ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 😠 Tja Älskling... hur är det? .:😠:. Tack bara bra, lill älsklingen min!! 😠 Händer nått skoj ikväll eller? 😠 Föräldramöte som jag skickade iväg morsan på. Förutom det så väntar dammsugning... 😠 Roooligt va!? Dessutom är det kaffedags nu tror jag bestämt 😠 Puss puss 😠
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 😠 Tja Älskling... hur är det? .:😠:. Tack bara bra, lill älsklingen min!! 😠 Händer nått skoj ikväll eller? 😠 Föräldramöte som jag skickade iväg morsan på. Förutom det så väntar dammsugning... 😠 Roooligt va!? Dessutom är det kaffedags nu tror jag bestämt 😠 Puss puss 😠 Va roligt... 😠 😠 Du anar inte... 😆😠
Linus Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Sådär! Jag fick post 1 på den här sidan! 😠 Nu ska jag boota musikdatorn och få ur mig lite idéer innan det är dags för kaffe vid TV:n. Ha en kul kväll! 😠
Pazo Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Hur gick det med Strings in love-slingan föresten? Vadå? vad är de? 😠 Strings in Love Skulle inte du göra en remix av den... 😠 Eller va det Dusch-Marcus som skulle göra det? Ne de var inte jag 😠...Vad jag vet iaf... 😠
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 ...själv håller jag på att remixa. Har inte remixat så mycket så det är rätt så extra jävla roligt faktiskt. Fast det blir inge bra. 😠 Det viktiga är inte att man har kul. Det viktiga är att det blir ett jävligt bra resultat 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena fan!
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena fan! Hej där din lilla sockerbit ...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena fan! Hej där din lilla sockerbit ... 😄 Tjena dedacia!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Kolla dom andra aktiva OT trådarna! 😄
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Kolla dom andra aktiva OT trådarna! 😆 Orka!!! Jag kör Cubase istället 😄
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 480 sidor... snart halvägs till sida 1000 😄
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Det finns inget som är så roligt som citat 😆 Viktor sade: "Det blir varmare när solen lyser" Anna sa "Nu regnar det", då svarade Bella eftertänksamt: "Då blir man blöt" Erik sade: "Skjut aldrig en bäver innan du har hittat hans tänder" Erik & Viktor sade: "Fuck the free world" Henrik (gitarrist) & Viktor sade: "Det är bara töntar som lyssnar på musik" Erik & Viktor sade: "Lev onyttigt, dö tidigt & bli ett vackert lik" Stefan & Krister skrev: "Gårdagens bröd till dagens priser" 😄 Finns många roliga, många sjuka o en del som det ligger lite sanning i... Låt höra, vad har ni för fina citat? 😆 .Viktor
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 (redigerat) Harru käkat tårta nu, The Edge? 🙂 Både ja och nej. Det blev marängswisch istället. Är det en tårta? 😳😏😕 Redigerat 30 augusti 2005 av The Edge
ViktorDenStore Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Ouh... Marängswish är för fan det godaste människan nånsinn har kommit på 😕😳🙂 Go natt föresten... 😏
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Ouh... Marängswish är för fan det godaste människan nånsinn har kommit på 😳🙂😎 Go natt föresten... 😏 Ja, det är gött!!! Dröm sött, VDS.....😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Det fanns en hemsida förr som kallades 747 och fungerade typ som en blogg får någon tjej eller så (vill jag minnas). På den sidan fanns det citat av samma karaktär som VDS postade här ovan, alltså direkt tagna ur konversationer. Har dessa citat utskrivna, ska ta och sammanställa dessa och posta här sen. En del är RIKTIGT roliga. Jag återkommer om detta. Nu ska jag sova! God natt! 😏
®offe Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 (redigerat) Låt höra, vad har ni för fina citat? 😏 .Viktor "uraktlåtenhet att fatta beslut kan ofta ligga befälhavaren mera till last än val om medel och metod därom" Med andra ord: det är bättre att göra något, och göra fel, än att inte göra något alls. Så även om ni tycker det var fel av mig att göra ett inlägg i denna tråd, så var det bättre än att inte göra något inlägg alls! /R edti: stafvel Redigerat 30 augusti 2005 av ®offe
Jocke Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 (redigerat) Såg du Kommissionen idag då Grahn? Edit: 19 sidor tills jag ska inta den här positionen igen. Redigerat 30 augusti 2005 av Jocke
musik (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Hej! Ni som tittar på TV... Vad handlar följande program om (eftersom jag aldrig sett dem och inte orkar): Lost Oz Kommissionen Allsång på Skansen Nanny Våra bästa år Robinson Farmen Sikta mot stjärnorna Kortfattat tack... Kan någon också förklara vad som menas med Frasier. Jag såg ett avsnitt av misstag, men begrep inte ett djävla dugg! Det ska tydligen vara roligt... 😱 :musik
Recommended Posts