitt av misstag, men begrep inte ett djävla dugg! Det ska tydligen vara roligt...

😱

:musik

Jag ska svara så gott jag kan, dock kan jag nästan lika lite som du kan om Tv-program...

Lost - ingen aning... Ett bortappat program kanske? :rolleyes:

Oz - never heard of...

Kommissionen - Nåt som SVT skapar va? Mer än så vet jag inte...

Allsång på Skansen - Underhållningsprogram, tidigare med Lasse Berghagen nu med Anders Lundin - helt ok...

Nanny - Amerikansk skit tror jag...

Våra bästa år - eh? Ingen aning...

Robinson - Överlevarsåpa - skitdåligt

Farmen - Robinson fast på en bondgård, om möjligt: ÄNNU sämre!

Sikta mot stjärnorna - Musiktävling där man sjunger covers... typ!

Sådär... nu får gärna nån rätta mig o förklara de program som jag inte har en aning om ... Lost & Oz är jag mest nyfiken på för övrigt 😳

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tack Viktor! Jag skrev faktiskt detta inlägg med tanke på att just Oz och Lost är de två TV-serier som nämnts på olika ställen i detta Forum tidigare. Därför ville jag veta mer om dem, eller rättare sagt om fler var begeistrade.

Pazo: Jag förstår bara inte vad som är roligt med "Frasier". Det gav mig ungefär samma upplevelse som att se Kalla fakta på Fyran. Tänk om du kunde sitta med och förklara när det är något roligt i avsnittet. Hålla upp en skrattskylt eller nåt. Fan vad det skulle underlätta... 😳

"Vänner" är ok, men inget jag markerar i kalendern direkt. Det finns faktiskt ingen amerikansk serie jag gillar, oavsett genre! Brittiskt ska det vara.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

Ni som tittar på TV... Vad handlar följande program om (eftersom jag aldrig sett dem och inte orkar):

Lost

Oz

Kommissionen

Allsång på Skansen

Nanny

Våra bästa år

Robinson

Farmen

Sikta mot stjärnorna

Kortfattat tack...

Kan någon också förklara vad som menas med Frasier. Jag såg ett avsnitt av misstag, men begrep inte ett djävla dugg! Det ska tydligen vara roligt...

:rolleyes:

:musik

Lost - Ett plan störtar på, vad som verkar vara, en öde ö. Men icke. Planet kan inte hittas eftersom det avvek från den vanliga "kursen" eller vad man ska säga. Mycket mycket mycket bra och välproducerad drama/thriller serie.

Oz - Har sett några få gånger. Handlar om ett fängelse med ytterst våldsamma fångar (rätta mig gärna om jag har fel)

Kommissionen - Verkar vara en helt värdelös serie som SVT producerat.

Allsång på Skansen - Som VDS säger

Nanny - Amerikansk komediserie om en barnflicka. Rätt usel.

Våra bästa år - Äldre amerikansk såpa. Se aldrig.

Robinson - Som VDS säger. Har bara sett första säsongen för väldigt många år sen, när den sändes på SVT.

Farmen - SOm VDS säger

Sikta mot stjärnorna - Som VDS säger

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ska jag ta varje förstaplats fram t.o.m. sid. 500?

Nej, tom. 499.

Sida 500 vill jag ta! 😏

Det är skillnad på "vill" och "ska".

Jag ska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...