musik (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Hej! Hur kan man säga att man ska gå på bio? Gå till en biograf heter det väl? :musik
musik (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Hej! När det står i en bok, t.ex.: - Han har lagt bort pinnarna för ett halvår sedan, sa Persson skrattande ...så undrar jag, när skrattar Persson? Är det mellan varje ord och hur lät det egentligen? Hur skulle sanningen se ut i skrift? Förslag (om det stämmer med sanningen): - Han [haha..] ha [hahahaaa] ar... [paus] lagt bort [haHAAAA...] PINNARna...[paus - haha]...för ett halvå...[hahahaha...] ett halvår sedan [hahahahehehööö]... [slår sig för knäna och torkar skrattårarna på högerkinden med vänster hands ovansida därefter]. Skulle såna sanningsenliga böcker bli jobbiga? :musik
Linus Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 När det står i en bok, t.ex.: - Han har lagt bort pinnarna för ett halvår sedan, sa Persson skrattande ...så undrar jag, när skrattar Persson? Haha! Det där dilemmat skulle jag låta Anders och Måns forska närmare på.
Fnykis Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Hej! När det står i en bok, t.ex.: - Han har lagt bort pinnarna för ett halvår sedan, sa Persson skrattande ...så undrar jag, när skrattar Persson? Är det mellan varje ord och hur lät det egentligen? Hur skulle sanningen se ut i skrift? Förslag (om det stämmer med sanningen): - Han [haha..] ha [hahahaaa] ar... [paus] lagt bort [haHAAAA...] PINNARna...[paus - haha]...för ett halvå...[hahahaha...] ett halvår sedan [hahahahehehööö]... [slår sig för knäna och torkar skrattårarna på högerkinden med vänster hands ovansida därefter]. Skulle såna sanningsenliga böcker bli jobbiga? :musik Han väver väl in meningen i skrattet.. E x e m p e l : hahahahahahaaanharlagtbortpinnarnaföretthalvårsedaaaaaaahahahahaaaann.. haha.. haha.. haha.. ..haha.. Redigerat 28 augusti 2005 av Fnykis
Fnykis Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 ni känner kanske till gnottarna.. de små fula j*vlarna som försöker fixa ett barnprogram.. gissa vad jag hitta i frysen! GNOTTGLASS!!!!! 😱😛😆😄😄 Den va go.. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Nu ska jag städa lite här innan jag smäller upp massa chips på bordet och moffar i mig framför Con Air! p's out!
Linus Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Chips? Ja tack! Con Air? Nej, inte en gång till...
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Chips? Ja tack! Con Air? Nej, inte en gång till... WORD! Bra film, men tre-fyra gånger räcker. Skall dessutom knoppa tidigt, morronpinan till huvfvudstaden i morrn.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag har aldrig sett den förut (det är nu jag vill ha en generad emoticon igen 😱 )
Linus Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag minns när vi såg Con Air på en engelskalektion i gymnasiet. Halvvägs in i filmen välte TV:n på vägghyllan och den föll i golvet med ett ljudligt krasch och klirr. Sedan följde en mindre smäll av videon som föll ovanpå. Vi fick använda en linjal för att bända upp delarna av videon för att få ut filmen (som var en hyrfilm) och se klart på en annan TV...
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Stålmannen var ute och flög, han kännde sig kåt som f-n. Jag frågar lite kompisar om dom vill med ut och ragga i kväll tänkte han.. Han knackade på hos läderlappen. - Vill du med ut på krogen och ragga ikväll? - Nä, jag ska vara med Robin... Han knackade på hos Tarzan - Ska du med på krogen ikväll? - Nix, jag ska vara med Jane... Fan, tänkte han och fortsatte sin flygtur. Helt plötsligt såg han Catwoman ligga naken ute på hennes bakgård. Hmmm, snabbt flög han ner, satte på henne i Stålmannen fart och stack sedan fort därifrån. - Va fan vad det, sa Catwoman. - Inte fan vet jag, men ont i röven gjorde det, sa osynligemannen...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag minns när vi såg Con Air på en engelskalektion i gymnasiet. Halvvägs in i filmen välte TV:n på vägghyllan och den föll i golvet med ett ljudligt krasch och klirr. Sedan följde en mindre smäll av videon som föll ovanpå. Vi fick använda en linjal för att bända upp delarna av videon för att få ut filmen (som var en hyrfilm) och se klart på en annan TV... 😱
Fnykis Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Får jag bara fårga.. Var det ingen som la märke till mitt sista inlägg på sidan 473? Granska inlägget lite.. EDIT: förlåt sa fel sida.. ändrat nu! Redigerat 28 augusti 2005 av Fnykis
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Får jag bara fårga.. Var det ingen som la märke till mitt sista inlägg på sidan 473? Granska inlägget lite.. EDIT: förlåt sa fel sida.. ändrat nu! Jo, du är före din tid, men det är rätt vanligt i den här tråden. Jag är egentligen redan på sidan 986 Edit: Fast i förra inlägget var du rätt långt borta Redigerat 28 augusti 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Nä, nu ska jag knoppa in jag med. Borta några dar, så sköt er!
Fnykis Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Får jag bara fårga.. Var det ingen som la märke till mitt sista inlägg på sidan 473? Granska inlägget lite.. EDIT: förlåt sa fel sida.. ändrat nu! Jo, du är före din tid, men det är rätt vanligt i den här tråden. Jag är egentligen redan på sidan 986 Edit: Fast i förra inlägget var du rätt långt borta fan också.. 😉 trodde jag va lite modern som började skkriva så! 😄😠 *utloggad*
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Får jag bara fårga.. Var det ingen som la märke till mitt sista inlägg på sidan 473? Granska inlägget lite.. EDIT: förlåt sa fel sida.. ändrat nu! Jo, du är före din tid, men det är rätt vanligt i den här tråden. Jag är egentligen redan på sidan 986 Edit: Fast i förra inlägget var du rätt långt borta fan också.. 😄 trodde jag va lite modern som började skkriva så! 😠😠 *utloggad* Näe, vectro körde alltid med det där förut. (Trot det var vectro 😉 )
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Tillbaka till filmen strax! Fast först till skafferiet och gredet lide cheperdet.
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Grattis Fnykis - du lyckades i ett o samma post, skriva forumets längsta & mest ointressanta inlägg på en o samma gång 😄 Starkt jobbat 😉
Recommended Posts